Gå til innhold

Veldreide Anjah


Anjah

Anbefalte innlegg

Takk for det! Jeg har trent mest cardio, men nå har jeg trent styrke siden februar sånn ordentlig målretta, og det er gøy! Det hjelper veldig at jeg har treningsrom hjemme, da. Hadde ikke orka å dra til et treningssenter, bare tanken gjør meg litt sånn sigen! Jeg har holdt motivasjonen oppe gjennom mange år ved å trene hjemme og å gjøre det om morgenen før jobb. Nå har vi mølle også, så da kan jeg få jogga selv når det er masse pollen ute! :nigo: 

Kjempebra med så mange trinn, det er definitivt både cardio og styrke! 

Bra du ikke har tenkt å være i ketose så lenge. Og det høres veldig bra ut at du har lest deg opp og kan mye om det, tror mange går på en smell når de ikke vet hva som skjer. Jeg kunne aldri klart meg uten karbohydrater! :P Mesteparten av mine proteiner inneholder karbohydrater også, ettersom jeg er veggis, så det hadde vært bortimot umulig, tror jeg. Fascinerende at det kan hjelpe mot acne, da! Jeg lurer på hvor mye karbohydrater jeg får å "rutte med" neste uke...da skal jeg over på cut. Det jeg liker med IIFYM er at jeg kan spise nesten hva jeg vil, så lenge næringsinnholdet passer i planen. (Men må jo spise mest næringstett mat, man blir sulten om mesteparten av dagens carbs og fett kommer fra sjokolade! :fnise: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

UKE 3, 2017:

Vekt: 57,9
Vektnedgang siden forrige veing: 600g

Vektnedgang totalt: 7,1 kg

CM:

Overarmer: 29 (26) (26) (25) (25) (25) (26) (25) 25
Lår: 60 (57) (56) (55) (55) (53) (54) (54) 53
Hofter og rumpe: 105 (100) (99) (99) (99) (98) (100) (99) 98
Midje: 76 (70) (69) (69) (69) (68) (70) (69) 69

Fortsatt progresjon. Lurer på hvor jeg er om 2 nye uker :)
Jeg synes det er vanskelig med dietten. Jeg har nå forsøkt å være i ketose en toukers periode, men det går så dårlig denne gangen. Det er alltid noe som kommer i veien. 17 mai, familiehygge, besøk, you name it. Så jeg fikser kanskje å holde meg under 20g karbs i 3 dager, før det plutselig kommer et tilbud jeg ikke kan motstå! :fnise: Lavkarbo blir det jo lell, men aknene på ryggen består fortsatt. Er litt i vilrede om hva jeg skal gjøre. Skal jeg forsøke å holde ketosen vedlike en uke til? Virkelig skjerpe meg? Gahh, jeg er frustrert og demotivert, altså...
I det minste beveger jeg meg mer. Jeg sykler/går til skolen hver dag med poden, og jeg passer på at det blir minst en halvtimes mosjon i løpet av dagen. Det være seg disse brattbakketurene jeg driver med, stallsjauing, eller annet fysisk krevende arbeid. Jeg har ikke kommet i gang med noe mattetrening enda. Nevnte jeg at jeg er demotivert og halvhjertet? :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke orka ketose, altså! Syns det er vilt godt gjort å være under 20 gram, jeg spiser 238 nå på cut!! Kan det være du er demotivert og litt slappere fordi du er i ketose? Noen ganger trenger man en timeout for å greie å fortsette også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

UKE 4, 2017:

Vekt: 58,2
Vektnedgang siden forrige veing: + 300g

Vektnedgang totalt: 6,8 kg

CM:

Overarmer: 29 (26) (26) (25) (25) (25) (26) (25) (25) 24,5
Lår: 60 (57) (56) (55) (55) (53) (54) (54) (53) 53
Hofter og rumpe: 105 (100) (99) (99) (99) (98) (100) (99) (98) 97
Midje: 76 (70) (69) (69) (69) (68) (70) (69) (69) 68

