LiseOslo Skrevet 28. juli 2014 #41 Del Skrevet 28. juli 2014 Jeg har hatt sex med ei venninne som er muslim. Hun hadde ikke på seg noe som helst, heller ikke hijab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anarkist Skrevet 28. juli 2014 #42 Del Skrevet 28. juli 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #43 Del Skrevet 28. juli 2014 Jeg har sex med den personen jeg liker. Spiller ingen rolle om han ikke er muslim. Så ja, har hatt sex med ikke muslimsk mann, faktisk en nordmann…..(skuffet). Men for å være helt ærlig så foretrekker jeg omskåret penis Anonymous poster hash: a0ee6...bdc Forresten, kan kanskje høres dumt ut. Men kan vi chatte ilag. Jeg er interesert i å prate med deg om religion og livssyn...Bare sånn nyskjerrige spørsmål jeg har generelt. Anonymous poster hash: 118f3...59d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #44 Del Skrevet 28. juli 2014 Jeg har ikke, men jeg vil tro det ikke skiller seg vesentlig fra å ha sex med norske, kanskje med unntak av at ikke barberer seg? Anonymous poster hash: 7f7e6...745 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #45 Del Skrevet 28. juli 2014 I yngre dager hadde jeg ei som kom på besøk et par ganger. Hun satt på fanget mitt og koste litt men hun turte ikke ha sex selv om hun var opphisset. Jeg hadde kondom. Fader jeg var kåt husker jeg. Og hvor gammel er du nå? Med det nicket høres du jo egentlig ganske ung ut. Anonymous poster hash: 954ab...c15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #46 Del Skrevet 28. juli 2014 Jeg har ikke, men jeg vil tro det ikke skiller seg vesentlig fra å ha sex med norske, kanskje med unntak av at ikke barberer seg? Anonymous poster hash: 7f7e6...745 Den er grei. Jeg har ikke noe generelt sett imot ubarberte jenter. Selv om jeg kan respektere om de ikke liker det i motsatt retning. Anonymous poster hash: 118f3...59d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #47 Del Skrevet 28. juli 2014 Vil helst ikke bli hengt i en kran! Anonymous poster hash: bef20...2a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2014 #48 Del Skrevet 29. juli 2014 Forresten, kan kanskje høres dumt ut. Men kan vi chatte ilag. Jeg er interesert i å prate med deg om religion og livssyn...Bare sånn nyskjerrige spørsmål jeg har generelt. Anonymous poster hash: 118f3...59d Ja det kan vi gjøre. Men du er anonym så hvordan kan vi chatte? Anonymous poster hash: a0ee6...bdc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseOslo Skrevet 29. juli 2014 #49 Del Skrevet 29. juli 2014 Jeg har ikke, men jeg vil tro det ikke skiller seg vesentlig fra å ha sex med norske, kanskje med unntak av at ikke barberer seg? Anonymous poster hash: 7f7e6...745 Eh, jo. Mange muslimske jenter barberer seg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ronan Skrevet 29. juli 2014 #50 Del Skrevet 29. juli 2014 Ja det kan vi gjøre. Men du er anonym så hvordan kan vi chatte? Anonymous poster hash: a0ee6...bdc Send meg en melding om du kan er Ikke annonym nå. Så kan vi finne en måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2014 #51 Del Skrevet 29. juli 2014 Hvorfor i all verden skulle de ha på hijab under sex? Formålet med hijaben er å skjule håret for alle utenfor de nærmeste, i eget hus kan den tas av, og dermed også på soverommet. Anonymous poster hash: 0dcdf...c11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FuturePrimitive Skrevet 29. juli 2014 #52 Del Skrevet 29. juli 2014 Sannsynligheten for at noen her har hatt sex med ei muslimsk kvinne er svært liten. Bare 0,5% av muslimske kvinner har/er i et forhold med en norskfødt mann, og siden også muslimer tells som norskfødte nordmenn etter en generasjon i landet, så tror jeg vi kan telle antall HVITE (fysj fysj) etniske nordmenn som har feid over ei muslim på omtrent ei hånd. Noen horere muslimjenter finnes kanskje, men for de fleste er det alt for boko-haram å ha sex utenfor ekteskap, og de færreste får lov (ja, får lov) til å gifte seg med den de vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2014 #53 Del Skrevet 29. juli 2014 Jeg har ikke, men jeg vil tro det ikke skiller seg vesentlig fra å ha sex med norske, kanskje med unntak av at ikke barberer seg? Anonymous poster hash: 7f7e6...745 Hvorfor tror du dette? Tradisjonelt er det et krav at både menn og kvinner skal fjerne kjønnshår og armhulehår. Anonymous poster hash: 0dcdf...c11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2014 #54 Del Skrevet 30. juli 2014 