Lilleninja Skrevet 12. oktober 2014 #601 Del Skrevet 12. oktober 2014 Hørtes ut som en FLOTT dag Koos med babyshower Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 12. oktober 2014 Forfatter #602 Del Skrevet 12. oktober 2014 Ja, det var kjempekos! Formen min blir bare dårligere. Er sengeliggende nå, tett over alt, hodevondt og kvalme oppå denne forkjølelsen. Håper det blir bedre snart. 37+0 i dag, så nå er jeg innafor terminen! Satser på at jeg blir ordentlig frisk og får spart litt krefter før han kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 12. oktober 2014 #603 Del Skrevet 12. oktober 2014 37 uker, omg! Tenk at du kan føde når som helst!! Du hadde pakket fødebagen eller? Husker du hadde en liste jeg kopierte en del punkter fra i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 12. oktober 2014 Forfatter #604 Del Skrevet 12. oktober 2014 37 uker, omg! Tenk at du kan føde når som helst!! Du hadde pakket fødebagen eller? Husker du hadde en liste jeg kopierte en del punkter fra i alle fall Ja tenk det!! Bare at det passer veldig dårlig akkurat nå, haha! :D NEI, jeg har ikke pakket den, men skrev ny lista i stad! Så jeg skal pakke den i løpet av uken iiiiiiih Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 12. oktober 2014 #605 Del Skrevet 12. oktober 2014 Wææh, nå er du innafor termin jo Pakk sykehusbagen! Gratulerer med 37+0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 12. oktober 2014 #606 Del Skrevet 12. oktober 2014 Jeg kommer sikkert til å frike ut og pakke den så snart vi entrer 2015 Er bra du er litt mer realistisk enn meg mtp fødselstidspunkt, hehe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 12. oktober 2014 Forfatter #607 Del Skrevet 12. oktober 2014 Wææh, nå er du innafor termin jo Pakk sykehusbagen! Gratulerer med 37+0 Hurra, takk!! Ja, skal gjøre det så fort formen tillater meg det! Jeg kommer sikkert til å frike ut og pakke den så snart vi entrer 2015 Er bra du er litt mer realistisk enn meg mtp fødselstidspunkt, hehe Hehe, ja, jeg blir veldig overraska om noe skjer før tiden! Er så innstilt på overtid. Men da har jeg jo mye å gjøre for å få tiden til å gå! Ooog, bli frisk først og fremst.. Så nå skal jeg legge meg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 12. oktober 2014 #608 Del Skrevet 12. oktober 2014 Usj :-( masse god bedring! Gratulerer med 37 uker ♡ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 12. oktober 2014 #609 Del Skrevet 12. oktober 2014 Goood bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 13. oktober 2014 Forfatter #610 Del Skrevet 13. oktober 2014 Usj :-( masse god bedring! Gratulerer med 37 uker ♡ Goood bedring! Takk dere ---------- Tillot meg selv og ikke dra meg opp fra senga før etter kl 12 i dag. Nå har jeg fått i meg litt havregrøt, yoghurt og varmt vann med sitron. Satser på at det blir bedre nå. fikk ikke sove i går kveld, så sto opp og fant fram babyklærne vi skal ha i sykehusbaggen. . Så nå er hans bag straks klar: . 2 bomullsbodyer til vanlig bruk (har hørt at sykehusklærne er slitte og stygge) bomullslue til innebruk to par sokker en strømpebukse en løs sparkebukse ull til hjemreise - ulllue, ullvotter, ullstrømpebukse, ullbody Hentesett som sivigermor har strikket (jakke, bukse, lue, sokker) Koseklut som tantebarnet mitt har kjøpt til han helseteppe "dress" (søstra mi anbefalte å ta med to til hjemreisen, da hennes datter hadde spydd ut hele seg når hun ble satt i bilstolen, så denne blir tilfelle han spyr ut hentesettet!) gulpekluter, smokk og to par bleier tilfelle (mer til hjemreise det også) Vi har nesten 2 timer til sykehuset, så jeg pakker litt ekstra , da vi ikke vet om vi må stoppe på veien osv, derav et par bleier! Får se om jeg orker å starte på min bag i dag. Det er så laang liste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 13. oktober 2014 #611 Del Skrevet 13. oktober 2014 20 dager igjen bare! Tiden går så fort! Og takk for liste over hva du hiver i bagen, den skal jeg lagre en plass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 13. oktober 2014 Forfatter #612 Del Skrevet 13. oktober 2014 20 dager igjen bare! Tiden går så fort! Og takk for liste over hva du hiver i bagen, den skal jeg lagre en plass Ja, det går kjempefort. Mannen fikk helt sjokk i går når han bare "HERREGUD 23 dager igjen!!!! Pakk baggen da!" Synes fortsatt det er så utrolig rart! Jo værsegod, jeg aner ikke om vi får bruk for det eller om vi har tatt med noe nødvendig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 14. oktober 2014 Forfatter #613 Del Skrevet 14. oktober 2014 formen begynner å bli bedre, hurra!! Og det skulle jo bare mangle, jeg sa jo til mannen i helgen at jeg skulle være frisk til onsdag. Nå er jeg bare litt tett og mangler stemme . har fått vasket alt av vaske- og