Gå til innhold

Kvinner som blir gravid med andre enn mannen sin - Hvorfor er det ikke meldeplikt?


Gjest Idollet

Anbefalte innlegg

Gjest Blondie65

Jeg mener at et barn har rett til å vite hvem som er deres biologiske foreldre. Det er totalt avleggs at en ikke i 2014 automatisk fastslår barnets opphav ved DNA test. Dette ville tatt bort uro hos nervøse potensielle fedre og befridd skikkelige jenter fra enhver mistanke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

??? Her er det snakk om kvinner som er utro og blir gravid. Holder kjeft om utroskap så mannen ender opp med å tro det er hans barn. Det har blitt diskutert før og menn som spør om DNA test er drittsekker. Det er altså ikke lov for menn å forsikre seg at barnet er hans da det er et så sykt tillitsbrudd å spørre om DNA test. Vil du bli lurt slik? Neppe.

Hmm. Du og "idollet" skriver svært likt. Kanskje du trenger du brukere fordi så få bryr seg om maset ditt. Og dere kan begge (eller bare du) slutte å legge ord i munnen på andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Jeg mener at et barn har rett til å vite hvem som er deres biologiske foreldre. Det er totalt avleggs at en ikke i 2014 automatisk fastslår barnets opphav ved DNA test. Dette ville tatt bort uro hos nervøse potensielle fedre og befridd skikkelige jenter fra enhver mistanke.

Sykehusene sliter da vel nok med økonomien om de ikke også skulle bruke unødvendige millioner på å teste DNA hos nyfødte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm. Du og "idollet" skriver svært likt. Kanskje du trenger du brukere fordi så få bryr seg om maset ditt. Og dere kan begge (eller bare du) slutte å legge ord i munnen på andre.

Dette var et uvanlig kvalmende innlegg. Virkelig.

Anonymous poster hash: 07054...26f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trollkarlen

Hmm. Du og "idollet" skriver svært likt. Kanskje du trenger du brukere fordi så få bryr seg om maset ditt. Og dere kan begge (eller bare du) slutte å legge ord i munnen på andre.

Jeg er nok en separat person fra "idollet". Hvor legger jeg ord i munnen på folk? Jeg har sagt at dette har blitt diskutert før(konklusjonen som vanlig var at menn er drittsekker) og spurt om du ville likt å bli lurt slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Sykehusene sliter da vel nok med økonomien om de ikke også skulle bruke unødvendige millioner på å teste DNA hos nyfødte.

Hvorfor er det unødvendig å ta bort usikkerhet hos den ene forelderen og sikre barnets rett til å vite sitt biologiske opphav? Er det fordi det er en "mannerettighet" og det skal vi slett ikke fremme?

Jeg har utrolig lite sans for utroskap. Jeg har enda mindre sansen for mødre som lyger om det. Riktignok kommer fedre som driter i sitt eget biologiske barn nederst på rangstigen - ca der mødre og fedre som bruker barnet sitt som brekkstang i samværskonflikter - men mødre som er utro og ikke kan stå for konsekvensene sv det ved å være ærlig om hvem som er far til barnet deres er rett og slett ondskapsfulle. Det er disse som ødelegger for alle de ærlige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest brutal_mann

Hvorfor er det unødvendig å ta bort usikkerhet hos den ene forelderen og sikre barnets rett til å vite sitt biologiske opphav? Er det fordi det er en "mannerettighet" og det skal vi slett ikke fremme?

Jeg har utrolig lite sans for utroskap. Jeg har enda mindre sansen for mødre som lyger om det. Riktignok kommer fedre som driter i sitt eget biologiske barn nederst på rangstigen - ca der mødre og fedre som bruker barnet sitt som brekkstang i samværskonflikter - men mødre som er utro og ikke kan stå for konsekvensene sv det ved å være ærlig om hvem som er far til barnet deres er rett og slett ondskapsfulle. Det er disse som ødelegger for alle de ærlige.

Kan hende, men til syvende og sist så er det jo barnets rettigheter det er snakk om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Kan hende, men til syvende og sist så er det jo barnets rettigheter det er snakk om.

Helt enig i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Idollet

Det verste er egentlig at dette ikke er kun en manne rettighet, men like mye en bestemor rettighet, tante rettighet, veninne rettighet og barne rettighet. Og de som ikke for lov å drive som de vil er et minimum av fryktelige folk, som tilfeldigvis har livmor.

Endret av Idollet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

og mange barn har en far som gir blanke f i hele ungen.. Skal ikke de straffes for det?

Anonymous poster hash: 01c57...10d

Dette er ikke tema i denne tråden. Du får starte en egen tråd hvis du ikke klarer å holde deg til tema her:

kvinner som utnytter og lurer både sine egne barn og mennene de er sammen med. Det koster både barn og mann mange år i tillegg til at mannen koster bort mange hundre tusen, om ikke millioner, kroner på barn som ikke er hans.

Det er tema i denne tråden. Holde deg til det eller finn deg en egen tråd!

Anonymous poster hash: aeaa9...360

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...