Gå til innhold

studenten har blitt mamma!

studenten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fniiis... nå fikk jeg lyst på pølse i lompe!

HAHA. ja, det er det du vil ha! :D Jeg har her, så bare kom :fnise:

pepperkaker med blåmuggost :hjerte: (neste år..)

HÆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! neifyfader missdior. vi skal aldri spise sammen i juletider :skratte: pinnekjøtt og blåmuggost, FYSJOM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHA. ja, det er det du vil ha! :D Jeg har her, så bare kom :fnise:

HÆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! neifyfader missdior. vi skal aldri spise sammen i juletider :skratte: pinnekjøtt og blåmuggost, FYSJOM

Du liker sikkert ikke riskrem heller!! :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Første modningsakupunktur gjennomført. Fy søren for en reaksjon kroppen fikk...

Han gikk løs på lunge/blære/hjerte, alt som har sammenheng med funksjonen i kroppen å gjøre.. Tok tre minutter før jeg fikk så sinnsykt press over brystet, ble kjempesvimmel og helt ør og borte!! Måtte puste meg gjennom det. Nippet før jeg besvimte. Dette har skjedd én gang før, og det var når jeg tok reiki for energibalansen!

Sitter på venterommet nå og skal snakke litt med han nå snart, spent på å høre hva han har å si.

Endret av studenten
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh.. nå er jeg nysgjerrig.. hva sa han??

Ja, hva sa han? :)

Fikk ikke snakket så mye med han som jeg ønsket. Men først og fremst sa han at hn hadde satt nåler som gikk på hjertet, og at reaksjonen min rett og slett kunne komme av at jeg ubevisst sitter inne med mye som jeg burde få ut! Og at det da tar veldig på når kroppen kommer i kontakt med de følelsene jeg sitter inne med, og dermed gir meg en så sterk reaksjon for å prøve å hjelpe meg ut av det.

Sist jeg var der reagerte han jo på at jeg sa jeg ikke hadde noen følelser rundt fødsel og tiden etterpå, og foreslo at jeg skulle gå litt inn i meg selv og se hva som var den underliggende grunnen.

Har snakket litt med mannen om det, og det er jo helt klart at det er noe som gjør at jeg har en "sperre", og som jeg må finne ut av hva er for å få litt balanse i kroppen. :) Jeg har aldri vært noe flink til å snakke om ting og er veldig innesluttet slik, så jeg bærer jo alt på innsiden. Uansett, spennende og se neste uke om det samme skjer igjen! Merker foreløpig ingenting til behandlingen annen enn reaksjonen jeg hadde underveis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kroppen har behov for å få uttrykk for følelser. Har noen gode chakrabalanseringøvelser, for alle chakraene og for hjertechakra. Det er ikke sikkert du skal eller må snakke deg gjennom følelsene, men det er viktig at kropp og sjel gor utløp for det du sitter inne med. Kan prøve å skrive ned de balanseringene til deg om du vil. Den ene får meg til å hylgrine når jeg skal fokusere på det chakra med sperringer/hindringer. Da må jeg bli i det til følelsene gir seg, så kan jeg gå videre. Veldig slitsomt, men veldig deilig :-)

Gi en lyd om du er interessert ♡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kroppen har behov for å få uttrykk for følelser. Har noen gode chakrabalanseringøvelser, for alle chakraene og for hjertechakra. Det er ikke sikkert du skal eller må snakke deg gjennom følelsene, men det er viktig at kropp og sjel gor utløp for det du sitter inne med. Kan prøve å skrive ned de balanseringene til deg om du vil. Den ene får meg til å hylgrine når jeg skal fokusere på det chakra med sperringer/hindringer. Da må jeg bli i det til følelsene gir seg, så kan jeg gå videre. Veldig slitsomt, men veldig deilig :-)

Gi en lyd om du er interessert ♡

Det er jeg veldig interessert i, så setter stor pris på om du tar deg tid til å skrive ned det til meg ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fredager som denne! :hjerte:

Sitter i sofaen med sjokolade og en tekopp. Lurer på om jeg skal prøve å hekle et par babyvotter, for å lette på samvittigheten om at det ikke blir noe teppe på lille B med det første. Mannen står på badet og skrubber og vasker, og skal gå løs på kjøkkenet etterpå. Blir det bedre? :pls:

Har lagt inn en liten bestilling på perfect home også, så nå har jeg det fint! :nigo: Jeg får kanskje dra på butikken mens mannen har vaskeånden over seg, sååå.. kanskje vi skal ha "fredagstaco" i dag!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slapp visst ikke unna babyshower allikevel! I går ble jeg lurt med bort av samboer (som liksom skulle ta med meg ut å spise) dukket opp til søstern min, og der var det masse fine jenter som ventet! Ei som kom langveisfra som var såå koselig å se igjen også. :hjerte::hjerte::hjerte:

Fikk MASSE fint!! Hjemmesydde klær, strikkede votter, bamser, kosekluter, pledd, babybee-produkter, sengeuro, kluter, smokker og en haaaug med bleier som var formet som ugler og vugge :nigo::hjerter_rundt:
Så det er helt greit å være litt syk denne helgen allikvel. Mannen har shina HELE huset, og fylt det med blomster overalt, han hadde skrevet kort til meg og flyttet hjem til mammaen sin for natten slik at jeg fikk ta med venninna mi hjem! Hurra. Men nå kommer han hjem igjen, så i kveld skal vi kose oss med taco og godt og kose sofa, mens jeg prøver å bli frisk. :hjertesmil:

Kjenner det var litt kos det her. Og at nå føler jeg meg plutselig litt mer klar, og gleder meg litt ekstra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh ♡ babyshower er så koselig ♡ venner er gull!! Og så flink og fin mannen din har vært i huset ♡ det fortjener du :-)

Gubben her i huset har skrubbet dusjen for meg, hengt opp en barnelampe på barnerommet og skrur opp gipsvegger nå. Flink mann :-)

Nå skal jeg ta meg en powernap. Utslitt etter et par timer på kjøpesenteret her. Jeg fatter ikke at folk tar med seg hele familien på kjøpesenter i helgene! Herremin for et kaos!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...