AnonymBruker Skrevet 27. juli 2014 #1 Skrevet 27. juli 2014 Det mangler ikke på demonstrasjoner til støtte for Hamas/Palestina her i Norge, men hvor er demonstrasjonene til støtte for Israel? Har det blitt så farlig å støtte Israel i offentligheten at slike markeringer foregår under bakken? Anonymous poster hash: 34e53...496 6
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2014 #2 Skrevet 27. juli 2014 TENK om det var Israel som sa nei til våpenhvile! Tenk hvilket rabalder det hadde blitt da fra venstresiden. Men når deres elskede krigere i Hamas sier nei, så er det tyst. Anonymous poster hash: 34e53...496 13
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2014 #3 Skrevet 27. juli 2014 Du kan jo arrangere din egen demo, og se hvor mange som møter opp. Anonymous poster hash: 125c0...9e3 11
Sir Winston Skrevet 27. juli 2014 #4 Skrevet 27. juli 2014 (endret) Det mangler ikke på demonstrasjoner til støtte for Hamas/Palestina her i Norge, men hvor er demonstrasjonene til støtte for Israel? Har det blitt så farlig å støtte Israel i offentligheten at slike markeringer foregår under bakken? Anonymous poster hash: 34e53...496 I Danmark var det en "pro-fred" demonstrasjon, hvor man ønsket å vise solidaritet med alle som vil ha fred i Israel. Det var en del som hadde israelske flagg, men det var i samme gruppen også støtte til Gaza's befolkning. Dette likte ikke noen pro-Hamas demonstranter, som fikk laget så mye uro at politiet valgte å rydde hele plassen: http://www.bt.dk/danmark/pro-israelske-demonstranter-provokerer-palaestinensere http://www.sn.dk/danmark/50-personer-ville-forstyrre-pro-israelsk-demonstration/artikel/423321 Endret 27. juli 2014 av Sir Winston 3
Mrs Smith Skrevet 27. juli 2014 #5 Skrevet 27. juli 2014 Det mangler ikke på demonstrasjoner til støtte for Hamas/Palestina her i Norge, men hvor er demonstrasjonene til støtte for Israel? Har det blitt så farlig å støtte Israel i offentligheten at slike markeringer foregår under bakken? Anonymous poster hash: 34e53...496 Folk liker ikke folk som stjeler! 5
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2014 #6 Skrevet 27. juli 2014 Mange hadde nok møtt opp i en slik demonstrasjon, men siden vi lever i et samfunn hvor islamistisk antisemitisme virker helt ok, og folk blir hengt ut av vår egen venstreside hvis man er uenig, så foretrekker folk å bevare freden istedet. Synd. Ikke mye frihet og demokrati her lengre (Eller fornuft for den saks skyld..) Anonymous poster hash: 79f1d...665 2
Sir Winston Skrevet 27. juli 2014 #7 Skrevet 27. juli 2014 Folk liker ikke folk som stjeler! Korrekt, jødene er jo kraftig overrepresentert på alle statistikker over kriminalitet i Norge! 3
Mrs Smith Skrevet 27. juli 2014 #8 Skrevet 27. juli 2014 Korrekt, jødene er jo kraftig overrepresentert på alle statistikker over kriminalitet i Norge! Det var ikke emnet her. 9
Sir Winston Skrevet 27. juli 2014 #9 Skrevet 27. juli 2014 Det var ikke emnet her. Det var du som snakket om å stjele!? 8
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2014 #10 Skrevet 27. juli 2014 Mange hadde nok møtt opp i en slik demonstrasjon, men siden vi lever i et samfunn hvor islamistisk antisemitisme virker helt ok, og folk blir hengt ut av vår egen venstreside hvis man er uenig, så foretrekker folk å bevare freden istedet. Synd. Ikke mye frihet og demokrati her lengre (Eller fornuft for den saks skyld..) Anonymous poster hash: 79f1d...665 Hvis du med alvor tror at dette handler om antisemittisme, har du misforstått. Anonymous poster hash: 125c0...9e3 6
