Gå til innhold

Jenter; Hvilken stilling er det lettest å få orgasme i?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kommer lettest i misjonær, som regel hver gang. Kommer også ganske lett i skje eller med meg på topp, men tar litt lengre tid.

Har dog aldri fått til å komme når jeg blir tatt bakfra, føler at det blir for intenst. Noen som har opplevd det samme? Føler at nesten alle jeg prater med kommer lettest når de blir tatt bakfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når jeg rir kommer jeg nesten hver gang. Ellers liker jeg misjonær, skje, og å ligge på magen med han inn bakfra.

Liker også godt doggy, men har aldri fått orgasme i den stillingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer lettest i misjonær, som regel hver gang. Kommer også ganske lett i skje eller med meg på topp, men tar litt lengre tid.

Har dog aldri fått til å komme når jeg blir tatt bakfra, føler at det blir for intenst. Noen som har opplevd det samme? Føler at nesten alle jeg prater med kommer lettest når de blir tatt bakfra.

Ja men de "jukser" litt...med å hjelpe til selv å stimulere seg selv samtidig...

Så det er jo litt juks : )

Men hadde de ikke hjulpet til selv i det hele tatt,hadde nok orgasme-sekvensen blitt redusert betraktelig...

Anonymous poster hash: 7a0c6...473

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får heller ikke orgasme annet enn med meg selv:( Jeg tror jeg må være verdens mest uheldige person i forhold til valg av kjærester på det området....

Ellers så må jeg bli tøffere selv og ikke være så redd for hva han tror om kroppen min...huff

Anonymous poster hash: 885d6...2f6

Sliter med det samma sjæl. Får det ikke til. -i forrige forhold sleit jeg med å komme med klitt med typen også. Han var veldig opptatt av at jeg SKULLE komme, tror det ble en sånn ond sirkel. Jeg visste at han trengte at jeg kom, og jeg tenkte for mye på det under akten at jeg aldri kom. Har ikke problemer med det selv, og det har gått fint med andre. Rart at det er sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...