Gå til innhold

Han er litt liten

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er nok ikke helt riktig. I hvertfall de siste tusen årene (etter at kristendommen kom), har det ikke vært så veldig vanlig med mye sex blant folk før ekteskapet.

Og det har nok vært mange skuffede kvinner på bryllupsnatta....

Og selv om det har foregått utenomekteskaplig sex, har de fleste forhold vært basert på fornuft.

I ei tid det var viktig å ha mat på bordet, var det nok bedre å velge en storbonde som ektemann, enn en arbeissky mann med kjempepenis.

Anonymous poster hash: d35b1...8ca

Ja, men det er av liten relevans. 1000 år er next to nothing i en evolusjonær sammenheng, det er snakk om utvikling gjennom mange hundretusen år.

Anonymous poster hash: 60562...a1c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De eneste kvinnene som bryr seg om penisstørrelse (utover det som er normalt) er de som er vide nedentil. Forståelig, men da får dere finne en som er stor i stedet for å syte over partnerens størrelse. Makan.

Pff. Jeg er en size queen, fordi jeg liker deepthroating, analsex og det visuelle. Har ingenting med skjeden min å gjøre det.

Anonymous poster hash: 41222...56e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Og angående evolusjon er det mye som peker i retning av at den menneskelige penis er blitt så stor som den er, i forhold til andre arter, fordi kvinner foretrekker det. Som nevnt over har det ingen praktisk betydning formeringsmessig, med en størrelse utover 5-6 cm, så at snittet er vesentlig høyere vil sannsynligvis ha en annen årsak.

http://news.nationalgeographic.com/news/2013/04/130408-penises-science-evolution-genitalia-health-weird/

AnonymBruker
Skrevet

Er du veldig vid nedentil, TS? Mange blir jo det, spesielt etter barnefødsler. Finnes sånne vaginalkoner/vekter å få kjøpt, som kan hjelpe til med å intensivere knipeøvelser :) Jeg måtte bruke dem en periode etter å ha født barn nr 2 og nå er jeg like trang og fin igjen. Anbefales på det sterkeste, dersom du virkelig er glad i denne mannen.

Anonymous poster hash: 196c1...027
AnonymBruker
Skrevet

Ja, men det er av liten relevans. 1000 år er next to nothing i en evolusjonær sammenheng, det er snakk om utvikling gjennom mange hundretusen år.

Anonymous poster hash: 60562...a1c

Ja, men allikevel er det ikke slik at det skjedde en bråstopp i seleksjonen for 1000 år siden.

Det er grunn til å tro at seleksjonen fungerte best i den tiden mennesket gikk omkring nakent. Men etterhvert som vi fikk på oss mer klær, har ikke den naturlige seleksjonen fungert optimalt.

Gjest Amémonos
Skrevet

Pff. Jeg er en size queen, fordi jeg liker deepthroating, analsex og det visuelle. Har ingenting med skjeden min å gjøre det.

Ingen vil vel innrømme at det er hos en selv problemet ligger.

AnonymBruker
Skrevet

Fatter ikke at så mange snakker om lengden. Det er jo omkrets som avgjør om man kjenner noe eller ikke. Jeg vil mye heller ha en på 12 cm med god omkrets, enn en lang og tynn på 20cm. Har aldri forstått meg på dette tytet om lengden. For å bli "fylt opp " trengs det god omkrets.

Anonymous poster hash: f211c...476

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ingen vil vel innrømme at det er hos en selv problemet ligger.

Men det er da ikke noe problem?

AnonymBruker
Skrevet

Min forrige var større enn gjennomsnittet så jeg er nok litt bortskjemt, men denne var ca 13 i hard tilstand og ikke veldig tykk heller.

Sex er viktig i et forhold, så hvorfor skal du slå deg til ro med noe som er dårligere enn eksen? Det er en grunn til at vi går videre, og det er at vi vil ha et forhold som fungerer BEDRE, ikke DÅRLIGERE.

Anonymous poster hash: 3d5c2...3d2

Gjest HarryDotter
Skrevet

Sex er viktig i et forhold, så hvorfor skal du slå deg til ro med noe som er dårligere enn eksen? Det er en grunn til at vi går videre, og det er at vi vil ha et forhold som fungerer BEDRE, ikke DÅRLIGERE.

Anonymous poster hash: 3d5c2...3d2

Jeg er nå så dum at jeg tror vi trenger en partner som er omsorgsfull og god og til å stole på, for å få et forhold til å fungere jeg da ;) om pikken er noen cm mindre enn mister x i rekken eller at musa hennes er litt slappere enn de 300 tidligere kvinnene man har nedlagt, så er det jo til 7 og sist personligheten man skal leve med og holde ut med.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dere jenter må slutte å være så lite kravstore!

