Gå til innhold

studenten har blitt mamma!

studenten

Anbefalte innlegg

Mannen har smitta meg!!!!!! Han har vært småpjusk et par uker, og nå stemmeløs et par dager...

og i dag våknet jeg potte tett med kaktus i halsen :dry: bare jeg slipper å få feber og den møkka der, så er det greit, men sååå plagsomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

forresten så har det kommet pepperkaker på butikkene :wow::wow:
(jeg klarte å styre unna og IKKE kjøpe!!!!!!!!!!!!! i år skal jeg jo faktisk prøve å lage pepperkakedeigen selv.)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

forresten så har det kommet pepperkaker på butikkene :wow::wow:

(jeg klarte å styre unna og IKKE kjøpe!!!!!!!!!!!!! i år skal jeg jo faktisk prøve å lage pepperkakedeigen selv.)

Oi, det var tidlig! Men hjemmelaget pepperkakedeig er aller best! ;)

God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh.. hjemmelaget pepperkakedeig ♡ gleder meg til jule- og adventstida med baby ♡

.. Og jeg kjenner at jeg gruer meg litt til å være høygravid i julestria :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God grunn til å kose seg med julemat da.. uten å være bekymret for utovermage ;-)

fniiis.. fare for forstoppelse med all den fete maten da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åååh.. hjemmelaget pepperkakedeig ♡ gleder meg til jule- og adventstida med baby ♡

Jeg også!!! Har så lyst til å gjøre juleting NÅ.. Men, jeg må nok vente 1,5 måned til :fnise:

Deet sier søstra mi også, men så ser a på meg og sier "mens du prøver å bli tynn igjen etter fødselen kan jeg spise HVA JEG VIL UTEN AT DET SYNES!" hehehe... Men jeg skal nok stappe godt i tryne i jula fordetom :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joa.. men ååh... mamma kommer jo til oss i jula og da må jeg vaske og rydde... :sjenert:

BTW, jeg har så lyst til å lime inn alt mulig i babykrøniken! Den er så fiiin :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joa.. men ååh... mamma kommer jo til oss i jula og da må jeg vaske og rydde... :sjenert:

BTW, jeg har så lyst til å lime inn alt mulig i babykrøniken! Den er så fiiin :hjerte:

jaa, men det er jo føør jula. du står jo ikke NÅR hun er hos dere og vasker :D Ta julevasken i slutten av november, så er alt klart til fin julestemning hele desember :hjerte:

Tenkte jeg skulle se på den etter helga!! Får jo ikke gjort så mye enda, og jeg har glemt alt som har skjedd hitil så jeg får liksom ikke skrevet inn "første spark" osv.. :( ush. Men jeg vil ikke begynne før jeg har fått kjøpt inn litt småstæsj, pynt, penn osv! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt syyyk fullmåne i dag! Så fint. Lurer på om det kommer mye oktoberbarn i natt :nigo: Satser på at min kommer på neste fullmåne! :babygutt:

I morgen er det tid for modningsakupunktur! :nigo: Håperhåper det har noe virkning når fødselen setter i gang.
Burde egentlig være flink og rydde kjøkken, ta klessvasken og sette opp seng i morgen, meeen formen er synkende og jeg blir bare tettere og tettere, fanden. Drikker masse te med honning og tenker gode tanker :kaffekopp: Og mannen har kjøpt :sjokolade: til meg, mihihihi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring ♡ da jeg var forkjølet lagde jeg grønnte med honning,sitron og fersk ingefær! Renser ordentlig opp :-)

Og min morfar sa alltid. Jeg en teskje honning før senga og en teskje honning når du står opp. Det dreper basiluskene :-) funka for meg ;-)

Endret av Løvsol
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, pepperkaker :hjerte: fikk litt julestemning bare av å lese ordet jo :fnise:

veeet.... mannen i huset synes det var litt tidlig å lage pepperkakedeig, så jeg får vel bare vente litt til :plystre:

God bedring ♡ da jeg var forkjølet lagde jeg grønnte med honning,sitron og fersk ingefær! Renser ordentlig opp :-)

Og min morfar sa alltid. Jeg en teskje honning før senga og en teskje honning når du står opp. Det dreper basiluskene :-) funka for meg ;-)

Ja, jeg kaster innpå med hjemmelaget honning namnam :hjerte: ta et glass med natron og sitron, det er også rensende, men jeg har ikke tatt det enda, vet liksom ikke om jeg.. kan?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Næææi, pepperkaker er best kjøpt!! Det er få ting jeg mener er best kjøpt på butikk, men pepperkaker er altså blant slike ting! :P

Og ribbe er til julaften, pinnekjøtt er det lov å tjuvstarte med, men det MÅ være pinnekjøtt første juledag. Tilbehøret er kålrabistappe, komler og SIRUP! Jepp, sånn er det! :nigo:

Kjedelig med venninna di da. Går jo an å vise LITT interesse for slike ting. :sukk:

Edit: Når det er sagt så skal det kun spises pepperkaker i desember! :opplyser:

Hilsen jule-fanatikeren som holder for ørene hvis det kommer julemusikk på tv/film når det ikke er jul.

Endret av Teriyaki
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakket om deigen, jeg ;) Er mange deiger som smaker rart, og noen av kjøpedeigene smaker nesten litt som cola! :o

Ikea-deigen er god, da. Mmm, pepperkakedeig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakket om deigen, jeg ;) Er mange deiger som smaker rart, og noen av kjøpedeigene smaker nesten litt som cola! :o

:hjerte: Ikea-deigen :hjerte: Endret av Frk.mh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Næææi, pepperkaker er best kjøpt!! Det er få ting jeg mener er best kjøpt på butikk, men pepperkaker er altså blant slike ting! :P

Og ribbe er til julaften, pinnekjøtt er det lov å tjuvstarte med, men det MÅ være pinnekjøtt første juledag. Tilbehøret er kålrabistappe, komler og SIRUP! Jepp, sånn er det! :nigo:

Kjedelig med venninna di da. Går jo an å vise LITT interesse for slike ting. :sukk:

Edit: Når det er sagt så skal det kun spises pepperkaker i desember! :opplyser:

Hilsen jule-fanatikeren som holder for ørene hvis det kommer julemusikk på tv/film når det ikke er jul.

Hææ er det. Jeg tror jeg liker hjemmelaga best! (hilsen ho som bare har spist kjøpepepperkaker!)

Det høres godt ut når du sier det, meeeen pinnekjøtt ER jo ikke godt :plystre:

Ja, pepperkaker og julebrus er KUN lov i desember!! (får det alltid 1desember i kalederen min nomm)

Jeg blir litt småsur når jeg ser noen drikke julebrus i november :fnise: Skjønner ikke hvor julemodusen min kommer fra, jeg venter alltid med alt til desember, så håper ikke jeg bryter tradisjonen min i år! Ehe.

COLA? :fnise: Assaaa.. i fjor kjøpte jeg deig til kalender til samboer... vi lagde aldri de pepperkakene.. men deigen ble mindre og mindre i kjøleskapet da :plystre:

God bedring :hug:

NÅ VIL JEG HA PEPPERKAKER MED PEPPERKAKEDEIG PÅ :fnise:

TAKK!!! :kaffekopp::forkjola:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pinnekjøtt er best ♡

Haaaalllo nå vil jeg ikke ha mer pinnekjøttsnakk her! Snakk heller om julepølser, julebrus og pepperkaker :wow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...