Sannsynligheten for at noen her har hatt sex med ei muslimsk kvinne er svært liten. Bare 0,5% av muslimske kvinner har/er i et forhold med en norskfødt mann, og siden også muslimer tells som norskfødte nordmenn etter en generasjon i landet, så tror jeg vi kan telle antall HVITE (fysj fysj) etniske nordmenn som har feid over ei muslim på omtrent ei hånd. Noen horere muslimjenter finnes kanskje, men for de fleste er det alt for boko-haram å ha sex utenfor ekteskap, og de færreste får lov (ja, får lov) til å gifte seg med den de vil. Så du kaller oss muslimiske jenter for horer fordi vi har sex før ekteskap? Anonymous poster hash: a0ee6...bdc 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2014 #55 Del Skrevet 30. juli 2014 Jeg har ikke, men jeg vil tro det ikke skiller seg vesentlig fra å ha sex med norske, kanskje med unntak av at ikke barberer seg? Anonymous poster hash: 7f7e6...745 Ifølge Islam så kan vi ikke ha alt for mye kjønnshår, husker ikke hvor mye akuratt lengden var, men altså veldig kort kansje 0.2mm eller noe sånt, det sies at kjønnshår er urent. Anonymous poster hash: a0ee6...bdc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Idollet Skrevet 30. juli 2014 #56 Del Skrevet 30. juli 2014 Ifølge Islam så kan vi ikke ha alt for mye kjønnshår, husker ikke hvor mye akuratt lengden var, men altså veldig kort kansje 0.2mm eller noe sånt, det sies at kjønnshår er urent. Anonymous poster hash: a0ee6...bdc Jepp, alt er vel egentlig urent. Om du da ikke vasker deg. Jeg kan gjerne komme bort til deg og lære deg og familien teknikken vi bruker for å vaske oss. Allah mente egentlig: gris er urent, om dere ikke tilbereder det skikkelig. Det samme med halal kjøtt. Vask og stell dere skikkelig. Tilbered alt skikkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjønnas Skrevet 30. juli 2014 #57 Del Skrevet 30. juli 2014 Jepp, alt er vel egentlig urent. Om du da ikke vasker deg. Jeg kan gjerne komme bort til deg og lære deg og familien teknikken vi bruker for å vaske oss. Allah mente egentlig: gris er urent, om dere ikke tilbereder det skikkelig. Det samme med halal kjøtt. Vask og stell dere skikkelig. Tilbered alt skikkelig. Faktisk så er det påbudt og vaske seg hvergang man tisser/bæsjer vi bruker en sånn greie som blir brukt til å vanne blomster. Uansett gris er faktisk urent, har lest masse at man kan få sykdommer av å spise det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseOslo Skrevet 30. juli 2014 #58 Del Skrevet 30. juli 2014 Sannsynligheten for at noen her har hatt sex med ei muslimsk kvinne er svært liten. Bare 0,5% av muslimske kvinner har/er i et forhold med en norskfødt mann, og siden også muslimer tells som norskfødte nordmenn etter en generasjon i landet, så tror jeg vi kan telle antall HVITE (fysj fysj) etniske nordmenn som har feid over ei muslim på omtrent ei hånd. Noen horere muslimjenter finnes kanskje, men for de fleste er det alt for boko-haram å ha sex utenfor ekteskap, og de færreste får lov (ja, får lov) til å gifte seg med den de vil. Det er helt utrolig hvor du lite du åpenbart vet om hvordan muslimske jenter i Norge lever og har det. Virkeligheten er at svært mange muslimske jenter lever et liv som er ganske så likt norske jenter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2014 #59 Del Skrevet 30. juli 2014 Det er helt utrolig hvor du lite du åpenbart vet om hvordan muslimske jenter i Norge lever og har det. Virkeligheten er at svært mange muslimske jenter lever et liv som er ganske så likt norske jenter. Det kommer an på hvilken minoritet du tilhører. Det er forskjell tyrkisk,pakistansk og somalisk muslimske jenter. de som kommer fra en "moderne" muslimsk familie lever som de norske, mens de som kommer fra radikal og bokstavtro familier lever annerledes. Anonymous poster hash: b33ff...a1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseOslo Skrevet 30. juli 2014 #60 Del Skrevet 30. juli 2014 Det kommer an på hvilken minoritet du tilhører. Det er forskjell tyrkisk,pakistansk og somalisk muslimske jenter. de som kommer fra en "moderne" muslimsk familie lever som de norske, mens de som kommer fra radikal og bokstavtro familier lever annerledes. Anonymous poster hash: b33ff...a1b Selvfølgelig er det forskjell på familier, og ikke minst jentene. Akkurat som i norske familier. Det er da nok av f.eks indremisjonsfamilier hvor jentene er under streng kontroll, og ikke får lov til noen sprell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå