Gå til innhold

Han er litt liten

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis utgangspunktet ditt er at en mulig partner må ha minimum 19cm kuk, har du redusert utvalget dramatisk. Og det før du begynner på hele lista av andre ting som bør klaffe...

Løsningen er enkel!

I gasskammeret med alle mikropeniser. Og la oss på 16+ få dele de resterende! så vi får hvert vårt lille harem.

*sukk* det er min sexfantasi....

Anonymous poster hash: d35b1...8ca

Videoannonse
Annonse
Gjest HarryDotter
Skrevet

Jeg møtte en fyr jeg likte godt. Men så ble jeg skuffet over størrelsen hans og det ble nesten en dealbreaker for meg.

For jenter som er vant til den gjennomsnittlige størrelsen er 13-15 cm en grei størrelse.

Men for oss som lenge har ligget med en som har over gjennomsnittet stor, blir 13-15 cm for lite.

Jeg hadde før denne fyren, en kjæreste gjennom tre år med 19 cm og ganske tykk penis. Så det var bare trist å ha sex med en med 5 cm kortere og mye tynnere penis. Tror jeg aldri hadde blitt helt tilfreds med sex livet. Så jeg tok avgjørelsen ganske fort.

Jeg foretrekker penis over 16 cm og helst med god omkrets. Nei, er ikke ett troll. Dette er bare hva JEG liker.

Anonymous poster hash: 4dd51...8d5

Du skal selvsagt få lov til å ha dine preferanser uten å bli hetset for det, men jeg kjenner jo at jeg allerede nå syntes synd på alle de helt normale flotte hyggelige mennene (hvor flere av dem antagelig er skikkelig gode pulere) som vil få selvtilliten sin knust av en dame som deg. Jeg ser det for meg....du har kanskje en bra personlighet...de utvikler følser for deg. De spanderer på deg og tar deg med på date. Når de endelig skal få lov å dele det vakreste og mest intime øyeblikket med deg.......SCHHHHHHHHHHHIIIIIIIIIIIIIII!!!! "Du er ikke bra nok desverre...for liten pikk". Jeg håper inderlig du ser selv hvor overfladisk dette virker?

Tenk deg om hvordan du fremstår. Ja ærlighet er flott...men å knuse en manns selvfølse er ikke flott.

Jeg personlig ville heller ha amputert begge bena, enn å få høre at penis ikke er bra nok. Å kunne være god nok for partner og ha et flott sexliv er veldig viktig for de fleste menn. Å få høre noe så idiotisk fra en kvinne, kan føre til at menn tar avstand fra kvinner. Noen av dem kan bli mordere (Mange seriemordere har et intenst hat mot kvinner) og flere tar også selvmord.

Men gratulerer ;) Du må ha monsterkuk......deilig for deg da..... ;)

AnonymBruker
Skrevet

Du skal selvsagt få lov til å ha dine preferanser uten å bli hetset for det, men jeg kjenner jo at jeg allerede nå syntes synd på alle de helt normale flotte hyggelige mennene (hvor flere av dem antagelig er skikkelig gode pulere) som vil få selvtilliten sin knust av en dame som deg. Jeg ser det for meg....du har kanskje en bra personlighet...de utvikler følser for deg. De spanderer på deg og tar deg med på date. Når de endelig skal få lov å dele det vakreste og mest intime øyeblikket med deg.......SCHHHHHHHHHHHIIIIIIIIIIIIIII!!!! "Du er ikke bra nok desverre...for liten pikk". Jeg håper inderlig du ser selv hvor overfladisk dette virker?

Tenk deg om hvordan du fremstår. Ja ærlighet er flott...men å knuse en manns selvfølse er ikke flott.

Jeg personlig ville heller ha amputert begge bena, enn å få høre at penis ikke er bra nok. Å kunne være god nok for partner og ha et flott sexliv er veldig viktig for de fleste menn. Å få høre noe så idiotisk fra en kvinne, kan føre til at menn tar avstand fra kvinner. Noen av dem kan bli mordere (Mange seriemordere har et intenst hat mot kvinner) og flere tar også selvmord.

Tja. Den dagen en kvinne klager på en standard penis hos meg (min er 16) så kommer jeg til å denge henne, rett og slett. Krenkelser besvares med brutalitet.

Anonymous poster hash: 60562...a1c

AnonymBruker
Skrevet

Løsningen er enkel!

