Gå til innhold

Har noen hatt sex med muslimske jenter


Reitan

Anbefalte innlegg

Gjest FuturePrimitive

Så du kaller oss muslimiske jenter for horer fordi vi har sex før ekteskap?

Anonymous poster hash: a0ee6...bdc

Nei. Det er det mennene i deres kultur kaller dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest FuturePrimitive

Det er helt utrolig hvor du lite du åpenbart vet om hvordan muslimske jenter i Norge lever og har det.

Virkeligheten er at svært mange muslimske jenter lever et liv som er ganske så likt norske jenter.

Nei.

Statisitikken viser at over 99% av alle muslimske kvinner finner seg noen i sin egen kultur. De har heller ikke hatt lov til å gifte seg med andre enn muslimske menn. Reglene for muslimske menn er selvsagt annerledes.

Jeg skjønner ikke helt hvorfor norske feminister er så opptatt av å beskytte kvinneundertrykkende muslimske menn og deres undertrykking av deres muslimske søstre?

Burde ikke feministene fordømme en slik patriarkalsk steinalderkultur?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei.

Statisitikken viser at over 99% av alle muslimske kvinner finner seg noen i sin egen kultur. De har heller ikke hatt lov til å gifte seg med andre enn muslimske menn. Reglene for muslimske menn er selvsagt annerledes.

Jeg skjønner ikke helt hvorfor norske feminister er så opptatt av å beskytte kvinneundertrykkende muslimske menn og deres undertrykking av deres muslimske søstre?

Burde ikke feministene fordømme en slik patriarkalsk steinalderkultur?

Kvinneundertrykking skal selvfølgelig bekjempes, uansett religion eller livssyn. Konservative kristne er like patriarkalske som konservative muslimer, og det finnes mange muslimer som er ganske så liberale og lever etter det.

Uansett så er det helt åpenbart at du vet veldig lite om hvordan muslimske jenter har det og lever i Norge i dag. Jeg kjenner en hel del muslimske jenter, og de fleste har et betraktelig friere liv enn det du ser ut til å tro.

Endret av LiseOslo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FuturePrimitive

Kvinneundertrykking skal selvfølgelig bekjempes, uansett religion eller livssyn. Konservative kristne er like patriarkalske som konservative muslimer, og det finnes mange muslimer som er ganske så liberale og lever etter det.

Uansett så er det helt åpenbart at du vet veldig lite om hvordan muslimske jenter har det og lever i Norge i dag. Jeg kjenner en hel del muslimske jenter, og de fleste har et betraktelig friere liv enn det du ser ut til å tro.

Løgn.

Jeg er vel en av de få i Norge som har en kone som er/har vært muslim. INGEN av hennes veninner, alle godt utdannede i tredveårene har norsk kjæreste. Eller, rettelse, noen av dem har hatt, men det har vært i hemmelighet. Hun ene bodde til og med sammen med en norsk mann, men måtte skjule det for foreldre og brødre. Da brødrene likevel fant det ut ødela de forholdet. Dette er jenter i Oslo som er FØDT i Norge.

Så slutt med løgnene dine.

Konservative kristne er ille ja, men de finnes nesten ikke i Norge, og selv blandt de mest kristne på sørlandet så får da kvinner som regel velge sin mann selv, gå uten heldrakt på og vold og trusler er relativt sjeldent - bortsett fra kanskje Jehovaene. Klart konservative kristne er nesten like gærne, men poenget er at blandt muslimer så er "ikke-konservative" GANSKE så konservative.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du kaller oss muslimiske jenter for horer fordi vi har sex før ekteskap?

Anonymous poster hash: a0ee6...bdc

Nei men muslimer gjør!

Anonymous poster hash: 71c7d...801

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løgn.

Jeg er vel en av de få i Norge som har en kone som er/har vært muslim. INGEN av hennes veninner, alle godt utdannede i tredveårene har norsk kjæreste. Eller, rettelse, noen av dem har hatt, men det har vært i hemmelighet. Hun ene bodde til og med sammen med en norsk mann, men måtte skjule det for foreldre og brødre. Da brødrene likevel fant det ut ødela de forholdet. Dette er jenter i Oslo som er FØDT i Norge.

Så slutt med løgnene dine.

Konservative kristne er ille ja, men de finnes nesten ikke i Norge, og selv blandt de mest kristne på sørlandet så får da kvinner som regel velge sin mann selv, gå uten heldrakt på og vold og trusler er relativt sjeldent - bortsett fra kanskje Jehovaene. Klart konservative kristne er nesten like gærne, men poenget er at blandt muslimer så er "ikke-konservative" GANSKE så konservative.

Hvorfor kaller du meg løgner? Du kjenner neppe noen av mine muslimske venninner og vet dermed intet som helst om hvordan de lever og hva de gjør. I all den tid du ikke vet det, og samtidig påstår at du liksom vet alt om hvordan muslimske jenter lever og har det, så er det vel du som er løgner her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet om minst 5 norsk-pakistanske jenter som er sammen med etnisk norske gutter. De har giftet sammen om stiftet familie, men det har vært tøft for både dem og familien. For det er en stor tabu for foreldre at deres barn finner seg en partner som ikke er født muslim. Norske menn er snillere mot sine damer, enn muslimske menn som er opptatt av å ha kontroll på damen.

Jeg kjenner ingen muslimske gutter som er sammen med etniske norske jenter, til og med mine indiske venner er heller ikke sammen med norske jenter. De foretrekker en hindu jente, pga kultur....for norske jenter er veldig ukulturelle, veldig forskjellige fra britiske og sør europeiske jenter som er mer familieorienterte....

Når det gjelder muslimske jenter, så har jeg møtt både de i burkha og mini skjørt....jenter som holder seg innenfor husets fire vegger og jenter som liker å feste og drikke alkohol. Selv i muslimske land er mange jenter frigjorte og de foretrekker å finne sin partner selv. Mange av dem fjerner kroppshår ved å ta laseroperasjon. Brasiliansk voksing er veldig populær blant muslimske jenter....for de er opptatt av renslighet.



Anonymous poster hash: a1e09...294
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dalma

Jeg pulte en muslimsk jente en gang. Hijaben var av og foreldrene hennes hadde ikke noe problem med det utover himling med øya av at vi knakk senga.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke, men jeg vil tro det ikke skiller seg vesentlig fra å ha sex med norske, kanskje med unntak av at ikke barberer seg?

Anonymous poster hash: 7f7e6...745

Jeg har.

Og hun var noe med det mest forfengelige du kan tenke deg. Barbert? Selvølgelig. Renslig hinsides hva jeg kunne forestille meg.

Jeg kan godt forstå at muslimske menn vil ha "sine" kvinner for seg selv. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 år senere...

Det spiller vel ingen rolle. Hvem man ligger med ...

Anonymkode: fa50a...59a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Det spiller vel ingen rolle. Hvem man ligger med ...

Anonymkode: fa50a...59a

Gammel tråd!!!!

Anonymkode: 7b965...576

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forøvrig hvis man skal tro filmer så er det amerikanske kvinner som har på truse og bh når de har sex.

Anonymkode: 7b965...576

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har hatt sex med ei muslimsk jente. Ingen hijab eller burka i senga. Heller ikke utenfor. Hun knelte heller ikke på sengeteppet for å be mot Mekka. Ingen forskjell fra sex med en hvilken som helst annen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...