Gå til innhold

Noen som skal ta påbygg vg3 som privatist til høsten?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En ting glemte jeg! Jeg hadde ikke akkurat fått med meg at man var nødt til å ha særemne til muntlig norsk, så det måtte jeg hasteskrive dagen i forveien :fnise: Heldigvis blir ikke et muntlig særemne like strengt som et skriftlig, men man vet aldri hva slags sensor man får, så det ville jeg i hvert fall jobbet mye med hvis jeg skulle gjort det på nytt.

Dette hadde ikke jeg heller fått med meg, fikk vite om det et år etter eksamen :P Heldigvis nevnte ikke sensoren noe om dette under eksamen heller haha :P

Anonymous poster hash: e4edf...1c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Tok matte for mange år siden, var der heldig som fekk en oppgave som jeg hadde løst allerede i notatene mine! måtte bare skifte ut sykler med biler, samme tall osv;p litt sløvt av dei som laga eksamenen synst eg, men det gav meg en 5;D

Tok norsk munntlig og skiftlig i fjor, og historie. Norsk gjekk greit, med to 4 i hovudmål og muntlig, og 3 i sidemål. Historie vart 3, og eg leste verdenshistoria på 2 veker;p Så fornøgd med det!

No sliter eg med naturfag, har fårstått det slik at vi må utføre et eksperiment?? Teori klarer eg alltid å lære, men har ikkje labaratorium heime;p Kordan har dåkke andre gjort dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på denne!

Er det noe spesielt man må tenke på når det gjelder det valgfrie programfaget, i forhold til videre utdanning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...