Tarzani Skrevet 16. oktober 2014 #641 Del Skrevet 16. oktober 2014 Tipper gullet ditt kommer 10.11 Merker du noe av modningsakupunkturen du får? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 16. oktober 2014 Forfatter #642 Del Skrevet 16. oktober 2014 Tipper gullet ditt kommer 10.11 Merker du noe av modningsakupunkturen du får? Skal skrive opp! Det vet jeg egentlig ikke. Nå har han jo festet hodet siden sist akupunktur, og jeg har hatt noe nedpress og litt småmurringer, men om det er helt tilfedlig eller om det er kroppen som jobber etter akupunkturen vet jeg jo ikke! Men sist tok han nåler på hjertechakraen min, og da fikk jeg skikkelig reaksjon, så det vet jeg hvert fall at hadde effekt. Gjenstår å se ved fødsel om modningen har gjort susen ift fødselsforløpet! Jeg kommer hvert fall til å fortsette med det fram til fødsel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 16. oktober 2014 Forfatter #643 Del Skrevet 16. oktober 2014 (endret) TIPPELISTE FØDSEL 26.10 - malicious 27.10 - Spiremor 31.10 - Saraby 01.11 - Menstermin 02.11 - La Traviata 03.11 - Rosenrød 04.11 - Lilleninja 05.11 - UL-termin, FrkHumle, Frk.mh 06.11 - Studenten, missdior 07.11 - Løvsol, Yiruma 08.11 - Kaffemor 09.11 - Teriyaki 10.11 - Tarzani 11.11 - HerrStudenten 12.11 - Skyblue 14.11 - Studenten Endret 17. oktober 2014 av studenten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 16. oktober 2014 #644 Del Skrevet 16. oktober 2014 Men du vet, mange babyer reagerer på kullsyre, så sånn sett er det kanskje lurt å drikke litt nå, slik at du får drukket litt julebrus i år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 16. oktober 2014 #645 Del Skrevet 16. oktober 2014 Jeg vil også tippee! Tipper... 12! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 17. oktober 2014 Forfatter #646 Del Skrevet 17. oktober 2014 Men du vet, mange babyer reagerer på kullsyre, så sånn sett er det kanskje lurt å drikke litt nå, slik at du får drukket litt julebrus i år! Åneei, det har jeg ikke tenkt på Kanskje jeg MÅ ta en under fødsel da, hahaha... Jeg vil også tippee! Tipper... 12! skriver opp!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 17. oktober 2014 Forfatter #647 Del Skrevet 17. oktober 2014 Var på akupunktur i går, og nå startet vi skikkelig med modningsakupunktur. Fikk en haug med nåler i korsrygg/rygg, noen i beina og et par på håndleddet. Han gikk direkte på fødselskanalen sa han! Merket ikke så mye til det, og gjør ikke det enda heller Etter det kjørte vi 1,5 time til et senter med timesalg for å få i havn litt julegaver. Det endte med at vi ikke fikk tak i noe vi skulle, men samboer fikk kjøpt nye sko, bukse og dåpstallerken til bonusjenta (på tide, hun er jo passert 2 år...heheh..) Vi var hjemme kvart over ett i natt, så vi var rimelig slitne!! Kroppen min var så sliten at jeg IKKE fikk sove... sovnet omsider kl. 05, og ble vekt av vekkeklokken til samboer kl 06.. FINT. Så denne dagen har ikke kommet i gang enda. Har mye klesvask og rydding på stue og kjøkken i dag før bonusjenta kommer løpende inn i efta Skikkelig kjip høstdag i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 17. oktober 2014 #648 Del Skrevet 17. oktober 2014 Åneei, det har jeg ikke tenkt på Kanskje jeg MÅ ta en under fødsel da, hahaha... skriver opp!! Det ville jeg gjort!! Veldig greit å finne en unnskyldning som er gyldig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 17. oktober 2014 Forfatter #649 Del Skrevet 17. oktober 2014 I dag har jeg faktisk hatt litt vonde kynnere. Har ikke merket noe til det i hele svangerskapet, men nå kommer det plutselig.. Fikk også sinnsykt nedpress når jeg satt i sofaen og vonde stikninger ned mot underlivet!!! Aldri skjedd. Satser på at kroppen så smått har startet modningsfasen nå!!:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 17. oktober 2014 #650 Del Skrevet 17. oktober 2014 Da kanskje jeg treffer med tippingen min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 17. oktober 2014 Forfatter #651 Del Skrevet 17. oktober 2014 Da kanskje jeg treffer med tippingen min! Da skjønner jeg ingenting! Tror nok han drøyer hvert fall tre uker til! 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 18. oktober 2014 Forfatter #652 Del Skrevet 18. oktober 2014 (endret) Oisann. Det må jo være modning på gang. Har ikke hatt noe kynnere i natt, men sto opp som vanlig for å tisse nå nettopp, og jeg hadde visst litt brunrød utflod (?) i trusa!!!!!! Veldig lite, men det er såvidt litt brunlig når jeg tørker meg også, så nå har jeg tatt på truseinnlegg for å se om det kommer noe mer utover dagen. 😁😁 Kanskje slimproppen driver å løsner??? Elleeeer Er dette vanlig kanskje, haha jeg vet jo ikke! 😳😁😁 nå reagerer jeg jo på alt som ikke har skjedd tidligere i svangerskapet! Endret 18. oktober 2014 av studenten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 18. oktober 2014 #653 Del Skrevet 18. oktober 2014 Du kan jo ringe føden og høre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 18. oktober 2014 #654 Del Skrevet 18. oktober 2014 God morgen søte ♡ åj åj åj ♡ spennende tider Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 18. oktober 2014 Forfatter #655 Del Skrevet 18. oktober 2014 Du kan jo ringe føden og høre? Nei dét gidder jeg ikke. Ringer ikke før jeg får vondt eller blør mye mer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 18. oktober 2014 Forfatter #656 Del Skrevet 18. oktober 2014 God morgen søte ♡ åj åj åj ♡ spennende tider God morgen 💜 ja nå begynner det å bli spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 18. oktober 2014 #657 Del Skrevet 18. oktober 2014 (endret) Merker jeg kjenner etter på alle nye følelser selv. Har en del mensenmurringer om dagen. Sånn man får dagene før mensen (eller hvertfall jeg). Magen er rar og det stikker langt neri her.. man blir jo nysgjerrig og litt forhåpningsfull... Hvordan merket du at bebis hadde festet seg? Merket du forskjell? Endret 18. oktober 2014 av Løvsol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåbært Skrevet 18. oktober 2014 #658 Del Skrevet 18. oktober 2014 Spennende :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 18. oktober 2014 #659 Del Skrevet 18. oktober 2014 Oisann. Det må jo være modning på gang. Har ikke hatt noe kynnere i natt, men sto opp som vanlig for å tisse nå nettopp, og jeg hadde visst litt brunrød utflod (?) i trusa!!!!!! Veldig lite, men det er såvidt litt brunlig når jeg tørker meg også, så nå har jeg tatt på truseinnlegg for å se om det kommer noe mer utover dagen. Kanskje slimproppen driver å løsner??? Elleeeer Er dette vanlig kanskje, haha jeg vet jo ikke! nå reagerer jeg jo på alt som ikke har skjedd tidligere i svangerskapet! Jeg har ikke peiling, men legger inn en sånn her: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 18. oktober 2014 #660 Del Skrevet 18. oktober 2014 Oi! Høres ut som den akupunkturen funker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå