Gå til innhold

Han er litt liten

Fremhevede innlegg

Gjest HarryDotter
Skrevet

Nei.Min ærlige mening..

Mistenker kvinner som sier seg fornøyd med mini-kuk...er mer lesbiske enn hetrofile...

Kunn lesbiske kvinner kan være fornøyd med pikker på størrelse med en finger....

Helt tydelig at disse kvinnene ikke bryr seg om pikk i det hele tatt.Skjønner vell knapt hva den kan brukes til...oppfatter jeg.

Ja.Kvinner som digger mini-kuker,ER LESBISKE tror jeg...

Hvordan er det mulig å ikke sette pris på en velutrustet mann??Og påstå at det er så deilig med mini-pikker???De vet ikke hva de snakker om,evt.har de aldri prøvd noe annet..

Er det samme som om en mann skulle ønske seg ei diger løs tunnelmus...og påstå at det er like deilg som en trang mus...Så latterlig er det.

Anonymous poster hash: b725d...241

Skjønner hva du mener med "mini-pikker" dersom vi da snakker størrelse på 4-6cm og tynne....Selvsagt kan det bli vanskelig å få friksjon og nytelse med det, men det så allt for mange rakker ned på her er jo størrelser som er vel innenfor gjennomsnitt. Da blir det galt rett og slett....for det bør en normal kvinne uten mentale vrangforestillinger kunne kjenne og nyte godt og vel.

Videoannonse
Annonse
Gjest HarryDotter
Skrevet

Nei-du SKJØNNER ikke greia...for du har aldri opplevd hvor deilig det er : )

Hva vet du forresten om hva Heartbeat har erfart av størrelser?

Hvor gammel er du forresten? Stusser litt nå....

Skrevet

Jeg tenker at hvis liten pikk, små pupper, løse fitter, slappe rumper osv. ødelegger sexlivet, så er man litt fantasiløs.

Men hei, jeg er fetisjist, so what the hell do I know.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ingenting kan måle seg med følelsen av å ha sex med en velutstyrt mann. Å påstå at størrelsen ikke har noen betydning er løgn, det er noe kvinner sier for å være snill.

Sex er såpass viktig i et forhold, så å leve med en mann med liten penis i årevis er ikke aktuelt for min del ihvertfall. Jeg er bare ærlig, selv om det ikke faller i god jord for enkelte.

Anonymous poster hash: e7c71...eab
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ingenting kan måle seg med følelsen av å ha sex med en velutstyrt mann. Å påstå at størrelsen ikke har noen betydning er løgn, det er noe kvinner sier for å være snill.

Sex er såpass viktig i et forhold, så å leve med en mann med liten penis i årevis er ikke aktuelt for min del ihvertfall. Jeg er bare ærlig, selv om det ikke faller i god jord for enkelte.

Anonymous poster hash: e7c71...eab

Helt enig.Min nåværende elsker er den største jeg har hatt hittil...

Har aldri i mitt liv vært så kåt på en mann før...

Føler meg hektet,avhengig og besatt av han nå...kommer aldri til å klare å holde meg unna nå....

Håper han føler det samme...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva vet du forresten om hva Heartbeat har erfart av størrelser?

Hvor gammel er du forresten? Stusser litt nå....

Bitterpikk? ;)

Anonymous poster hash: d35b1...8ca

AnonymBruker
Skrevet

Size does matter. Sorry mannfolk, but its true.

Anonymous poster hash: 25bdb...40d

For deg spiller det noen rolle, for meg også, men det er andre veien. Jeg foretrekker en mindre penis fordi jeg da kan ha sex i alle stillinger uten at jeg blir bunnet, som er smert

Anonymous poster hash: aabe4...35e

AnonymBruker
Skrevet

Er det virkelig noen kvinner som helt ærlig vil velge en liten penis fremfor en stor? Hvis mennene ellers er helt identiske?

Ja jeg vil uten tvil ha en mindre penis. Ene og alene fordi en stor gjør at vi ikke kan ha sex i alle stilling uten at det gjør vondt. Å bli bunnet er for mange kvinner smertefullt. Jeg foretrekker en tykk penis som ikke er for lang. Men det viktigste er hvem penisen henger på.

Anonymous poster hash: aabe4...35e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får høre fra dama at jeg har en stor pikk. Hun elsker både å suge og pule den. Selv syns jeg at jeg er litt liten når jeg sammenligner meg med enkelte menn i dusjen.

Betyr det at jeg har en stor pikk ?

Har en liten pikk ?

At jeg er perfect match med dama ?

At jeg er en "grower ,not a shower" ?

At det er det samme hvilke pikk man har så lenge man bruker den riktig ?