Nei, nå tror jeg at jeg blåser blokkfløyte i den ketosen, altså. De aknene får bare bestå denne gangen. Får håpe sola kan ordne litt etterhvert! Jeg tror det er noe hormonelt som gir meg akner. Det har vært sånn i en 3 årsperiode nå. Med tanke på at de forsvant så bra i fjor (da klarte jeg faktisk det der med ketose!), så antar jeg at det har noe med insulinverdiene mine å gjøre. Men jeg slår ikke ut på noe diabetestester, altså. Og fra tid til annen har jeg faktisk så mye brystverk at jeg lekker melk, enda jeg ikke er gravid. Så ett eller annet er nok litt i uorden, men jeg vet ikke hva.
Åssen gikk det med din cut sist uke, @Rainbow? Hvor mange karbohydrater fikk du å rutte med?
Jeg har hatt en ørliten vektoppgang siden sist, men tror det er mensenrelatert, altså. I følge målebåndet har jo ting gått fremover den siste uken også! Me happy! :nori:
Jeg fikset til og med litt mattetrening uken som var! Men fy rakker'n så støl jeg ble! Hadde DOMS i 3 dager! Nå er det meldt masse regn denne uken, så mer mattegymnastikk må det nok bli :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres bra ut at du kutter ut ketosen! Kanskje du kan få noen råd hos lege, finne ut hva som er galt med hormonene eller insulinnivået eller hva det er ? 

Cutten går bra! Fikk i utgangspunktet makroer til å cutte i 6-7 uker, men nå har vi bestilt ferie litt tidligere enn planlagt, så det blir 5 og en halv uke. Jeg har spurt om det betyr at jeg burde endre dem igjen, men siden jeg ikke har noen målvekt og heller ikke veier meg regelmessig kunne ikke coachen gi noen svar på akkurat det. Så skal veie meg hver dag denne uka for å få et gjennomsnitt og få svar til helga igjen. Har ganske masse karbohydrater! Hadde 275 på bulk og har 238 nå. (Jeg har forresten også en treningsdagbok hvor jeg skriver litt mer om det).

Målebånd er jo best å se med uansett - og bilder! Vekta mi har vært stabil, nesten, men kroppen har endra seg mye. 

Slitsomt å bli støl, men ofte kan det bidra til følelsen av at det man gjør virkelig VIRKER! Og det er jo en digg følelse! :nigo: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hepp hepp!
Joda, jeg har vært hos legen med aknene, brystene m.m, men jeg opplever ikke at de tar det seriøst. De har tatt de klassiske testene for sukkersyke, vitaminmangel, blodtrykk, men siden det ikke slår ut noe, så mener de jo også at det ikke er noe. Så da er det vel bare sånn, da :dry:
Så morsomt at du skal på ferie, Rainbow! Hvor går turen? Og hva er egentlig den der "bulken" du driver med? :fnise: Denne uken har det jo vært så mye kjipt vær, så jeg har virkelig fått prøvd styrketrening på matten. Nå har jeg faktisk klart å være disiplinert! Annenhver dag har det blitt styrketrening og kardio. Jeg begynte enkelt med kun 15 min. styrketrening, men det var nok den første dagen husker jeg. Jeg jobber med høy intensitet, så jeg blir ordentlig varm og får svetteperler i panna :trene: I går klarte jeg å holde det gående en halvtime før jeg følte meg ordentlig sliten. Jeg har fått en ide om at jeg vil ha synlige magemuskler nå, serru :fnise: Jeg tror kaaanskje det kan funke. Jeg har skjønt at man uansett må ha lav nok fettprosent for at musklene skal være synlig, men håper at jeg er innenfor. Tok en sånn test på nettet, som sier at jeg ligger på 25,59%. Betviler jo såklart nøyaktigheten på den der testen, siden jeg ikke har noen sånn klype, men den gir kanskje en viss pekepinn?
Styrkeøvelsene jeg gjør nå, er i allefall:

Sit-ups, 25 reps (varier om jeg er på gulv, ball, sitter på stol og løfter meg opp, sidelengs osv)
Glute Bridge, 20 reps
Sidenliggende benhev, 20 reps hvert ben
Liggende donkey kicks, 10 reps hvert ben (Med 2 push, liksom :forvirra:)
Smale push-ups, 14 reps
Triceps dip, 20 reps

Kjøres 3 sett.
Jeg blir ikke støl lenger. Eller i allefall ikke sånn som det var forrige uke! :laugh: Og jeg er helt enig med deg, Rainbow. Når man blir sånn støl, så føler man virkelig at man har gjort noe som virker!

Har kjøpt et sett med manualer fra XXL. Venter på at de skal komme i posten, men XXL er skikkelig trege, altså! Tenkte i allefall å trene litt biceps med dem :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest- silje

Lekker du melk, uten å være gravid?

Dette burde du tatt videre. Hvis de har turnusleger på legekontoret du går på, så er gjerne de litt grundigere, enn fastlegen (de er redde for å gjøre feil, eller å overse noe ;) ), Så det kan kanskje være en ide?

Flink du er å trene og for fremgang i cm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, gjest- silje skrev:

Lekker du melk, uten å være gravid?

Dette burde du tatt videre. Hvis de har turnusleger på legekontoret du går på, så er gjerne de litt grundigere, enn fastlegen (de er redde for å gjøre feil, eller å overse noe ;) ), Så det kan kanskje være en ide?

Flink du er å trene og for fremgang i cm!

Ja, utrolig men sant :sukk:Ja, jeg burde sikkert tatt det videre, men jeg har snakket med 3 forskjellige leger det siste året, men jeg får ikke følelsen av at det blir tatt seriøst. For det forringer jo ikke livskvaliteten min. Min mann sier at vi burde ha spandert på meg en time på Volvat, bare for å få tatt alle de testene som normale leger ikke gidder å bestille. Vi får se...!
Hyggelig at du stakk hodet innom dagboken, forresten! Hei! :blomst:
Flink og flink, hehe. Jeg har jo ikke holdt på så lenge. Knapt nok 1 måned denne gangen. Men får håpe motivasjoenen holder fremover. Det er litt sånn med meg, serru, at jeg er aktiv i perioder! Også kommer det kanskje en ferie, også ramler jeg fra :fnise: Nå er det ferie om 10 dager, men har en plan om å fortsette mosjoneringen i Spania også. Planer er fint! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så snodig at du lekker melk uten at du er gravid. Har du vært det? Volvat er ofte verdt det, altså. De gidder som du sier å teste litt mer og er litt nøyere. 

Bulken var at jeg spiste mer enn jeg forbrant i 3 måneder, hvorav mye karbohydrater for å legge på meg både muskler og fett, og nå cutter jeg - dvs at jeg spiser litt mindre enn jeg forbrenner og forhåpentligvis går ned igjen på en måte der jeg bevarer mest mulig muskler og mister mest mulig fett. Jeg følger IIFYM (if it fits your macros), som bruker et mattestykke til å regne ut hvor mye karbohydrater, fett og proteiner jeg skal spise hver dag basert på vekt, høyde, aktivitetsnivå og mål. Nå når jeg cutter spiser jeg 1900 kaloier, da jeg bulka spiste jeg rundt 2200. 

Vi skal til Italia! :nigo: Første utenlandsferie siden 2012!

XXL-manualene er ganske bra! Håper du får dem snart! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

UKE 5, 2017:

Vekt: 57,9
Vektnedgang siden forrige veing: - 300g

Vektnedgang totalt: 7,1 kg

CM:

Overarmer: 29 (26) (26) (25) (25) (25) (26) (25) (25) (24,5) 25
Lår: 60 (57) (56) (55) (55) (53) (54) (54) (53) (53) 52,5
Hofter og rumpe: 105 (100) (99) (99) (99) (98) (100) (99) (98) (97) 96,5
Midje: 76 (70) (69) (69) (69) (68) (70) (69) (69) (68) 67

Slenger ut noen bilder i dag. Magebildet er ca 1 uke med trening av ymse sit-ups. Ellers har jeg kledd på meg så og si samme klær jeg hadde da jeg tok de forrige bildene. (Se side 3 i denne dagboka, trur jeg :tommelopp:)

2017-06-12 21.15.30.jpg

Forran redigert.jpg

Høyre redigert.jpg

venstre redigert.jpg

Endret av Anjah
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Rainbow skrev:

Så snodig at du lekker melk uten at du er gravid. Har du vært det? Volvat er ofte verdt det, altså. De gidder som du sier å teste litt mer og er litt nøyere. 

Bulken var at jeg spiste mer enn jeg forbrant i 3 måneder, hvorav mye karbohydrater for å legge på meg både muskler og fett, og nå cutter jeg - dvs at jeg spiser litt mindre enn jeg forbrenner og forhåpentligvis går ned igjen på en måte der jeg bevarer mest mulig muskler og mister mest mulig fett. Jeg følger IIFYM (if it fits your macros), som bruker et mattestykke til å regne ut hvor mye karbohydrater, fett og proteiner jeg skal spise hver dag basert på vekt, høyde, aktivitetsnivå og mål. Nå når jeg cutter spiser jeg 1900 kaloier, da jeg bulka spiste jeg rundt 2200. 

Vi skal til Italia! :nigo: Første utenlandsferie siden 2012!

XXL-manualene er ganske bra! Håper du får dem snart! 

I know! Kjempesnodig! :vetikke: Ja, jeg har vært gravid en gang, om det var det du lurte på ;) Har en flott 6 åring i dag :rodmer:

Oi, 1900 kcal på cut. Da tror jeg du er flink til å være i aktivitet. Prøvde en sånn IIFYM kalkulator jeg fant da jeg googlet, og til mitt aktivitetsnivå (satt opp med vektnedgang som mål), havner jeg på 1283 (BMR) og 1636 (TDEE) Om det sier deg noen ting :nigo:
Jeg kjenner meg mer motivert nå, faktisk. Tror det ble en humørbooster å droppe ketolyse, altså! Nå er jeg i aktivitet hver dag, bruker Endomodo til å logge aktivitet, og logger måltider i myFitnesspal. Ser ut som jeg ligger på rundt 1300-1500 kcal om dagen. Noen dager mindre, faktisk. Men jeg går ikke rundt sulten, for det HATER jeg, så jeg tror jeg spiser riktig og greit.
Så gøy med Italia! Der har jeg aldri vært. Håper å reise dit en dag. Da skal jeg fråtse i amaronevin og pasta!!! :biggrin:

Endret av Anjah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, wintergirl skrev:

Heisann Anjah :) Du når dine mål ser jeg 🌺

 

2 timer siden, wintergirl skrev:

👏👏👏😊 Kjempe flott dame

Hellu you!! :hoppendeglad:Ja, det går fremover! Målebånd er fint, altså. For vekten er ikke helt villig til å flytte på seg, hehe. Når jeg regner sammen centimeter'ne jeg har mistet på disse 5 ukene, er det totalt 10cm som har forduftet fra min kropp. Og det er ålreit fremgang, det, altså! Og når jeg ser på bildene fra side 3 i denne dagboka, og de bildene jeg la ut i stad, så er det forandring :tommelopp: Takk for komplimentet!! :nori:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest- silje

Så flink du har vært !

Du har gjort kjempestor fremgang :) Skal du fortsette å gå ned nå, eller er du fornøyd slik du er?

Jeg har faktisk aldri hørt om noen som leker melk, uten å være gravid, så jeg synes det er rart. Jeg tenker at de burde sjekke det litt mer nøye, men det er nå meg da... Hvor lenge har du hatt dette med brystene, og har de sjekket hormonene dine ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.6.2017 den 16.05, Anjah skrev:

I know! Kjempesnodig! :vetikke: Ja, jeg har vært gravid en gang, om det var det du lurte på ;) Har en flott 6 åring i dag :rodmer:

Oi, 1900 kcal på cut. Da tror jeg du er flink til å være i aktivitet. Prøvde en sånn IIFYM kalkulator jeg fant da jeg googlet, og til mitt aktivitetsnivå (satt opp med vektnedgang som mål), havner jeg på 1283 (BMR) og 1636 (TDEE) Om det sier deg noen ting :nigo:
Jeg kjenner meg mer motivert nå, faktisk. Tror det ble en humørbooster å droppe ketolyse, altså! Nå er jeg i aktivitet hver dag, bruker Endomodo til å logge aktivitet, og logger måltider i myFitnesspal. Ser ut som jeg ligger på rundt 1300-1500 kcal om dagen. Noen dager mindre, faktisk. Men jeg går ikke rundt sulten, for det HATER jeg, så jeg tror jeg spiser riktig og greit.
Så gøy med Italia! Der har jeg aldri vært. Håper å reise dit en dag. Da skal jeg fråtse i amaronevin og pasta!!! :biggrin:

Rart du lekker etter seks år. Jeg har aldri vært gravid, men heller aldri hørt om det der. Håper du finner ut av det!
Utrolig kult å se bilder, du ser kjempekjempebra ut! 

Ja, det sier meg faktisk en hel del. :P 1283 er basalforbrenning (det du brenner for å holde deg i live) og 1636 er det du brenner når man legger til trening til den summen. Står en del om det her. Essensen i IIFYM er at du kan spise omtrent hva du vil så lenge makroene er riktige, men den kalkluatoren på siden er ikke alltid så nøyaktig, man pleier å få beskjed om litt for lite carbs for eksempel. Mange har mer utbytte av å få noen til å regne det ut for en, siden aktiviteten kan variere veldig, og noen forbrenner også veldig forskjellig. Kjenner feks en som bulka på 3500 kalorier, en slank dame på under 170. 

Jeg har en stillesittende jobb, men er veldig aktiv på fritida med hund i tillegg til treninga. Så jeg gikk faktisk ikke så veeeldig opp i vekt med å bulke på 2200. Men nå har jeg litt dårligere tid enn først antatt på å fikse dette, så har blitt satt ned litt på carbs og har nå 1750 cals. Det blir nemlig ingen veiing av mat i Italia! Har vært der, men det er tjue år siden, og da var jeg med foreldrene mine - og ikke samme sted.

Superviktig med målebånd, vekta kan jo til og med gå opp selv om man ser kjempeannerledes ut. 

Hups, dette ble mye om meg, får fjase videre i egen treningsdagbok! ;) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

UKE 6, 2017:

Vekt: 57,1
Vektnedgang siden forrige veing: - 800g

Vektnedgang totalt: 7,9 kg

CM:

Overarmer: 29 (25) 24,5
Lår: 60 (52,5) 52
Hofter og rumpe: 105 (96,5) 96
Midje: 76 (67) 67

På 14.6.2017 den 21.48, gjest- silje skrev:

Så flink du har vært !

Du har gjort kjempestor fremgang :) Skal du fortsette å gå ned nå, eller er du fornøyd slik du er?

Jeg har faktisk aldri hørt om noen som leker melk, uten å være gravid, så jeg synes det er rart. Jeg tenker at de burde sjekke det litt mer nøye, men det er nå meg da... Hvor lenge har du hatt dette med brystene, og har de sjekket hormonene dine ?

Takk, takk! Det er gøy å høre at jeg er flink :) Har liksom ikke helt følt meg dedikert denne gangen, så det hjelper på med å se resultater og positiv feedback fra dere :) Vektmessig så er jeg usikker, for jeg tenker jo at selve tallet er heeelt ok nå. Men så er det jo det med at jeg opplever veiingen som en sånn motivasjonsboost i seg selv :fnise: Tirsdager er liksom ekstra spennende! For øyeblikket har jeg satt meg et minimål å komme ned på 56, bare fordi det forenkler ting å ha et mål! Men om jeg når det eller ikke, er igrunn ikke noe farlig :) Jeg har målebånd, jeg :fnise:
Det der med brystene har jeg hatt ca et år. Men det er veldig opp og ned når de lekker melk. Det kan gå litt tid mellom hver gang. Det er heller ikke sånn at de lekker av seg selv, liksom. Men brystene blir i perioder kjempestore og kjempeharde, og det sprenger. Så om jeg jegger litt trykk på med fingrene, så presser jeg fint ut en stripe med sånn tykk fetmelk, eller hva det nå er. Jeg er ikke gravid. Ikke "litt" engang :fnise: De skal ha sjekket hormonverdier og sånn på det vanlige legekontoret, men ingenting slår ut. Jeg får også en følelse av at legene lener seg på at det er psykisk betingent. (Jeg har akneutbrudd, konstant forstoppelse og høylytte (!) knoklete ledd i tillegg) Jeg har hatt et pår år hvor jeg har vært veldig psykisk dårlig.  Mye innlagt, flere runder med tarapi og medisiner. Og med slike problemer i bagasjen, tror jeg legene mine kan forklare allslags vondter... sukk..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.6.2017 den 12.35, Rainbow skrev:

Rart du lekker etter seks år. Jeg har aldri vært gravid, men heller aldri hørt om det der. Håper du finner ut av det!
Utrolig kult å se bilder, du ser kjempekjempebra ut! 

Ja, det sier meg faktisk en hel del. :P 1283 er basalforbrenning (det du brenner for å holde deg i live) og 1636 er det du brenner når man legger til trening til den summen. Står en del om det her. Essensen i IIFYM er at du kan spise omtrent hva du vil så lenge makroene er riktige, men den kalkluatoren på siden er ikke alltid så nøyaktig, man pleier å få beskjed om litt for lite carbs for eksempel. Mange har mer utbytte av å få noen til å regne det ut for en, siden aktiviteten kan variere veldig, og noen forbrenner også veldig forskjellig. Kjenner feks en som bulka på 3500 kalorier, en slank dame på under 170. 

Jeg har en stillesittende jobb, men er veldig aktiv på fritida med hund i tillegg til treninga. Så jeg gikk faktisk ikke så veeeldig opp i vekt med å bulke på 2200. Men nå har jeg litt dårligere tid enn først antatt på å fikse dette, så har blitt satt ned litt på carbs og har nå 1750 cals. Det blir nemlig ingen veiing av mat i Italia! Har vært der, men det er tjue år siden, og da var jeg med foreldrene mine - og ikke samme sted.

