Gå til innhold

Ingen vil feire bursdagen min :(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har opplevd at ingen dukket opp på bursdagen min. Etter det orket jeg ikke å invitere noen, så de siste årene har jeg bare feiret med familie. Føler med deg :klem:

Jeg håper å få sveiset sammen en liten gjeng neste år, har blitt kjent med en del nye mennesker og gamle venner fra veldig langt tilbake har gjennomtatt kontakten med meg :)

Endret av Evilposelos
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånn er det faktisk å ha bursdag på sommeren!!!

Jeg har selv bursdag på sommeren, og har for lengst gitt opp å prøve å feire meg selv.

Men jeg FORSTÅR godt hvorfor også!

Ingen har lyst til å forplikte seg til å bruke en lørdagskveld med deg midt på sommeren, i tilfelle de skulle bli invitert på hyttetur eller det skulle skje noe annet veldig gøy. Sommeren er unntakstilstand!!!

Har en annen venninne som også har bursdag på sommeren, og helgen for en uke siden satt jeg da inne i en trist ett roms leilighet istedenfor å være ved sjøen og nyte livet.

Hvs du absolutt må feire dagen din, ville jeg gjort det før sommeren eller etter.

Ikke ta det personlig. Folk vil nyte sommeren.



Anonymous poster hash: d9698...4bf
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Livmora

Uff så trist :( Hva med å planlegge med vennene dine å feire bursdag på ett event, en konsert eller lignende? På denne måten vil de være nødt til å bestille billetter, og da er det ikke så lett å avlyse i siste lita.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var trist.... Jeg sluttet å feire bursdag da jeg sluttet på barneskolen pga at mange ikke dukket opp, og det ble litt pinlig når gjestne kranglet med moren sin på vei inn om at de ikke ville i selskap. Men da jeg skulle fylle atten ville bestvenninne mine absolutt holde selskap for meg. De sa de skulle ordne alt, og vi snakket med familien min slik at de reiste på hytta den helgen. På bursdagen satt jeg klar fra klokken 18, men det ble senere og senere uten at noen kom. Ingen svarte når jeg ringte. Like etter midnatt sjekket jg Facebook og der sto det at alle vennene mine hadde dratt på byen.... Jeg var så flau at jeg ikke klarte å si noe til familien, så jeg var hjemme alene en langhelg og bare gråt. Ingen av "Vennene" mine har noensinne unnskyldt seg, alt de sa var hvor kult de hadde hatt det på byen. Etter det har jeg holdt meg hjemme eller med familien.

Anonymous poster hash: 2692b...739

Fy søren, er det mulig å være så stygge?! Jeg blir sjokkert. .. stakkars deg. Håper du har fått deg andre, bedre venner. Klem! :klem:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her

Vennene mine har feiret på samme måte som meg, jeg gjør "det samme", derfor jeg stusser. Skjønner jo at det er forståelig hvis jeg gjør noe "kjedeligere" enn dem.

Det er faktisk ei av dem som feirer dagen før meg, og der har nesten ALLE sagt i fra at de kommer eller ikke. Ingen på meg. Jeg satte det på en søndag, hun på en lørdag. Jeg inviterte tilogmed først.

Får vondt av å høre alle disse historiene, spesielt du som fylte 18 hvor ingen kom. Sykt at det er så vanlig, det er utrolig dårlig gjort av folk!

Klemmer til alle :hug:



Anonymous poster hash: 0be94...dfb
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har rett og slett sluttet å feire bursdagen min med fest. Enten feirer jeg med mannen og vi går ut og spiser noe ordentlig godt, eller med et par venner. Tror det er fordi jeg tenker på vennene mine som gode venner, men jeg kanskje ikke er like nær for de. Jeg har virkelig ikke noe problem med det da jeg er introvert og gjerne er alene eller sammen med manmen. Har også hatt min andel fester hvor få har kommet.

Skjønner selvsagt at det er kjedelig for deg. Kan det hende at vennene dine ikke ser på deg som like nær som du ser på de?

Skulle gjerne kommet og feiret dagen din 🎂🎈

Anonymous poster hash: 73f26...164

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette var veldig trist lesning, mange av innleggene her gjør meg ordentlig opprørt!

Til de av dere som ikke har skikkelige venner: Inviter en gjeng fra KG, vi dukker opp, har en knall kveld og så kan dere fortelle "vennene" deres etterpå hvor rå fest de nye venninnene deres fikk til!

Føler jeg får lyst til å klemme dere, ingen fortjener en slik behandling.

Gratulerer med dagen (som har vært?) TS! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, det setter jeg pris på at du sier, jeg er veldig enig.

Føler meg ikke direkte mobbet, det er jo noen av de som dukker opp som er trofaste (fire-fem stykker). Mest synd at de som konsekvent viser at de ditcher for noe "bedre", eller syntes det er bortkastet tid og penger er de beste venninnene mine for noen få år siden. Jeg stiller alltid opp for dem, men de dropper alltid meg. Før var de ikke sånn, men folk forandrer seg jo selvfølgelig, det kan jeg ikke gjøre noe med.. :)

TS

Anonymous poster hash: 0be94...dfb

Sånt er så vondt, jeg har opplevd det selv. Jeg har ditchet alle disse "venninnene", og det er så godt å slippe å bli såret av de mer. Du fortjener så mye bedre TS! Prøv å sett pris på kjæresten og de vennene du har som setter pris på deg. Sender deg en god klem :hug: (jeg har ikke lest hele tråden)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...