Anonymous poster hash: 8aa51...8b3
Gjest Heartbeat
Skrevet

Nei-du SKJØNNER ikke greia...for du har aldri opplevd hvor deilig det er : )

Nei, har nok ikke opplevd den deiligfølelsen med store pikker. Men bare ubehag og smerter om de blir for store. Så skjønner heller ikke greia. vi er vel bare forskjellig der nede vi også. Noen er større enn andre :)

• Liker 2
Gjest Heartbeat
Skrevet

Bitterpikk? ;)

Bitterfitte?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bitterfitte?

Jeg er mann. ( med stor pikk :) )

Gjest HarryDotter
Skrevet

Bitterpikk? ;)

Her skjønner jeg også at alder må være ganske lav ;) Og når du i posten senere utbasunerer hvor stor pikk du har så sier vel dette seg selv? Du klarer altså å antyde at jeg er en bitterpikk fordi jeg påpekte noe som en annen person umulig kan vite om brukeren Heartbeat? :skratte:

Man skal høre mye før ørene faller av......

Gjest Heartbeat
Skrevet

Her skjønner jeg også at alder må være ganske lav ;) Og når du i posten senere utbasunerer hvor stor pikk du har så sier vel dette seg selv? Du klarer altså å antyde at jeg er en bitterpikk fordi jeg påpekte noe som en annen person umulig kan vite om brukeren Heartbeat? :skratte:

Man skal høre mye før ørene faller av......

Ja mye man får høre :fnise::fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Omkretsen tells også da. 13 blir litt for lite for min smak.

Bare en Iphone 5 er 12 cm lang ...

Men det er smak og behag :)

Regner med du kjenner st du putter en iphone 5 i fitta?

Anonymous poster hash: 595dd...40a

Skrevet

Hvorfor det?

Fordi det tilslutt blir en "vanesak", og man innbiller seg at en "liten" penis ikke kan gjøre samme nytte.

Du er altså en av dem som krever en schværing?

Krever og krever. Foretrekker er vel heller det rette ordet.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har liten pikk, og har fått min del pes av den grunn. Dumpet og latterliggjort. Så det betyr mye for enkelte kvinner. Men hva er det som gjør at jeg har hatt fantastisk sex med andre igjen? Jo, dere kvinner er veeeeeldig forskjellige der nede dere også. Tranghet og muskelbruk. Og det er ikke de trangeste og de som bruker musklene mest som har hatt problemer med meg, for å si det slik. Men mest av alt virker det som det går på holdninger. Noen blir avtent bare de ser en som er mindre enn snittet. Da er det ikke mannen som har problemet, spør du meg.

Anonymous poster hash: 27a87...e6f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg møtte en fyr jeg likte godt. Men så ble jeg skuffet over størrelsen hans og det ble nesten en dealbreaker for meg.

For jenter som er vant til den gjennomsnittlige størrelsen er 13-15 cm en grei størrelse.

Men for oss som lenge har ligget med en som har over gjennomsnittet stor, blir 13-15 cm for lite.

Jeg hadde før denne fyren, en kjæreste gjennom tre år med 19 cm og ganske tykk penis. Så det var bare trist å ha sex med en med 5 cm kortere og mye tynnere penis. Tror jeg aldri hadde blitt helt tilfreds med sex livet. Så jeg tok avgjørelsen ganske fort.

Jeg foretrekker penis over 16 cm og helst med god omkrets. Nei, er ikke ett troll. Dette er bare hva JEG liker.

Anonymous poster hash: 4dd51...8d5

Skrevet

Liten eller stor betyr ikke så mye. Det eneste jeg savnet ved de mindre var at de ikke bunnet meg. Jeg liker den smerten jeg får når mannen min tar meg hardt og dypt

Skrevet

Jeg møtte en fyr jeg likte godt. Men så ble jeg skuffet over størrelsen hans og det ble nesten en dealbreaker for meg.

For jenter som er vant til den gjennomsnittlige størrelsen er 13-15 cm en grei størrelse.

Men for oss som lenge har ligget med en som har over gjennomsnittet stor, blir 13-15 cm for lite.

Jeg hadde før denne fyren, en kjæreste gjennom tre år med 19 cm og ganske tykk penis. Så det var bare trist å ha sex med en med 5 cm kortere og mye tynnere penis. Tror jeg aldri hadde blitt helt tilfreds med sex livet. Så jeg tok avgjørelsen ganske fort.

Jeg foretrekker penis over 16 cm og helst med god omkrets. Nei, er ikke ett troll. Dette er bare hva JEG liker.

Anonymous poster hash: 4dd51...8d5

Hvis utgangspunktet ditt er at en mulig partner må ha minimum 19cm kuk, har du redusert utvalget dramatisk. Og det før du begynner på hele lista av andre ting som bør klaffe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...