Gå til innhold

unge jenter bør debutere seksuelt med voksne menn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ekling.

Jeg er en 17 år gammel jente og hadde sex første gang for noen uker siden med en mann på 51 år, det er ikke ekkelt. Man lærer mye mer enn det andre gjør fordi eldre men nhar mer erfaring og du kan dra nytte av det :) Noe som andre gutter på samme alder som oftest ikke har :) Hehe, ikke på langt nær så mye

Anonymous poster hash: 5130b...716

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er en 17 år gammel jente og hadde sex første gang for noen uker siden med en mann på 51 år, det er ikke ekkelt. Man lærer mye mer enn det andre gjør fordi eldre men nhar mer erfaring og du kan dra nytte av det :) Noe som andre gutter på samme alder som oftest ikke har :) Hehe, ikke på langt nær så mye

Anonymous poster hash: 5130b...716

Er ikke alle jenter som vil lære hvordan ha sex med en gammel mann. Eller med en ung for den saks skyld. De fleste synes det er givende å utforske og oppleve sex med en jevnaldrende.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Amémonos

Jeg er en 17 år gammel jente og hadde sex første gang for noen uker siden med en mann på 51 år, det er ikke ekkelt. Man lærer mye mer enn det andre gjør fordi eldre men nhar mer erfaring og du kan dra nytte av det :) Noe som andre gutter på samme alder som oftest ikke har :) Hehe, ikke på langt nær så mye Anonymous poster hash: 5130b...716

Fy faen, så ekkelt. Den gamle grisen må jo være tilbakestående.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen, så ekkelt. Den gamle grisen må jo være tilbakestående.

Det er han ikke. Han har en kone da, men det er greit så lenge jeg lover å ikke si noe til kona om det. Han er også veldig snill og hjelper meg med alt mulig om det skulle være noe :) :)

Anonymous poster hash: 5130b...716

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 17 år og har/ hatt kontakt med flere eldre menn som er helt normale. Noen med familie. Det er jo ikke akkurat ulovlig.. :rolleyes: Tror det er noe med oss unge som er interessant.. :ler2:



Anonymous poster hash: c7a76...6e6
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uh, da jeg debuterte syntes jeg menn på 20+ var steingamle og skikkelig ekle. Ville ALDRI ha ligget med en av dem.

Hvorfor i all verden skulle jeg ha debutert med en ekkel "gamling" jeg ikke tente på i det hele tatt? Det hadde jo blitt tidenes dårligste minne å se tilbake på, og antagelig ha føltes som et skikkelig overgrep.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 17 år og har/ hatt kontakt med flere eldre menn som er helt normale. Noen med familie. Det er jo ikke akkurat ulovlig.. :rolleyes:Tror det er noe med oss unge som er interessant.. :ler2:

Anonymous poster hash: c7a76...6e6

Lette å lure :ler:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er han ikke. Han har en kone da, men det er greit så lenge jeg lover å ikke si noe til kona om det. Han er også veldig snill og hjelper meg med alt mulig om det skulle være noe :) :)

Anonymous poster hash: 5130b...716

Da er han en drittsekk. Tenk om du opplever det samme selv når du kommer i 40- 50 åra, at mann din ligger rundt med småjenter. :sur:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er en del her inne som anser kvinner og deres seksualitet som mer rent og uskyldig enn menn og deres seksualitet.

Om en eldre mann skulle ha sex med en betydelig yngre kvinne, må jo det være det skitneste som finnes! Mannen blir stemplet som gris, ekkel og pervers.

Dere er idioter. Med mindre det er snakk om overgrep er kvinnen like mye med på det som mannen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er en del her inne som anser kvinner og deres seksualitet som mer rent og uskyldig enn menn og deres seksualitet.

Om en eldre mann skulle ha sex med en betydelig yngre kvinne, må jo det være det skitneste som finnes! Mannen blir stemplet som gris, ekkel og pervers.

Dere er idioter. Med mindre det er snakk om overgrep er kvinnen like mye med på det som mannen.

Ingen som har sagt noe annet heller!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg debuterte seksuelt med en mann på 42 når jeg var 16. Og fortsatte etter det med menn som var minst 10 år eldre enn meg. Det var ikke bra, og det er noe jeg angrer på den dag i dag. Jeg føler meg fortsatt skitten og det er forferdelig at jeg ikke får gjort noe med det...

Anonymous poster hash: 600f2...d43

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan selvsagt være at alle disse KG-kvinnene som misliker unge kvinners forkjærlighet for eldre gutter og menn selv holdt seg til jevnaldrende gutter når de var yngre, men de fleste menn vil vel huske at man som ung mann måtte finne seg i at en del jevnaldrende jenter foretrakk eldre gutter og menn.

Og jeg mistenker at en del av disse jentene i dag er blant de som forsøker å bortforklare eller benekte fenomenet eller i det minste sverte menn som «gamle griser» i den grad de benytter seg av den populariet de faktisk nyter hos yngre kvinner. Jeg tror riktignok den voksne mannens overlegenhet er noe oppskrytt, men det endrer ikke det faktum at menn i mange tilfeller opplever stor pågang av unge kvinner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg debuterte seksuelt som 16-åring, var det langtfra "opplæring" og fantastiske seksuelle opplevelser fra en erfaren mann jeg trengte. Det jeg trengte, og som jeg fikk, ettersom dette var med en jevngammel kjæreste, var en intim og spennende opplevelse med en jeg var glad i. Selvfølgelig var det litt klønete, og selvfølgelig var det litt vondt, og selvfølgelig var jeg langt fra å oppleve seksuell ekstase eller orgasme, men jeg husker det som et uendelig fint og nært minne, som jeg er utrolig glad for å ha fått.

Den nærheten man opplever den første gangen når man er tenåringskjærester, er uendelig mye mer verdt enn den en såkalt "flink" og "erfaren" og mye eldre mann er stand til å gi.

Anonymous poster hash: 46b25...c6e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan selvsagt være at alle disse KG-kvinnene som misliker unge kvinners forkjærlighet for eldre gutter og menn selv holdt seg til jevnaldrende gutter når de var yngre, men de fleste menn vil vel huske at man som ung mann måtte finne seg i at en del jevnaldrende jenter foretrakk eldre gutter og menn.

Og jeg mistenker at en del av disse jentene i dag er blant de som forsøker å bortforklare eller benekte fenomenet eller i det minste sverte menn som «gamle griser» i den grad de benytter seg av den populariet de faktisk nyter hos yngre kvinner. Jeg tror riktignok den voksne mannens overlegenhet er noe oppskrytt, men det endrer ikke det faktum at menn i mange tilfeller opplever stor pågang av unge kvinner.

Faktisk så har jeg alltid blitt lettere tent på gutter/ menn på min egen alder. Kvalmt at menn som er gift og har barn driver og ligger rundt med småjenter som syns det er stas å ha seg med en eldre kar som kan gi dem noe til gjengjeld. Dårlig moral av jentene også. Veeeeldig glad jeg aldri har sunket så lavt. Verdigheten er fin å ha vet du! Også en gammal gubbe, og det skal vi andre være misunnelig på...? Smålig tanke.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg debuterte seksuelt som 16-åring, var det langtfra "opplæring" og fantastiske seksuelle opplevelser fra en erfaren mann jeg trengte. Det jeg trengte, og som jeg fikk, ettersom dette var med en jevngammel kjæreste, var en intim og spennende opplevelse med en jeg var glad i. Selvfølgelig var det litt klønete, og selvfølgelig var det litt vondt, og selvfølgelig var jeg langt fra å oppleve seksuell ekstase eller orgasme, men jeg husker det som et uendelig fint og nært minne, som jeg er utrolig glad for å ha fått.

Den nærheten man opplever den første gangen når man er tenåringskjærester, er uendelig mye mer verdt enn den en såkalt "flink" og "erfaren" og mye eldre mann er stand til å gi.

Når skal gamlingene skjønne det? :/

Anonymous poster hash: 46b25...c6e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Her er det mye moralsk fordømmelse ute og går...

Jeg debuterte med ei jente på min egen alder, og første gang jeg hadde sex med en gutt var det med en kjæreste også på min egen alder. Det var veldig fint, selv om det nok var litt klønete... ;)

Siden det har jeg hatt sex med blant annet flere eldre menn, den eldste på 53. Jeg kunne ikke tenke meg å være sammen med noen så gamle, med å ha sex for sexens skyld med en godt voksen mann synes jeg er en deilig opplevelse. De er mye mer erfarne, tålmodige og tryggere på seg selv, Det er heller ikke forventninger om at det skal bli noe mer enn sex for sexens skyld, noe som passer meg godt.

Jeg nyter å ha sex med menn som er eldre enn meg, og jeg vet hva jeg går til. Jeg ser ikke noe poeng i noe moralsk fordømmelse over det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...