Gå til innhold

Lykkelise-bloggen, så søtt at man nesten må kaste opp..

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå har jeg leste de siste 7 - 8 blogginnleggene og jeg fatter ikke at noen lar seg provosere av dette. Det var da en koselig blogg og fine bilder. Liker du den ikke, leser du den ikke. Det er iallefall mye hyggeligere å besøke blogger som det der, enn å se alle trådene på KG med usaklig drittkommentarer om folk med blogg.

Tror du bare er sjalu, jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest KeyserSoze

For en koselig blogg! Skjønner ikke hva som var så irriterende med den. Hva har hun gjort for å provosere lurer jeg på? Hva blir det neste? Blir du provosert av passionforbaking også?

Slutt å les blogger du ikke liker du så slipper du å irritere deg sånn. Og takk for tips til ny blogg! Interiørblogger treffer meg mer en rosablogger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Jeg irriterte meg mest over at for eksempel linje nummer tre plutselig kunne være midtstilt når flesteparten av dem var venstrestilt slik man er vant med. Det er greit for så vidt, jeg skjønner at det ikke er en bacheloroppgave. Men det er jo ikke et dikt heller. Jeg liker ikke når man ikke er konsekvent med slikt. En annen ting var at skrifta til tider var vanskelig å lese. En mer normal skrift hadde vært bedre for øynene mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg irriterte meg mest over at for eksempel linje nummer tre plutselig kunne være midtstilt når flesteparten av dem var venstrestilt slik man er vant med. Det er greit for så vidt, jeg skjønner at det ikke er en bacheloroppgave. Men det er jo ikke et dikt heller. Jeg liker ikke når man ikke er konsekvent med slikt. En annen ting var at skrifta til tider var vanskelig å lese. En mer normal skrift hadde vært bedre for øynene mine.

Værsåsnill si at du glemte ironi smiley nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Enig. Layouten var noe rotete og uoversiktlig.

Anonymous poster hash: e1f5c...1b9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er også enig i at det er vanskelig å lese midtstilt tekst. Og jeg ville valgte annen font.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope.

Ok, måtte bare spørre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så raskt gjennom bloggen. Gadd ikke lese innleggene fordi font, skriftstørrelse og tekstplassering var litt slitsomt å se på. Bildene var derimot koselige, men ikke nok til at jeg kommer til å besøke bloggen igjen.

TS er ute etter å lufte sine inntrykk og håpet sannsynligvis på at folk skulle være enige i hvor "forferdelig" denne bloggen og bloggeren er. Personlig skjønner jeg ikke at TS gidder å bry seg så mye at en tråd må opprettes. Er det reklame eller er det misunnelse? Hvis man ikke liker noe, så holder man seg vel bare unna? :closedeyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...