gulpekluter og lagt det på plass på rommet ved stellebordet. vasker for harde livet, og har kommet i gang med fødebagen min. skal ha den ferdig ila. uken er planen! ... Lurer litt på når man begynner med smokk- og flaskekoking? Er det NÅR vi trenger det, eller er det greit å ha det klart til vi kommer hjem? Tenker å ha med en smokk på sykehuset, tilfelle det trengs på hjemturen. Jeg har i utgangspunktet ikke tenkt å gi han den uten at det er nødvendig. Men jeg kan koke og gjøre klar en som vi tar med. .. Kamera er dratt fram, sammen med den nye 50mm linsa mi, så jeg får tatt noen bilder på på sykehuset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 14. oktober 2014 #614 Del Skrevet 14. oktober 2014 Så deilig at formen er bedre! Nå er det bare å gå inn i siste innspurt av rugingen hihi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 14. oktober 2014 Forfatter #615 Del Skrevet 14. oktober 2014 Så deilig at formen er bedre! Nå er det bare å gå inn i siste innspurt av rugingen hihi! Ja, må bare bil 100 %! Har en litt vond hoste enda, så er ikke klar riktig enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 14. oktober 2014 #616 Del Skrevet 14. oktober 2014 formen begynner å bli bedre, hurra!! Og det skulle jo bare mangle, jeg sa jo til mannen i helgen at jeg skulle være frisk til onsdag. Nå er jeg bare litt tett og mangler stemme . har fått vasket alt av vaske- og gulpekluter og lagt det på plass på rommet ved stellebordet. vasker for harde livet, og har kommet i gang med fødebagen min. skal ha den ferdig ila. uken er planen! ... Lurer litt på når man begynner med smokk- og flaskekoking? Er det NÅR vi trenger det, eller er det greit å ha det klart til vi kommer hjem? Tenker å ha med en smokk på sykehuset, tilfelle det trengs på hjemturen. Jeg har i utgangspunktet ikke tenkt å gi han den uten at det er nødvendig. Men jeg kan koke og gjøre klar en som vi tar med. .. Kamera er dratt fram, sammen med den nye 50mm linsa mi, så jeg får tatt noen bilder på på sykehuset Tror jeg har lest at det ikke er anbefalt med smokk helt i starten pga at sugemetoden er annerledes enn hvordan babyer suger på puppen når man ammer. Så det er ikke sikkert dere trenger smokk Greit å ha med uansett, da, det er jo ikke noe som tar opp all plassen i bagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 14. oktober 2014 Forfatter #617 Del Skrevet 14. oktober 2014 Tror jeg har lest at det ikke er anbefalt med smokk helt i starten pga at sugemetoden er annerledes enn hvordan babyer suger på puppen når man ammer. Så det er ikke sikkert dere trenger smokk Greit å ha med uansett, da, det er jo ikke noe som tar opp all plassen i bagen Ja, det har vi fått beskjed om også, så det var jeg klar over. Fikk bare beskjed på sykehuset at vi kunne ta med en tilfelle det ble nødvendig på hjemreisen i bilen, da vi skal kjøre i 2 timer hjem. Vi har tenkt å unngå smokk så mye som mulig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 14. oktober 2014 Forfatter #618 Del Skrevet 14. oktober 2014 Akkurat tre uker til termin. Herregud!! TRE altså. Det er jo bare neste, neste, neste onsdag det! Vi bør kanskje ha en barnevakt i bakhånd de helgene vi har bonusjenta framover? Tilfelle rottefelle. 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 14. oktober 2014 #619 Del Skrevet 14. oktober 2014 Akkurat tre uker til termin. Herregud!! TRE altså. Det er jo bare neste, neste, neste onsdag det! Vi bør kanskje ha en barnevakt i bakhånd de helgene vi har bonusjenta framover? Tilfelle rottefelle. Å herreguud! Jeg er så spent på dine vegne!! Han kommer på halloween altså, bare så det er sagt Det er kanskje lurt å planlegge barnevakt som kan stille opp på kort varsel, ja! Ikke at jeg sammenligner hund og barn her altså, men vi kan jo ikke bare dra fra hunden heller, så vi har allerede planlagt med en kompis av oss at han kommer å er hundevakt når vi må på sykehuset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 15. oktober 2014 Forfatter #620 Del Skrevet 15. oktober 2014 Å herreguud! Jeg er så spent på dine vegne!! Han kommer på halloween altså, bare så det er sagt Det er kanskje lurt å planlegge barnevakt som kan stille opp på kort varsel, ja! Ikke at jeg sammenligner hund og barn her altså, men vi kan jo ikke bare dra fra hunden heller, så vi har allerede planlagt med en kompis av oss at han kommer å er hundevakt når vi må på sykehuset Jeg ække så spent jeg ass.. Føler barn og fødsel er flere måneder unna! Må endre tankegangen min litt snart så jeg ikke går i totalt sjokktilstand når fødselen starter!😂 Ha ha!! Nei altså men hunder er også barn 😁😁 vi får høre med svigermor eller søsteren min! Så det går nok i orden 😃 Jeg fåkke sooooove. Og nå er klokka over tre, fanden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå