Gå til innhold

studenten har blitt mamma!

studenten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tipper gullet ditt kommer 10.11 :blomst: Merker du noe av modningsakupunkturen du får?

Skal skrive opp! :nigo:

Det vet jeg egentlig ikke. Nå har han jo festet hodet siden sist akupunktur, og jeg har hatt noe nedpress og litt småmurringer, men om det er helt tilfedlig eller om det er kroppen som jobber etter akupunkturen vet jeg jo ikke!

Men sist tok han nåler på hjertechakraen min, og da fikk jeg skikkelig reaksjon, så det vet jeg hvert fall at hadde effekt. Gjenstår å se ved fødsel om modningen har gjort susen ift fødselsforløpet! Jeg kommer hvert fall til å fortsette med det fram til fødsel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TIPPELISTE FØDSEL :popcorn:
26.10 - malicious

27.10 - Spiremor

31.10 - Saraby

01.11 - Menstermin

02.11 - La Traviata

03.11 - Rosenrød

04.11 - Lilleninja

05.11 - UL-termin, FrkHumle, Frk.mh

06.11 - Studenten, missdior

07.11 - Løvsol, Yiruma

08.11 - Kaffemor

09.11 - Teriyaki

10.11 - Tarzani

11.11 - HerrStudenten

12.11 - Skyblue
14.11 - Studenten

Endret av studenten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du vet, mange babyer reagerer på kullsyre, så sånn sett er det kanskje lurt å drikke litt nå, slik at du får drukket litt julebrus i år! :opplyser::P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du vet, mange babyer reagerer på kullsyre, så sånn sett er det kanskje lurt å drikke litt nå, slik at du får drukket litt julebrus i år! :opplyser::P

Åneei, det har jeg ikke tenkt på :fnise: Kanskje jeg MÅ ta en under fødsel da, hahaha...

Jeg vil også tippee! Tipper... 12!

:laugh: skriver opp!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var på akupunktur i går, og nå startet vi skikkelig med modningsakupunktur. Fikk en haug med nåler i korsrygg/rygg, noen i beina og et par på håndleddet. Han gikk direkte på fødselskanalen sa han!
Merket ikke så mye til det, og gjør ikke det enda heller :)

Etter det kjørte vi 1,5 time til et senter med timesalg for å få i havn litt julegaver. Det endte med at vi ikke fikk tak i noe vi skulle, men samboer fikk kjøpt nye sko, bukse og dåpstallerken til bonusjenta (på tide, hun er jo passert 2 år...heheh..) Vi var hjemme kvart over ett i natt, så vi var rimelig slitne!!

Kroppen min var så sliten at jeg IKKE fikk sove... sovnet omsider kl. 05, og ble vekt av vekkeklokken til samboer kl 06.. FINT. Så denne dagen har ikke kommet i gang enda. Har mye klesvask og rydding på stue og kjøkken i dag før bonusjenta kommer løpende inn i efta :fnise: Skikkelig kjip høstdag i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åneei, det har jeg ikke tenkt på :fnise: Kanskje jeg MÅ ta en under fødsel da, hahaha...

:laugh: skriver opp!!

Det ville jeg gjort!! :jepp: Veldig greit å finne en unnskyldning som er gyldig. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg faktisk hatt litt vonde kynnere. Har ikke merket noe til det i hele svangerskapet, men nå kommer det plutselig.. Fikk også sinnsykt nedpress når jeg satt i sofaen og vonde stikninger ned mot underlivet!!! Aldri skjedd.

Satser på at kroppen så smått har startet modningsfasen nå!!:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kanskje jeg treffer med tippingen min!

Da skjønner jeg ingenting! Tror nok han drøyer hvert fall tre uker til! 😁
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oisann. Det må jo være modning på gang. Har ikke hatt noe kynnere i natt, men sto opp som vanlig for å tisse nå nettopp, og jeg hadde visst litt brunrød utflod (?) i trusa!!!!!! Veldig lite, men det er såvidt litt brunlig når jeg tørker meg også, så nå har jeg tatt på truseinnlegg for å se om det kommer noe mer utover dagen. 😁😁

Kanskje slimproppen driver å løsner??? Elleeeer Er dette vanlig kanskje, haha jeg vet jo ikke! 😳😁😁 nå reagerer jeg jo på alt som ikke har skjedd tidligere i svangerskapet!

Endret av studenten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan jo ringe føden og høre?

Nei dét gidder jeg ikke. Ringer ikke før jeg får vondt eller blør mye mer!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen søte ♡ åj åj åj ♡ spennende tider

God morgen 💜 ja nå begynner det å bli spennende!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Merker jeg kjenner etter på alle nye følelser selv. Har en del mensenmurringer om dagen. Sånn man får dagene før mensen (eller hvertfall jeg). Magen er rar og det stikker langt neri her.. man blir jo nysgjerrig og litt forhåpningsfull...

Hvordan merket du at bebis hadde festet seg? Merket du forskjell?

Endret av Løvsol
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oisann. Det må jo være modning på gang. Har ikke hatt noe kynnere i natt, men sto opp som vanlig for å tisse nå nettopp, og jeg hadde visst litt brunrød utflod (?) i trusa!!!!!! Veldig lite, men det er såvidt litt brunlig når jeg tørker meg også, så nå har jeg tatt på truseinnlegg for å se om det kommer noe mer utover dagen.

Kanskje slimproppen driver å løsner??? Elleeeer Er dette vanlig kanskje, haha jeg vet jo ikke! nå reagerer jeg jo på alt som ikke har skjedd tidligere i svangerskapet!

Jeg har ikke peiling, men legger inn en sånn her: :popcorn:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...