Gå til innhold

Får hunden/katten din sove i sengen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, hunden sover i sengen vår, men skal flytte seg når vi ber om det. Sengen er vår, og et privilegie hunden får lov til å ha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kattene våre har egne senger (på størrelse med en babydyne, ja, de har babydyner også :fnise:), men de får lov til å sove sammen med oss. Ingenting er bedre enn to tjukke, hårete, myke kattekroppe å klemme på når man våkner opp om morgenen :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men han faar sove i sin egen "seng" paa gulvet ved siden av vaar seng. Faar ikke sove hvis hunden er i sengen, han er liten, men strekker seg og tar opp mye plass, i tillegg saa snorker han utrolig hoyt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAdde jeg hatt dyr skulle de like lite vært i sengen som at jeg hadde gjort fra meg der. Nasty.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Kattepusene mine får ligge i sengen så mye de vil, men skjeldent de gjør det. Hvis de faktisk ligger i sengen hele natten ligger de ved fotenden uforstyrret! Eventuelt spooner vi, også går de i løpet av natten når de er lei!

Men nå er jeg singel, da. Burde vel egentlig ikke ha de i sengen pga allergi, men hva gjør man ikke for pusebabyene sine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen katter i senga her i hus. Jeg er i utgangspunktet allergisk, men er symptomfri i det daglige og klarer meg fint uten medisiner. Jeg har ingen ønsker om å risikere å plutselig bli så plaga at vi må omplassere kattene, og vil da ha soverommet so kattefri sone. Dessuten går de mye ute. To av de tar stadig fugl og mus, samt at de sikkert tråkker i ymse ulumskheter i løpet sv dagen. Jeg finner det uhygenisk.

http://www.tv2.no/a/3396274

Vet ikke hvor stor faren egentlig er, men jeg vil ikke ta sjansen.

De får gjerne komme opp i sofaen da, og ligger på oss.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Det er så utrolig koselig å ha min beste venn ved min side. I denne varme årstiden holder han ikke ut lenge før han går ned dessverre.



Anonymous poster hash: 284a6...c93
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten sover også i sengen min, men den utålmodige sjel hun er så tar det ikke lang tid før hun forsvinner ut vinduet. Jeg har ikke blitt syk ennå!



Anonymous poster hash: 284a6...c93
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei hunden til kjæresten sover ikke i senga, og den får ikke komme inn på soverommet. Og det syns jeg er en helt grei regel.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Men samboeren min liker det ikke. Han er ikke vant med det og finner det plagsomt. Noen ganger må jeg bite i det sure eplet, andre ganger han :) men heldigvis jobber han slik at han er borte 3 uker, da har både hund og katt sammen med meg i sengen! Og pus er så søt når hun lurer seg under dyna for å krølle seg sammen ved føttene mine ^^,

Anonymous poster hash: 0f972...d9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, vil ikke ha dyr i senga.

Hvorfor det? Du blir ikke syk, og den nærheten er godt!

Anonymous poster hash: 284a6...c93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser du på kjæledyr som skinnfeller bør du kanskje ikke ha dyr?



Anonymous poster hash: 284a6...c93
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skal ikke flå bikkja enda ;)

Anonymous poster hash: f1d72...372

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Ingen dyr får være på noen av husets soverom. Siden hunden ikke vaskes/bades daglig, så ville han dratt med seg mye møkk og dritt inn på soverommet. Han får ligge i sofaen, da. Men kun på eget teppe.

Da han var valp, og ikke kunne sove alene enda, sov en av oss på stua sammen med han.



Anonymous poster hash: c6920...a18
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Artistina

Hvorfor det? Du blir ikke syk, og den nærheten er godt!

Anonymous poster hash: 284a6...c93

Man kan ha nærhet til hunden sin selv om den tilbringer natten utenfor soverommet.

Jeg hadde aldri tatt hunden min oppi sengen. Dusjer ikke hunden hver dag og med hvite gulv hjemme ser jeg godt hvor skittent det blir.

Det blir det samme som om man skulle gått oppi sengen med skoene på ... det gjør i hvert fall ingen her hjemme. I tillegg mister de masse pels - dette ser jeg spesielt i hundesengen hvor det er fullt med pels bestandig .. og det er ikke lett å fjerne.

Jeg elsker dyr og hunden har vært et familiemedlem fra første stund .. men sengene våre er for menneskene. Sofa og stoler i stuen likeså.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at de som ikke vil ha kjæledyret i sengen ikke burde ha hatt dyr!



Anonymous poster hash: 284a6...c93
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...