Ramona Skrevet 27. juli 2014 #11 Skrevet 27. juli 2014 (endret) fordi folk har mest sympati for den siden som mister flest uskyldige mennesker. Det tror jeg ikke har noe med politisk overbevisning å gjøre i det hele tatt. Og dermed er det ikke mange som gidder å gå i fakkeltog for den ene israelske soldaten som har fått et skrubbsår på kneet. edit: autocorrect must die. Endret 27. juli 2014 av Ramona 10
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2014 #12 Skrevet 27. juli 2014 Korrekt, jødene er jo kraftig overrepresentert på alle statistikker over kriminalitet i Norge! Forsto jeg deg rett nå? Setter du likhetstegn mellom israelere og jøder? Anonymous poster hash: b9c8d...231 10
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2014 #13 Skrevet 27. juli 2014 Hvis du med alvor tror at dette handler om antisemittisme, har du misforstått.Anonymous poster hash: 125c0...9e3 Nei kjære deg, DU har misforstått. Kanskje du som etnisk norsk tror at det handler om "land" Her er et BILDE forresten, sånn apropos stjeling... Men for mange av våre nye landsmenn handler det om noe annet. Bare se i Frankrike og resten av Europa. For ikke å snakke om norske jøder som må gjemme identiteten sin i frykt for å bli hetset. Anonymous poster hash: 79f1d...665 6
Sir Winston Skrevet 27. juli 2014 #14 Skrevet 27. juli 2014 Forsto jeg deg rett nå? Setter du likhetstegn mellom israelere og jøder? Anonymous poster hash: b9c8d...231 Neida, jeg setter likhetstegn mellom Israel-hat og jødehat. 5
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2014 #15 Skrevet 27. juli 2014 Det var en motmarkering foran Stortinget under krigen i 2009. Anonymous poster hash: 07900...da9
Mann 42 Skrevet 27. juli 2014 #16 Skrevet 27. juli 2014 Det mangler ikke på demonstrasjoner til støtte for Hamas/Palestina her i Norge, men hvor er demonstrasjonene til støtte for Israel? Har det blitt så farlig å støtte Israel i offentligheten at slike markeringer foregår under bakken? Anonymous poster hash: 34e53...496 Kanskje det har noe med at det er færre og færre som faktisk ER for Israels handlemåte? Jeg tror ikke det ville vederfares dem noe ille dersom de gikk ut og demonstrerte. 10
Mann 42 Skrevet 27. juli 2014 #17 Skrevet 27. juli 2014 Neida, jeg setter likhetstegn mellom Israel-hat og jødehat. Hva med Likud-hat? Kach-hat? Er det også jødehat, eller er det bare motvilje mot haukenes politikk? 2
Sir Winston Skrevet 27. juli 2014 #18 Skrevet 27. juli 2014 Kanskje det har noe med at det er færre og færre som faktisk ER for Israels handlemåte? Jeg tror ikke det ville vederfares dem noe ille dersom de gikk ut og demonstrerte. Dersom man legger KG's fora til grunn så er det heller Hamas-cheerleaderne som taper medlemmer. I Danmark, som jeg linket til over, er man ikke enige med deg, der klarte noen Hamasister å få politiet til å gå inn for å beskytte folk i en demonstrasjon som ikke var Israel-fjendtlig nok. 3
Sir Winston Skrevet 27. juli 2014 #19 Skrevet 27. juli 2014 Hva med Likud-hat? Kach-hat? Er det også jødehat, eller er det bare motvilje mot haukenes politikk? Tja, si det - det er ikke alltid lett å se forskjell. 1
Gjest Meeh Skrevet 27. juli 2014 #20 Skrevet 27. juli 2014 Kanskje det har noe med at det er færre og færre som faktisk ER for Israels handlemåte? Jeg tror ikke det ville vederfares dem noe ille dersom de gikk ut og demonstrerte. Protestene i 2009 gikk laaangt hardere for seg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå