Gå til innhold

Veldreide Anjah


Anjah

Anbefalte innlegg

UKE 3:

Vekt: 61,3 kg

Vektnedgang: 700 g

Vektnedgang siden start: 2,8 kg

CM:

Overarmer: (29 cm) (27 cm) (27 cm) = Nå 27

Lår: (60cm) (57cm) (56 cm) = Nå 55 cm

Hofter og rumpe: (105 cm) (105cm) (102 cm) = 99

Midje: (76 cm) (72cm) (70 cm) = 68 cm

Skikkelig sta overarmer, altså! Og lår også. :fnise: Men resten er bra! Godt å se at det minker litt rundt hofter og rumpe. Det er liksom mitt største problemområde.

Endret av Anjah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du høres ganske slank ut nå;) Til og med over halvveis med tanke på at du skal gå ned 5 kg. Godt jobba:) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du høres ganske slank ut nå ;) Til og med over halvveis med tanke på at du skal gå ned 5 kg. Godt jobba:) ;)

Yeiii! :D Jeg føler meg flink, og jeg skal nok klare det! Tirsdager er spennende dager fortiden, altså. Det må jeg si ;)

Tirsdag:

Treningsreferat:

* Husmaling i 2 timer. Skulle gjerne hatt tid til å ta en joggetur også, men når man ikke får begynt med malejobb før kid'en er i seng, så blir det fort litt sent.

Spisereferat:

* Frokost: 1 skål Allbran

* Lunsj: 1 kyllingsalat

* Middag: Spinatsuppe med egg

* Kvelds: 1 Vestlandslefse

Vestlandslefsa ble spist etter kl 19, da. Jeg var så fysen på noe kos når jeg kom inn etter maleøkten! Men det går vel greit. Jeg holder meg jo til regelen min hver dag. Jeg drikker forresten også bare vann, og har verken rørt brus eller saft til hverdags de siste 2 ukene :) Forutenom litt øl/vin på lørdagskveld, da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yeiii! :D Jeg føler meg flink, og jeg skal nok klare det! Tirsdager er spennende dager fortiden, altså. Det må jeg si ;)

Tirsdag:

Treningsreferat:

* Husmaling i 2 timer. Skulle gjerne hatt tid til å ta en joggetur også, men når man ikke får begynt med malejobb før kid'en er i seng, så blir det fort litt sent.

Spisereferat:

* Frokost: 1 skål Allbran

* Lunsj: 1 kyllingsalat

* Middag: Spinatsuppe med egg

* Kvelds: 1 Vestlandslefse

Vestlandslefsa ble spist etter kl 19, da. Jeg var så fysen på noe kos når jeg kom inn etter maleøkten! Men det går vel greit. Jeg holder meg jo til regelen min hver dag. Jeg drikker forresten også bare vann, og har verken rørt brus eller saft til hverdags de siste 2 ukene :) Forutenom litt øl/vin på lørdagskveld, da!

Tror du kan ta litt ekstra innimellom med god samvittighet:) Føler du deg fin da?;) Må ha begynt å se det selv at du er stramma inn;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det noen dager siden sist jeg skjekket inn her, Wintergirl.

I uken som gikk, mistet jeg noen som stod meg veldig kjær og nær. Så fokuset har flyttet seg litt, kan man si... Men jeg kommer tilbake hit, altså. Bare ikke akkurat nå...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondolerer så mye, Anjah. Det var trist å lese. Du får komme med oppdateringer når du er klar for det igjen. Klem fra meg <3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

UKE 4:

Vekt: 60,3 kg

Vektnedgang: 1 kg

Vektnedgang siden start: 3,8 kg

CM:

Overarmer: (29 cm) (27 cm) (27 cm) (27 cm) = Nå 26,5

Lår: (60cm) (57cm) (56 cm) (55 cm) = Nå 55 cm

Hofter og rumpe: (105 cm) (105cm) (102 cm) (99 cm) = 98

Midje: (76 cm) (72cm) (70 cm) (68 cm) = 68 cm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Vil bare sende deg en hilsen, Anjah:) Håper det går bra med deg om dagen. Nå er vi snart i oktober, rett rundt hjørnet faktisk;) Her jobbes det og står på, setter pris på de fridagene man får nå om dagen. Håper vi får høre mer fra deg etter hvert igjen. Til da, ha noen fine dager og ta vare på deg selv. :kghjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Vil bare sende deg en hilsen, Anjah:) Håper det går bra med deg om dagen. Nå er vi snart i oktober, rett rundt hjørnet faktisk;) Her jobbes det og står på, setter pris på de fridagene man får nå om dagen. Håper vi får høre mer fra deg etter hvert igjen. Til da, ha noen fine dager og ta vare på deg selv. :kghjerte:

Så utrolig trist! Kondolerer!! :klem:

Et helt år har gått siden jeg var her inne sist. All motivasjon og fokus på egen kropp forsvant omtrent over natten. Jeg mistet min eldste søster i august i fjor. Jeg har hatt det veldig vondt dette året som har gått. Sorgreaksjonen ble enorm, og har til tider vært mer enn jeg har kunnet takle. Ikke nok med at "Tingeling" døde; hun var den tredje av mine søsken som har gått bort. -Og jeg er ikke gammel selv. Jeg fylte 30 år forrige uke... Det er bare meg og min lillesøster igjen nå. Jeg ble innlagt på psykiatrisk sykehus i sommer og går nå i samtaleterapi. Jeg får medisiner for å stabilisere livslysten...

Etter 6 måneder på stemningsstabiliserende medisin, har vekten økt, og kroppsfasongen min føles helt pudding. Jeg holder fortiden på å trappe ned denne medisinen, men det tar litt tid. "Seponeringssjuka" innhenter meg om jeg ikke tar nedtrappingen rolig. Jeg skal forsøke en annen medisin fra neste uke.

Jeg meldte meg inn på det lokale treningssenteret forrige fredag. Hadde en time med en PT som var veldig flink, og som har laget et ålreit opplegg til meg. Tanken er nå å komme seg på gymmen 1 time annenhver dag. Treningen er intensiv. Svetten siler! :bond:Tror det er bra greier! :trene:

For å motivere meg selv litt ekstra, så har jeg tatt et par "før" bilder. Lurer på hvordan jeg ser ut om 8 uker :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så trist å lese, Anja.  Kondolerer nok en gang. Skjønner godt at man sklir ut når en tragedie skjer. 

 

Flott at du er tilbake:klem1: Håper at du når dine mål nå, eller det VET jeg du klarer:)

Du er en meget sterk ung dame som ikke gir opp! Heier på deg:trene: :klem:

Endret av wintergirl
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre at du sakte, men sikkert kommer deg til hektene igjen! Utrolig trist og tragisk at du mistet søsteren din, det må ha vært helt grusomt!!

Nå tenkte jeg at jeg skulle si hvordan du setter inn bilder, men det finner jeg ikke ut selv heller, bare hvordan du kan finne bilder som du tidligere har lagt ut på forum eller andre nettsteder (på "legg til andre filer"). hmmm, kanskje det har blitt borte i oppdateringen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondolerer så mye! Ønsker deg masse lykke til videre, heier på deg! *Stor klem* 

Ang det å legge inn bilder så kan du trykke på "velg filer", nederst i "boksen" : )

Skjermbilde 2015-11-05 kl. 14.38.42.png

Skjermbilde 2015-11-05 kl. 14.38.51.png

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Får ikke opp en sånn boks, jeg...

Hmm.. Så rart! Kanskje noe du kan spørre moderatorene(?) om å ordne opp i det? 
Men, man kan også legge inn bilder via lenke, altså laste opp bilde på 
http://imgur.com/ ved å dra bildet fra feks skrivebordet til imgur og legge inn URL'en her. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, alle :kghjerte:

Se her, ja! Nå var bildeopplasteren kommet på plass igjen! Jeg er helt sikker på at den ikke var å finne sist jeg var her inne, altså! Her er det i allefall 3 bilder av meg. Bildene tok jeg for ei uke siden.

Nå har jeg trent totalt i to uker, og jeg merker forbedringer allerede. Det er antydninger til magemuskler, og jeg har fått strammet litt opp i det klassiske "grevinnehenget"  :biggrin:

Jeg tenker jeg gjør som sist jeg var aktiv her. Da hadde jeg en fast "måle-og-veiedag" i uka. Det blir torsdager fremover. Jeg er ikke like bevisst på hva jeg spiser akkurat denne gangen, men det kommer kanskje etterhvert :) Dessuten er det ikke sikkert kiloene spiller så stor rolle heller, siden jeg nå driver skikkelig styrketrening. Det strammer nok opp en del, og jeg har nå hørt at muskler veier mer enn fett :fnise: For 2 uker siden, var kroppen altså slik:

 

UKE 1:

Vekt: 64,5 kg

CM:

Overarmer: 28 cm

Lår: 59 cm

Hofter og rumpe: 103 cm

Midje: 76 cm

Bilde2.jpg

Bilde3.jpg

Bilde4.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...