Superviktig med målebånd, vekta kan jo til og med gå opp selv om man ser kjempeannerledes ut. 

Hups, dette ble mye om meg, får fjase videre i egen treningsdagbok! ;) 

Følger litt med i treningsdagboka di, Rainbow. Du har virkelig litt av et opplegg du kjører! Jeg er helt imponert! Har du gode venner du trener med, eller er du alene om prosjektet?
Jeg skulle virkelig ønske jeg hadde en boost med meg på de dagene jeg trener styrke. Jeg synes det er så tuuungt. Hehe.Vel, det er jo poenget, da :fnise: Men det er ensomt, og jeg fokuserer liksom bare på å bli ferdig. Mulig jeg har gått for hardt ut? Nå trener jeg styrke mandag, onsdag, fredag, (søndag, om jeg har ork og tid) og kardio de andre dagene. Kardioen skjer jo i bakkene her, og det blir jo ekstra styrkejobb for lår og legger, da. Etter styrketreningen blir jeg ofte skikkelig trøtt. Må liksom kjempe litt for å la vær å gå og legge meg. Er det sånn for dere andre også?

Misunner at du har hund! Hva slags rase? Vi sparer til en sånn Hvit gjeterhund :) Har spart i 3 år. Bare sånne lommerusk og flaskepantpenger liksom, så det går litt trådt. Men vi kommer dit til slutt, det er jeg sikker på. Endelig har jeg fått min mann med på tanken også. Det har tatt år! Han er sånn klassisk katteperson, og synes at alle hunder er dumme. Men nå har ting snudd, gitt. Mine utspekulerte overbevisninger (:fnise:) i løpet av flere år har gitt frukter, så nå gleder også han seg til dagen kommer :ninuskapus:

Endret av Anjah
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ser kjempebra ut! :trene: 

Jeg trener alene, men jeg bruker jo videoer, så jeg trener på en måte sammen med instruktøren og de han har med seg. Og så er jeg med i en hel haug med grupper på facebook av folk som holder på med beachbody-videoer og ulike programmer, så jeg føler jeg har en gjeng jeg kan prate med og rapportere til. Eneste kjipe er tidsforskjellen, som gjør at jeg poster når de sover, og de poster leeenge etter jeg har trent! :P Jeg hadde ikke greid å holde samme motivasjonen oppe på treningssenter, liker best å være hjemme og få det unna der. 

Jeg merker ikke så stor forskjell på trøtt/våken om det er styrke eller cardio. Eller, jeg blir mer våken av cardio, men jeg blir ikke trøtt av styrke. 

Bra med målebånd i stedet for vekta, den kan man jo bli helt deppa av. 

Vi har en eurasier! :rodmer: Hvite gjeterhunder er fine! Vi har en på agilitytreninga som hunden vår er veldig forelska i! Så koselig at dere sparer til hund! Selve hunden koster jo ikke så mye sammenligna med hvor dyrt det er å ha dem, men herregud, så verdt det det er! Kjempebra at du har fått med mannen på tanken, kjedelig om det at han er katteperson skulle føre til at han ikke ville ha hund. Hunder er jo kjempesmarte, man kan lære dem så mye, og de responderer så godt på positiv trening og på at det lønner seg å gjøre det vi vil de skal, og..ah, kan snakke lenge om hund, altså! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

UKE 7, 2017:

Vekt: 57,0
Vektnedgang siden forrige veing: -100g

Vektnedgang totalt: 8 kg

CM:

Overarmer: 29 (25) (24,5) 24,5
Lår: 60 (52,5) (52) 52,5
Hofter og rumpe: 105 (96,5) (96) 96
Midje: 76 (67) (67) 68

Da er jeg hjemme igjen etter litt over en uke i Spania! Guuud, så deilig det har vært med sol og varme! Og sangria :nigo: Skikkelig klimaovergang å komme tilbake til fjellet altså, men jeg har nytt det også de siste dagene. Jeg har hatt 2 turer til fjelltoppene og har fått meg noen flotte skuer. Pluss over 2 mil med trasking i fjellsko! :tommelopp:
Trening er tilbake på timeplanen, og jeg merker at noe av styrkeøvelsene er litt hardere nå enn da jeg ga meg i kast med ferie. Men det kommer nok på plass kjapt. Har hatt en ørliten oppgang i cm ser jeg, men det får jeg tåle :)
 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...