Gå til innhold

studenten har blitt mamma!

studenten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åååh, det er ikke lenge igjen, nååå :danse:

Neei, herregud, nå er det virkelig når som helst! :sjokkert:

Så godt at du føler deg bedre!

Nå er det ikke lenge igjen til du har lille babyen i armene dine :hjerte:

Veldig godt. Og herregud, snart holder vi han! Lurer på hvordan han ser ut :hjertesmil:

Å herregud, tre uker!! Det er jo helt sykt!

Helt............sjukt! :overrasket::overrasket::overrasket::overrasket::overrasket:

Syns nettopp du ble gravid jeg! :hoppe:

JEG OGSÅ! :nigo: men tydeligvis har jeg vært det i snart ni måneder, ellernoe.

Må dra fram fødselslista igjen, som du ikke står på :angry::angry::angry: kremt! TIPP DA :D

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne hadde havna bak i arkivet, så jeg drar den fram igjen:

Første tippdato er her snart!

TIPPELISTE FØDSEL :popcorn:
26.10 - malicious

27.10 - Spiremor

31.10 - Saraby

01.11 - Menstermin

02.11 - La Traviata

03.11 - Rosenrød

04.11 - Lilleninja

05.11 - UL-termin, FrkHumle, Frk.mh

06.11 - Studenten, missdior

07.11 - Løvsol, Yiruma

08.11 - Kaffemor

09.11 - Teriyaki

11.11 - HerrStudenten
14.11 - Studenten

Endret av studenten
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neei, herregud, nå er det virkelig når som helst! :sjokkert:

Veldig godt. Og herregud, snart holder vi han! Lurer på hvordan han ser ut :hjertesmil:

Helt............sjukt! :overrasket::overrasket::overrasket::overrasket::overrasket:

JEG OGSÅ! :nigo: men tydeligvis har jeg vært det i snart ni måneder, ellernoe.

Må dra fram fødselslista igjen, som du ikke står på :angry::angry::angry: kremt! TIPP DA :D

Jeg står jo på 6.november!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får du mange kommentarer om "nå føder du snart, jeg ser magen din har falt ned nå"... "du er stor nå, ikke lenge igjen".... "du er vel utålmodig nå??" ....."Åh, herregud, jeg misunner deg ikke det du skal gjennom".... "åhh..herregud, fødsel er så gøøy.Gled deg" ....... Jeg blir gal av alles kommentarer om størrelse og fødsel. Det menes sikkert godt, men jeg tenker ganske nok på det sjæl, om ikke alle skal gjøre meg mer utålmodig og stressa... :fnise:

Teenk at vi snart er foreldre da...du på ånkli ånkli for din egen lissom...herreguuuududududud :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får du mange kommentarer om "nå føder du snart, jeg ser magen din har falt ned nå"... "du er stor nå, ikke lenge igjen".... "du er vel utålmodig nå??" ....."Åh, herregud, jeg misunner deg ikke det du skal gjennom".... "åhh..herregud, fødsel er så gøøy.Gled deg" ....... Jeg blir gal av alles kommentarer om størrelse og fødsel. Det menes sikkert godt, men jeg tenker ganske nok på det sjæl, om ikke alle skal gjøre meg mer utålmodig og stressa... :fnise:

Teenk at vi snart er foreldre da...du på ånkli ånkli for din egen lissom...herreguuuududududud :bolledeig:

Haha, ja har fått noen. Men det er så... frekt?

Var på frisørsalongen da den ene ansatte så på meg og bare "OI!!!!!!!! *stillhet* ja, du var ikke liten.."

postdama som så på meg og bare "ja, du klarer å gå fortsatt ser jeg........... Du er vel nærme nå?"

Mens akupunktøren min som er snill sier "du ser så bra ut, dette kommer til å gå helt fint, magen sitter høyt oppe enda, den har ikke droppet, men det gjør ingenting! du er jo så sunn og frisk!" - den kommentaren likte jeg best :fnise: skal dit imorgen, håper han har mer fine ting å si! heheh..

Men jeg synes han kan feste seg og droppe ned snart da. Spent på kontroll i morgen, har ikke kjent så mye i magen, så tror ikke han har festet seg enda! MEN JA HERREGUD NÅ ER VI FORELDRE SNART. fyfader så rart. tenk at JEG skal være mamma? Jeg mener......... hæ, hvordan gjør man det :bond::hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vært på kontroll hos jordmor, og nå har lille B festet hodet :bolledeig: PJUH. Da er han hvert fall klar... om.. noen uker. :plystre:

..

Gikk innom butikken, og det er Hamar julebrus OVERALT!!!!! :glare::glare: Det er jo det beste i verden, så jeg ble skikkelig sur, fordi jeg skal IKKE ha det i oktober!! Lenge til 1.desember herreguuuuud.

Kommer til å skrike etter julebrus i stedet for epidural under fødselen :icon_lol:

..

.. Uansett, måtte døyve julesavnet mitt, og kjøpte grøtris, så nå står det risengrynsgrøt og koker på plata, nammmmm :nigo:

Om en time henter jeg mannen på jobb, så drar vi for ny runde med modningsakupunktur! :tommel:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Haha, ja har fått noen. Men det er så... frekt?

Var på frisørsalongen da den ene ansatte så på meg og bare "OI!!!!!!!! *stillhet* ja, du var ikke liten.."

postdama som så på meg og bare "ja, du klarer å gå fortsatt ser jeg........... Du er vel nærme nå?"

Mens akupunktøren min som er snill sier "du ser så bra ut, dette kommer til å gå helt fint, magen sitter høyt oppe enda, den har ikke droppet, men det gjør ingenting! du er jo så sunn og frisk!" - den kommentaren likte jeg best :fnise: skal dit imorgen, håper han har mer fine ting å si! heheh..

Men jeg synes han kan feste seg og droppe ned snart da. Spent på kontroll i morgen, har ikke kjent så mye i magen, så tror ikke han har festet seg enda! MEN JA HERREGUD NÅ ER VI FORELDRE SNART. fyfader så rart. tenk at JEG skal være mamma? Jeg mener......... hæ, hvordan gjør man det :bond::hoppendeglad:

Tror de sier at det kommer naturlig ;-) ha ha ha...

Hamar julebrus ja! Hviiis vi klarer å vente til desember. DA er vi snabla gode:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror de sier at det kommer naturlig ;-) ha ha ha...

Hamar julebrus ja! Hviiis vi klarer å vente til desember. DA er vi snabla gode:-)

VET.... Alle frister meg og sier at jeg kan få julebrus på sykehuset fordi jeg fortjener det. Men jeg vil ikke bryte tradisjonen. Men kanskje jeg føler det annereldes etter å ha pressa ut en vannmelon :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er så slemme som frister med både risengrynsgrøt og julebrus når jeg skal til å spise wienerpølser med tomatbønner og potetmos, og sikkert drikke vann til :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...