Gå til innhold

Javisst, så var hun gal hun også


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Over 50% blir skilt/blir brudd der de har barn fra/i forholdet.

Så du mener at skilsmisse er årsaken til din dårlig erfaring med nevnte jenter?

Anonymous poster hash: 942a0...02f

Nja, er selv fra en skilsmissefamilie med mye krangling og bråk. Eneste måten det har påvirket meg er at jeg ikke ser noe nytte i å skrike og smelle hvis man vil ha frem noe og er generelt veldig lite kranglete av meg. Må også legge til at det har fått meg til å sette pris på så mye mer av kjæresten min.

Går vel under katogorien gal uansett, her dras jo alle under en kam

Anonymous poster hash: fc1f5...9c0

Ja altså, så svart-hvitt er det selvsagt ikke. Det går f.eks. an å ha et nært forhold til en farsfigur selv om en er skilsmissebarn, og det går også an å ha andre farsfigurer enn en biologisk far. Men som regel er det sånn at dersom pappa er kul, så er med stor sannsynlighet dattera kul og. Det er en grunn til at man f.eks. i Øst-Asia er veldig opptatt av hvilken type familie man kommer fra. Man kan så klart skyte gullfuglen i andre hjem og, men man skal vokte seg vel. Noen damer fatter rett og slett bare ikke menn, fordi de aldri har hatt noen ålreite å forholde seg til i oppveksten og aner ikke hvordan menn fungerer i det hele tatt, hva vi liker, hva vi setter pris på, hva vi blir glade for o.s.v. Og det interesserer dem også midt i fiseringen.

Endret av evnukken
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja altså, så svart-hvitt er det selvsagt ikke. Det går f.eks. an å ha et nært forhold til en farsfigur selv om en er skilsmissebarn, og det går også an å ha andre farsfigurer enn en biologisk far. Men som regel er det sånn at dersom pappa er kul, så er med stor sannsynlighet dattera kul og. Det er en grunn til at man f.eks. i Øst-Asia er veldig opptatt av hvilken type familie man kommer fra. Man kan så klart skyte gullfuglen i andre hjem og, men man skal vokte seg vel. Noen damer fatter rett og slett bare ikke menn, fordi de aldri har hatt noen ålreite å forholde seg til i oppveksten og aner ikke hvordan menn fungerer i det hele tatt, hva vi liker, hva vi setter pris på, hva vi blir glade for o.s.v. Og det interesserer dem også midt i fiseringen.

Jeg er enig i mye av det du sier. At man blir påvirket på en eller annen måte er helt klart, men den er kjip å høre for de som har vokst opp med en dårlig far og faktisk er oppegående. Handler mye om personlighet også tenker jeg, for ikke snakke om de som har blitt dullet med og skjemt bort til de grader. De verste jentene i følge mine kompiser er helt klart de bortskjemte som aldri blir fornøyd uansett hvor mye man prøver.

Anonymous poster hash: fc1f5...9c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig i mye av det du sier. At man blir påvirket på en eller annen måte er helt klart, men den er kjip å høre for de som har vokst opp med en dårlig far og faktisk er oppegående. Handler mye om personlighet også tenker jeg, for ikke snakke om de som har blitt dullet med og skjemt bort til de grader. De verste jentene i følge mine kompiser er helt klart de bortskjemte som aldri blir fornøyd uansett hvor mye man prøver.

Anonymous poster hash: fc1f5...9c0

Som sagt, det er ikke svart-hvitt. Så hvis noen leser det og ikke kjenner seg igjen, så trenger de ikke å føle seg truffet heller. Men det er fortsatt et godt tips for menn å være litt obs på hvilken familie jentene de deiter kommer fra. Og så er det heller ikke sånn at "en kul far" for meg er det samme som "en kul far" for alle andre. En far som skjemmer bort dattera si med masse materielt vissvass er ikke en "kul far" i mine øyne (ref. disse bortskjemte jentene du nevner). Folk har forskjellige preferanser når det gjelder hva det å være "kul" innebærer også. En "kul far" er for meg f.eks. en som har foret dattera si med andre verdier enn det man finner rundt om kring i diverse rosablogger. Men klart det finnes bra damer som kommer fra mer suspekte hjem også. Ingen regel uten unntak.

Endret av evnukken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Whitestripes

Sikkert min feil i så måte at jeg går for feil jenter.

Anonymous poster hash: 12c3b...7ab

La meg gjette: Du går etter dramaqueens som er pene, men ikke har så mye mer å by på enn utseende?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må finne deg noen som kommer fra en skikkelig og ordnet familie :opplyser: Ikke noe skilsmisseopplegg og jenter som har vokst opp uten noen tilstedeværende og kul farsfigur. De greiene der er sterkt undervurdert i vårt samfunn.

Ah,takk...flott,da vet jeg at jeg er uegnet som kjæreste pga jeg vokste opp uten en far som døde da jeg var liten. Alle tiders!

Uansett,du må lære deg å holde deg unna drama queensa..du vet hvem de er,selfie duckface bitchene som bare bryr seg om slanking,seg selv,shopping og penger. Som går i skanky klær og er falske som faen. Kommer med mye drama som sjekking av telefon,utroskap anklager og diverse.

Lykke til!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah,takk...flott,da vet jeg at jeg er uegnet som kjæreste pga jeg vokste opp uten en far som døde da jeg var liten. Alle tiders!

Les over.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan du forklare nærmere hva du mener?

Anonymous poster hash: 1ca01...5f1

Hva er det du ikke forstår?

Anonymous poster hash: 1a44d...87b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les over.

Whitestripes som forklarer årsaken til TS problem eller de innleggene der du bortforklarer ditt sleivspark?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La meg gjette: Du går etter dramaqueens som er pene, men ikke har så mye mer å by på enn utseende?

Vi snakker lav utdanning til universitetsutdanning, arbeidssomme og mindre arbeidssomme, skilte foreldre samboende foreldre, pene og ikke fullt så pene, store pupper og små pupper.

Den eneste fellesnevneren er faktisk trange fitter og nei, jeg kødder ikke og jeg er heller ikke et troll.

En ting til, alle var tidlig i 20-årene og har aldri bodd for seg selv. Nå ser jeg problemet...

Anonymous poster hash: 12c3b...7ab

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Whitestripes som forklarer årsaken til TS problem eller de innleggene der du bortforklarer ditt sleivspark?

De innleggene hvor jeg "bortforklarer mitt sleivspark", så klart. Eller du er kanskje en av disse moderne feministene som mener at en farsfigur er totalt irrelevant?

Endret av evnukken
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De innleggene hvor jeg "bortforklarer mitt sleivspark", så klart. Eller du er kanskje en av disse moderne feministene som mener at en farsfigur er totalt irrelevant?

Nå ror du deg bort til et annet tema,godt jobbet!

Hvis du mener at man trenger en god farsfigur så er jeg enig, ja mange har såkalte daddy issues, men å hevde at man skal holde seg unna alle som har en dårlig far,en død far eller en far som har stukket av så er det et umodent sleivspark.

Daddy issues jenter er gjerne de som jeg beskrev ovenfor,totalt drama queens. Vil dere ha kvalitetsdamer så søk etter jenter som ikke er selfie besatte. Skyld p dere selv istedenfor å komme med liksom psykologi a la daddy issues.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting til, alle var tidlig i 20-årene og har aldri bodd for seg selv. Nå ser jeg problemet...

Anonymous poster hash: 12c3b...7ab

Jepp, tipper dette er problemet. Akkurat som vi jenter sliter med gutter som kommer rett fra mamma ;)

Anonymous poster hash: c4914...d6e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der var da ikke netthets.

Følte seg truffet da vettu.

Anonymous poster hash: f445b...5f1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eller er det meg det feiler noe alvorlig? Jeg gir opp, jeg bruker tid, penger, energi og gir store deler av meg selv for å få det til å fungere, men hva får jeg igjen?

Krangling, vrangskap, dumhet og latskap!

Huff.

Anonymous poster hash: 12c3b...7ab

Pysegutt, må jo tåle litt!

Anonymous poster hash: f5ec1...bea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg sliter litt med å klare å se hva TS ville med denne tråden.

Det gjør jeg også.

Forresten fint å se at du er tilbake brutal-mann. :)

(Har hatt en mistanke men tenkte mest på moraase?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter litt med å klare å se hva TS ville med denne tråden.

Har aldri sett på deg som en særlig oppegående person, ergo var du ikke akkurat i målgruppen for tråden heller.

Gjør hva du kan - hold deg på sexforumet og gi orgasmeråd til småripsa.

Anonymous poster hash: 12c3b...7ab

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Har aldri sett på deg som en særlig oppegående person, ergo var du ikke akkurat i målgruppen for tråden heller.

Gjør hva du kan - hold deg på sexforumet og gi orgasmeråd til småripsa.

Anonymous poster hash: 12c3b...7ab

De anonyme brukeren er like kjærlige og joviale som alltid :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller er det meg det feiler noe alvorlig? Jeg gir opp, jeg bruker tid, penger, energi og gir store deler av meg selv for å få det til å fungere, men hva får jeg igjen?

Krangling, vrangskap, dumhet og latskap!

Huff.

Anonymous poster hash: 12c3b...7ab

Har aldri sett på deg som en særlig oppegående person, ergo var du ikke akkurat i målgruppen for tråden heller.

Anonymous poster hash: 12c3b...7ab

Hvem var så denne målgruppen din?

Menn som er enig med deg? Kvinner som "føler seg truffet"? Eller rett og slett bare et ønske om å provosere?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...