Gå til innhold

Lykkelise-bloggen, så søtt at man nesten må kaste opp..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Altså; interiørsmak er jo selvsagt ulikt og forskjellig (heldigvis). Jeg leser endel blogger, men det er altså en interiørblogg som virkelig irriterer - "Lykkelise" -bare navnet sier jo egentlig sitt.. Det er det perfekte livet, det perfekte huset, de perfekte barna, den perfekte husmor, de perfekte cupcakes og jeg vet ikke hva. Greit nok at man ikke vil dele problemer og ekte hverdag og ekte bilder fra huset - men det perfekte livet hun legger ut på insta og blogg er jo noe som bikker over til ren ironisk sukkerspinnsøtende kvalme som bygger seg opp. Damen som er ren copycat av den store og anerkjente bloggen Livs lyst har utrolig nok karret seg til FINALEN av Norges vakreste hjem også. Men vi sitter her og syns oppriktig synd på mannen hennes som må leve i denne sukkersøte falskheten - jammen ikke mye til mann som lar seg diktere på alle disse kopiprosjektene..

Ja - dette ble litt syting, men når man har vært såpass kvalm så lenge, så må det ut på et tidpunkt..

Om du har vært så heldig å unngå kvasilykken så kan du jo lese litt her; http://hverdagslykkelise.blogspot.no



Anonymous poster hash: 91ffe...8b5

Endret av Bond
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men dersom du plages så veldig av å lese denne bloggen, hvorfor gjør du det da? Det er sikkert en million andre blogger du kan lese, eller skriv din egen.

Anonymous poster hash: 774b4...c8f

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen problemer med denne bloggen, syns den er fin jeg.

Men nå leser ikke jeg blogger for at de på død og liv skal være spesielt realistiske, men fordi de gir en mulighet til å drømme seg bort.

Hvis bloggen irriterer deg er det jo bare å la være å lese den.

Anonymous poster hash: 3bd25...1cd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fikk jeg lyst på sukkerspinn.



Anonymous poster hash: 7171d...12e
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Da jeg leste HI så jeg for meg rene Barbiehuset og en Barbiedame i rosa forkle med perfekt hår og sminke. Jeg fikk et helt annet inntrykk av bloggen, den var egentlig helt grei. Fikk ingen kvalmetendenser, annet enn at jeg jo skjønner at det ikke ser så ryddig og strøkent ut bestandig hos henne selv bloggere gjerne vil ha oss til å tro det. Selv om jeg ikke har samme smak som denne Lykkelise må jeg jo si meg enig i at loppisfunn og egen stil er mye bedre enn å hele tiden kjøpe nytt. Hun har funnet sin egen stil og virker genuint opptatt av at huset skal ha sjel. Det var noe mer ekte over denne stilen enn sånn ferdigkjøpt shabby chic som "alle" bloggere hiver seg på.

Jeg kommer nok ikke til å følge bloggen men den var da hyggelig nok. Jeg har sett verre.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt å les bloggen da vel! Da slipper du å irritere deg.

Herregud....!!



Anonymous poster hash: 4d133...b98
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke min stil akkurat - men om hun vi fremstå slik så er det vel hennes valg. Å lese blogger er valgfritt.. Men at dette var litt vel søtt kan jeg absolutt si meg enig i, men det er nok mest fordi min interiørstil er ganske langt unna den hun presenterer. Mon tro om TS er litt misunnelig sånn innerst inne??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså; interiørsmak er jo selvsagt ulikt og forskjellig (heldigvis). Jeg leser endel blogger, men det er altså en interiørblogg som virkelig irriterer - "Lykkelise" -bare navnet sier jo egentlig sitt.. Det er det perfekte livet, det perfekte huset, de perfekte barna, den perfekte husmor, de perfekte cupcakes og jeg vet ikke hva. Greit nok at man ikke vil dele problemer og ekte hverdag og ekte bilder fra huset - men det perfekte livet hun legger ut på insta og blogg er jo noe som bikker over til ren ironisk sukkerspinnsøtende kvalme som bygger seg opp. Damen som er ren copycat av den store og anerkjente bloggen Livs lyst har utrolig nok karret seg til FINALEN av Norges vakreste hjem også. Men vi sitter her og syns oppriktig synd på mannen hennes som må leve i denne sukkersøte falskheten - jammen ikke mye til mann som lar seg diktere på alle disse kopiprosjektene..

Ja - dette ble litt syting, men når man har vært såpass kvalm så lenge, så må det ut på et tidpunkt..

Om du har vært så heldig å unngå kvasilykken så kan du jo lese litt her; http://hverdagslykkelise.blogspot.no

Anonymous poster hash: 91ffe...8b5

:fnise::fnise::fnise:

Anonymous poster hash: 91ffe...8b5

Endret av Bond
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise::fnise::fnise:

Anonymous poster hash: 91ffe...8b5

Fniser du av ditt eget innlegg?

Anonymous poster hash: 160ef...7b2

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her. NEI jeg er ikke misunnelig på henne, langt ifra. Og nei, jeg MÅ ikke lese bloggen hennes heller - noe jeg nå sjelden gjør.. Men fordi en god venninne av meg er med i finalen av årets vakreste hjem, så har jeg ønsket å vurdere de andre finalistene - og akkurat denne kandidaten "Lykkelise" ble kvalmendes søtt i mine øyne - og syns det bikker over til ironi med det perfekte livet hennes og de perfekte bake-interiør-livet-barna hennes. DERFOR reagerte jeg..

Innbiller meg at det lukter gammel tante og møllkuler av hele hjemmet hennes, og at hele familien går rundt i lusekofter og hjemmestrikka raggsokker.



Anonymous poster hash: 91ffe...8b5
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

irriteres over en blogg og så LINKER du til den,slik at den får mer trafikk..

Det var jo logisk... :balltre:

Endret av Bond
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grøss, denne bloggen var rene parodien! "Lykkemann, Lykkeliten og Lykkeminsten"?! FF er jo rene Nemi i forhold.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg leser ikke blogger, men gikk inn på denne nå. Fikk med meg at hun ikke var opptatt av designmøbler og siste trend. Det syns jeg faktisk var litt kult! Og til TS: skjerpings! Å kritisere utseende på denne måten, får deg til å fremstå som en sjalu 14-åring.

Anonymous poster hash: 70510...f2e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kvinneguiden blitt "slengdrittomandre-guiden"? Hva skjer med å rakke ned på enkeltpersoner/bloggere? Voks opp!

Anonymous poster hash: 70510...f2e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her. NEI jeg er ikke misunnelig på henne, langt ifra. Og nei, jeg MÅ ikke lese bloggen hennes heller - noe jeg nå sjelden gjør.. Men fordi en god venninne av meg er med i finalen av årets vakreste hjem, så har jeg ønsket å vurdere de andre finalistene - og akkurat denne kandidaten "Lykkelise" ble kvalmendes søtt i mine øyne - og syns det bikker over til ironi med det perfekte livet hennes og de perfekte bake-interiør-livet-barna hennes. DERFOR reagerte jeg..

Innbiller meg at det lukter gammel tante og møllkuler av hele hjemmet hennes, og at hele familien går rundt i lusekofter og hjemmestrikka raggsokker.

Anonymous poster hash: 91ffe...8b5

Er du redd ts? For at hun skal danke ut venninna di? Eller er det du selv som er "venninna"? Og ønsker å rakke ned på dine konkurrenter?

Anonymous poster hash: bda2e...226

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Altså; interiørsmak er jo selvsagt ulikt og forskjellig (heldigvis). Jeg leser endel blogger, men det er altså en interiørblogg som virkelig irriterer - "Lykkelise" -bare navnet sier jo egentlig sitt.. Det er det perfekte livet, det perfekte huset, de perfekte barna, den perfekte husmor, de perfekte cupcakes og jeg vet ikke hva. Greit nok at man ikke vil dele problemer og ekte hverdag og ekte bilder fra huset - men det perfekte livet hun legger ut på insta og blogg er jo noe som bikker over til ren ironisk sukkerspinnsøtende kvalme som bygger seg opp. Damen som er ren copycat av den store og anerkjente bloggen Livs lyst har utrolig nok karret seg til FINALEN av Norges vakreste hjem også. Men vi sitter her og syns oppriktig synd på mannen hennes som må leve i denne sukkersøte falskheten - jammen ikke mye til mann som lar seg diktere på alle disse kopiprosjektene..

Ja - dette ble litt syting, men når man har vært såpass kvalm så lenge, så må det ut på et tidpunkt..

Om du har vært så heldig å unngå kvasilykken så kan du jo lese litt her; http://hverdagslykkelise.blogspot.no

Anonymous poster hash: 91ffe...8b5

Hva er så galt med et perfekt liv? Det har jeg aldri skjønt. Jo mer rotete i huset og kaotisk hverdag, jo lykkeligere er man? Folk har jaktet på det perfekte i "evige tider".

Nå til dags er det visst ikke sosialt akseptert å ha et godt liv. Jo mer slit og kaos en kan klage over til vennene sine, jo bedre er det...?

Anonymous poster hash: 1c2ff...4af

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Piiiip

Så fin blogg. Denne likte jeg :) Ikke bra for helsa å lese de gode oppskriftene,men still :) Gidder ikke gjenta meg for mye vedr. de patetiske og negative kommentarene som enkelte her lirer av seg. Stakkars dere sier jeg bare. Det må være fælt å være så sur hele tiden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...