I gasskammeret med alle mikropeniser. Og la oss på 16+ få dele de resterende! så vi får hvert vårt lille harem.

*sukk* det er min sexfantasi....

Lol. Skulle gjerne likt å se et slikt forslag, enten fra "store" menn eller kvinner som liker den ;)

Det er bare det at man må først få oss til gasskammeret og jeg skulle ha delt ut ganske mye dødelig vold før noen tar livet av meg (kampsporttrent hele livet, fullkontakt og bra trent når det gjelder tung styrke og utholdenhet - selv med moderat penis ;)

AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke damene bare komme til meg i steden :vetikke:

Du er altfor stor, jeg hadde fått vondt. Har vært med en som hadde like stor som deg og det er ikke kult å blø hver gang etter sex. :cry:

Selv om noen kvinner ikke ser på det som et problem så lenge de får en stor penis.

Anonymous poster hash: 007a1...fa8

AnonymBruker
Skrevet

Lol. Skulle gjerne likt å se et slikt forslag, enten fra "store" menn eller kvinner som liker den ;) Det er bare det at man må først få oss til gasskammeret og jeg skulle ha delt ut ganske mye dødelig vold før noen tar livet av meg (kampsporttrent hele livet, fullkontakt og bra trent når det gjelder tung styrke og utholdenhet - selv med moderat penis ;)Anonymous poster hash: 60562...a1c

Ooooohh!

Peniskomplekser i ungdommen? ;)

Gjest Heartbeat
Skrevet

Nei.Min ærlige mening..

Mistenker kvinner som sier seg fornøyd med mini-kuk...er mer lesbiske enn hetrofile...

Kunn lesbiske kvinner kan være fornøyd med pikker på størrelse med en finger....

Helt tydelig at disse kvinnene ikke bryr seg om pikk i det hele tatt.Skjønner vell knapt hva den kan brukes til...oppfatter jeg.

Ja.Kvinner som digger mini-kuker,ER LESBISKE tror jeg...

Hvordan er det mulig å ikke sette pris på en velutrustet mann??Og påstå at det er så deilig med mini-pikker???De vet ikke hva de snakker om,evt.har de aldri prøvd noe annet..

Er det samme som om en mann skulle ønske seg ei diger løs tunnelmus...og påstå at det er like deilg som en trang mus...Så latterlig er det.

Anonymous poster hash: b725d...241

Du er latterlig, er vel heller omvendt

De som setter pris på pikk og deilig sex, har det deilig selv med en liten finger.

Å påstå at man ikke har opplevd en stor deilig en.om man ikke finner den store best. JO de er selvsagt deilige å se på og man kan ha det gøy med store også. Men for min del blir det mye tøying og ekstra tid på å få den til å passe når man er dødskåt og bare vil bli knullet hardt og fort til orgasme :)

Har hatt deilige opplevelser med store også men da brukes som sagt endel tid på å få det godt.

Kjappe og råe samleier kan man ikke ha og det liker jeg.

Er man ikke så stor der ned så kan man dessverre ikke ta imot veldig store. En eks av meg hadde så stor i omkrets og lengde at sexen bare ble vondt og da er det ikke deilig lengre. Alle er ikke som deg, vet du .

Man blir litt utvidet etter ei stund med samme partner med en stor en, men hos meg gikk det aldri så mye ut at jeg kunne nyte all slags sex uten forberedelse når den var så stor.

I tillegg er jeg kort i skjeden og får smerter om den er for lang også, spesielt i bakfra stillingen, så hos meg passer ikke en stor en .

AnonymBruker
Skrevet

Ooooohh!

Peniskomplekser i ungdommen? ;)

Hehe, nope. Har det helt fint med min penis og har hatt mye deilig sex.

Bare et utsagn som viser hvordan jeg ser på diverse "festlige" forslag om å gasse eller likvidere de man ikke liker. Behøver ikke være penisstørrelsen som er utslagsgivende, om man misliker de man mener har liten nese, er for lave eller samme faen hva det er så kjører jeg samme logikk. Skulle vi noen gang komme til et samfunn der man "selekterer" bort folk på den måten på grunnlaget av at noen ikke "liker" hva det nå enn måtte være så er jeg klar jeg. Prøv å få meg inn i gasskammeret ;) Det kommer til å bli svært stygt for angriperen, i verste fall drap.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sa jo selvfølgelig ikke til han at grunnen til at jeg ikke vil mer er fordi pikken din er for liten. Er du gal. Jeg hadde også andre grunner til at jeg ikke ville fortsette,så jeg brukte de grunnene istedenfor. Men ingen av de andre grunnene handlet om han, men om meg. Han fikk seg raskt en dame etterpå som han var sammen med i omtrent ett år, så det gikk nok bra med han! Jeg har aldri sagt til en fyr "Du er for liten for meg" for jeg VET hvor vondt dt er for menn å høre dette.Det kan være noe av det verste en fyr får slengt oppi trynet, så det er noe jeg aldri kommer til å gjøre.

Men fortsatt... jeg kan da ikke leve med en mann som jeg aldri føler meg tilfreds med når det kommer til sex. Da gjør jeg både han og meg en tjeneste og stikker før det er for sent. Det er overfladisk, er enig med deg, men noen ting kan man bare ikke noe for.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sa jo selvfølgelig ikke til han at grunnen til at jeg ikke vil mer er fordi pikken din er for liten. Er du gal. Jeg hadde også andre grunner til at jeg ikke ville fortsette,så jeg brukte de grunnene istedenfor. Men ingen av de andre grunnene handlet om han, men om meg. Han fikk seg raskt en dame etterpå som han var sammen med i omtrent ett år, så det gikk nok bra med han! Jeg har aldri sagt til en fyr "Du er for liten for meg" for jeg VET hvor vondt dt er for menn å høre dette.Det kan være noe av det verste en fyr får slengt oppi trynet, så det er noe jeg aldri kommer til å gjøre. Men fortsatt... jeg kan da ikke leve med en mann som jeg aldri føler meg tilfreds med når det kommer til sex. Da gjør jeg både han og meg en tjeneste og stikker før det er for sent. Det er overfladisk, er enig med deg, men noen ting kan man bare ikke noe for. Anonymous poster hash: 4dd51...8d5

Det var ikke du som var overfladisk..... Det var han..... Han stakk ikke dypt nok.....

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har liten pikk, og har fått min del pes av den grunn. Dumpet og latterliggjort. Så det betyr mye for enkelte kvinner. Men hva er det som gjør at jeg har hatt fantastisk sex med andre igjen? Jo, dere kvinner er veeeeeldig forskjellige der nede dere også. Tranghet og muskelbruk. Og det er ikke de trangeste og de som bruker musklene mest som har hatt problemer med meg, for å si det slik. Men mest av alt virker det som det går på holdninger. Noen blir avtent bare de ser en som er mindre enn snittet. Da er det ikke mannen som har problemet, spør du meg.

Anonymous poster hash: 27a87...e6f

Så bra... Det finnes kvinner som liker deg som du er, og som foretrekker litt mindre peniser fremfor de store. Jeg tror dere menn er mer opptatt av størrelsen enn kvinner flest. Men det er klart det er lettere å høre på som hevder de må ha en slugger til pikk for å bli tilfredsstilt. Hver sin lyst. Stå på :-)

Anonymous poster hash: aabe4...35e

Gjest HarryDotter
Skrevet

Jeg sa jo selvfølgelig ikke til han at grunnen til at jeg ikke vil mer er fordi pikken din er for liten. Er du gal. Jeg hadde også andre grunner til at jeg ikke ville fortsette,så jeg brukte de grunnene istedenfor. Men ingen av de andre grunnene handlet om han, men om meg. Han fikk seg raskt en dame etterpå som han var sammen med i omtrent ett år, så det gikk nok bra med han! Jeg har aldri sagt til en fyr "Du er for liten for meg" for jeg VET hvor vondt dt er for menn å høre dette.Det kan være noe av det verste en fyr får slengt oppi trynet, så det er noe jeg aldri kommer til å gjøre.

Men fortsatt... jeg kan da ikke leve med en mann som jeg aldri føler meg tilfreds med når det kommer til sex. Da gjør jeg både han og meg en tjeneste og stikker før det er for sent. Det er overfladisk, er enig med deg, men noen ting kan man bare ikke noe for.

Må si jeg liker måten du skriver på. Respekt til deg for ærligheten uten å være snerpete også. Helt greit at du foretrekker store...det er forskjell på begge kjønn der "nede" så alle passer ikke like bra sammen. Jeg bare irriterer meg sånn over enkelte damer som syntes det alene er god dumpegrunn....bare vær snill å aldri gi en mann en slem direkte hentydning ang størrelse eller form på penis. Det kan såre for livet ;)..samme gjelder menn og pupper/tranghet :)

AnonymBruker
Skrevet

Ingenting kan måle seg med følelsen av å ha sex med en velutstyrt mann. Å påstå at størrelsen ikke har noen betydning er løgn, det er noe kvinner sier for å være snill.

Sex er såpass viktig i et forhold, så å leve med en mann med liten penis i årevis er ikke aktuelt for min del ihvertfall. Jeg er bare ærlig, selv om det ikke faller i god jord for enkelte.

Anonymous poster hash: e7c71...eab

Det er din mening at størrelsen ikke teller. Du kan ikke vite om andre sier det for å være snill, og jeg synes det blir for dumt å hevde det. Jeg foretrekker en mann som ikke er så vel utrustet og mener det.

AnonymBruker
Skrevet

Ingenting kan måle seg med følelsen av å ha sex med en velutstyrt mann. Å påstå at størrelsen ikke har noen betydning er løgn, det er noe kvinner sier for å være snill.

Sex er såpass viktig i et forhold, så å leve med en mann med liten penis i årevis er ikke aktuelt for min del ihvertfall. Jeg er bare ærlig, selv om det ikke faller i god jord for enkelte.

Anonymous poster hash: e7c71...eab

Skrev selvfølgelig feil i isted, det skulle stå... det er din mening at størrelsen har noe å si. Jeg fikk med en ikke, som da fikk hele setningen til å bli motsatt.

Skrevet

Har aldri skjønt hvordan det skal måles, er det fra skrotum og til tuppen av glans i rett linje? Er det fra siden og ut,? Er det fra tuppen og inn? overside? underside? Skal penis være frittstående? eller kan jeg tvinge jeg vinkle den nedover når jeg står oppreist? Når jeg måler så får jeg alt fra 14 til 22 avhengig av av hvordan jeg måler, finnes det en fasit?

Gjest Lille-pus
Skrevet

Løsningen er enkel!

*sukk* det er min sexfantasi....Anonymous poster hash: d35b1...8ca

Så det er vanskelig med stor ja...

Begge ender av skalaen vi ha vansker, - fordi gjennomsnittet passer de gjennomsnittlige kvinner best.

Og det er flest menn og kvinner rundt gjennomsnitt.

Lengden på kuken i HI er heller ikke mikro, men i typisk KåGe stil finnes intet mellom ytterpunktene.

Jeg undrer meg på om de som ikke evner forstå at det meste finnes mellom de ytterpunkt de bygger sin verden sett fra, jeg undrer meg på om de menneskene er like sort/hvitt i det livet de lever når de ikke er på nettet.

• Liker 1
Gjest HarryDotter
Skrevet

Har aldri skjønt hvordan det skal måles, er det fra skrotum og til tuppen av glans i rett linje? Er det fra siden og ut,? Er det fra tuppen og inn? overside? underside? Skal penis være frittstående? eller kan jeg tvinge jeg vinkle den nedover når jeg står oppreist? Når jeg måler så får jeg alt fra 14 til 22 avhengig av av hvordan jeg måler, finnes det en fasit?

Veldig enkelt...du måler på oversiden av pikken. Press linjalen til den stopper mot skambenet og mål da reel lengde. Det er slik de som lager undersøkelser gjør det

Skrevet

Du hjelper gjerne de som sliter med småtasser du? :fnise: ....Hatt ferie Konghung? Lenge siden du har debattert her nå

Selvfølgelig skal jeg være behjelpelig, som den storkuka hora jeg er;-) Haha.

Ja, har hatt ferie og ellers er det andre ting som har blitt prioritert fremfor KG... :-)

AnonymBruker
Skrevet

At noen virkelig tror på dette trollet er jo bare morsomt:P

Og hvis det var tilfelle så har ho jo ei glufse på størrelse med en tunell. Enten er "hun" en gutt som tenner på at kona skal bli knullet av en som har stor pikk.(cuckold), eller så er hun bitter mannehater fordi hun har opplevd noe fælt med menn, eller så er hun/han bare ute etter å provosere.. At noen biter på noe så latterlig at hun må ha så stor for å ha god sex er jo bare morsomt.:P Er jo hun som har et problem da og ikke dere menn.

Anonymous poster hash: 94e7b...5eb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...