La oss med stor pikk få formere oss uhemmet. På den måten kan være gener gå i arv. Og "smågutta" vil etterhvert dø ut.

Naturlig seleksjon kalles det vel.

Helt enig!Det er damers instinkter og lyster,som selekterer vekk mini-pikker....

Ei fin fin dame-fortjener god sex og en ordentlig godt utrustet mann.Så ja.La mennene med stort utstyr få lov å bedekke oss.Til gjengjeld,slipper menn å bli født med mini-penis...

Det er vi kravstore damene,som føder de beste sønnene : ) Fakta.

Hvem ønsker sin egen sønn så vondt...,å bli født med micro-penis?Forde moren hans var så uansvarlig,at hun ikke stilte noen som helst krav til elskeren/mannen?

Blir selv helt avtent,hvis mannen er veldig liten...fattigslig utrustet...

Jeg vil heller ha en fattig mann som gir meg god sex,enn en rik mann med micropenis....

Det der kan ikke måles i penger.Vi som er vant å få vaginale orgasmer.Er mer kresne på utstyret,enn de andre damene,tydeligvis.

Anonymous poster hash: b725d...241

Skrevet

Det straffer seg dessverre å bli bortskjemt når det kommer til lengde og tykkelse...

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Sex er en viktig del av samlivet, men det er mange andre måter han kan tilfredstille deg. Les en bok. Er han snill så er det viktigere!

Anonymous poster hash: 3b5cc...da1
Gjest HarryDotter
Skrevet (endret)

Helt enig!Det er damers instinkter og lyster,som selekterer vekk mini-pikker....

Ei fin fin dame-fortjener god sex og en ordentlig godt utrustet mann.Så ja.La mennene med stort utstyr få lov å bedekke oss.Til gjengjeld,slipper menn å bli født med mini-penis...

Det er vi kravstore damene,som føder de beste sønnene : ) Fakta.

Hvem ønsker sin egen sønn så vondt...,å bli født med micro-penis?Forde moren hans var så uansvarlig,at hun ikke stilte noen som helst krav til elskeren/mannen?

Blir selv helt avtent,hvis mannen er veldig liten...fattigslig utrustet...

Jeg vil heller ha en fattig mann som gir meg god sex,enn en rik mann med micropenis....

Det der kan ikke måles i penger.Vi som er vant å få vaginale orgasmer.Er mer kresne på utstyret,enn de andre damene,tydeligvis.

Ikke meningen å være snerpete nå , men etter å ha lest posten din ser jeg for meg to alternativer til hvem som kan være opphavet til posten....

1:

child7_tcm4-124801.jpg

...eller dette

2:

Trollface.png

Endret av HarryDotter
AnonymBruker
Skrevet

Det straffer seg dessverre å bli bortskjemt når det kommer til lengde og tykkelse...

Hvorfor det?

Gjest HarryDotter
Skrevet

Du er altså en av dem som krever en schværing?

AnonymBruker
Skrevet

Er det virkelig noen kvinner som helt ærlig vil velge en liten penis fremfor en stor? Hvis mennene ellers er helt identiske?

Gjest Heartbeat
Skrevet

Det er jo så himla deilig med en liten pikk. Skjønner ikke greia med å skal bli fylt opp. Vagina tilpasser seg jo størrelsen. Å bli sprengt er bare vondt. Lurer på om jeg er den eneste som liker de små

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke meningen å være snerpete nå , men etter å ha lest posten din ser jeg for meg to alternativer til hvem som kan være opphavet til posten....

1:

child7_tcm4-124801.jpg

...eller dette

2:

Trollface.png

Nei.Min ærlige mening..

Mistenker kvinner som sier seg fornøyd med mini-kuk...er mer lesbiske enn hetrofile...

Kunn lesbiske kvinner kan være fornøyd med pikker på størrelse med en finger....

Helt tydelig at disse kvinnene ikke bryr seg om pikk i det hele tatt.Skjønner vell knapt hva den kan brukes til...oppfatter jeg.

Ja.Kvinner som digger mini-kuker,ER LESBISKE tror jeg...

Hvordan er det mulig å ikke sette pris på en velutrustet mann??Og påstå at det er så deilig med mini-pikker???De vet ikke hva de snakker om,evt.har de aldri prøvd noe annet..

Er det samme som om en mann skulle ønske seg ei diger løs tunnelmus...og påstå at det er like deilg som en trang mus...Så latterlig er det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo så himla deilig med en liten pikk. Skjønner ikke greia med å skal bli fylt opp. Vagina tilpasser seg jo størrelsen. Å bli sprengt er bare vondt. Lurer på om jeg er den eneste som liker de små

Nei-du SKJØNNER ikke greia...for du har aldri opplevd hvor deilig det er : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...