Gå til innhold

Hva synes du er kleinest på KG?


Summers

Anbefalte innlegg

4 minutes ago, AnonymBruker said:

Ingen som har sagt at det er kleint å få seg venner. Det er kleint med menn som kommer til kvinneguiden for å så  få  seg "venner".

Anonymkode: b8246...68c

Det er like gjennomskubart som menn som  spør damer på byen om de vil være med hjem og se på frimerkesamlingen deres.

Anonymkode: b8246...68c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen som har sagt at det er kleint å få seg venner. Det er kleint med menn som kommer til kvinneguiden for å så seg "venner".

Anonymkode: b8246...68c

Lol ingen som bruker kg som en datingside :P

Anonymkode: 2efe9...ead

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da måtte du blokkert sosial prat :P

selv elsker jeg slike tråder og liker ikke alle debatt poltikk tråder osv :fnise:

Anonymkode: 2efe9...ead

Grønn som jeg er ...... men kan man blokkere kategoriene? How?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ingen som har sagt at det er kleint å få seg venner. Det er kleint med menn som kommer til kvinneguiden for å så seg "venner".

Anonymkode: b8246...68c

Ser stadig slike kommentarer. Men har det egentlig noe å si for deg om brukere finner hverandre her inne, eller om noen skulle bli venner? Skaper det noen problemer for deg personlig?

Jeg forstår rett og slett ikke den surmulingen enkelte kommer med over dette. Det spiller ingen rolle for meg hvem som blir venner eller hvem som blir kjærester, det må være deres privatsak og er noe begge parter blir med på helt frivillig. Kan ikke skjønne annet enn at sutring over noe så banalt må skyldes misunnelse.

Anonymkode: a822b...4bc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...kleint med denne bølgen for tiden å ville ha oppmerksomhet og "diagnose" på at de er ekstra spesielle, mystiske, introverte, følsomme, empatiske, snille og gode og, og, og... 

 

Og så fremstår de egentlig som mer selvforherligende, at de selv er litt (les: mye) bedre enn alle andre med normalt følelsesregister.

 

(jeg skylder på dagens samfunn med alt for stor fokus på individet - jeg-jeg-jeg.)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

Ser stadig slike kommentarer. Men har det egentlig noe å si for deg om brukere finner hverandre her inne, eller om noen skulle bli venner? Skaper det noen problemer for deg personlig?

Jeg forstår rett og slett ikke den surmulingen enkelte kommer med over dette. Det spiller ingen rolle for meg hvem som blir venner eller hvem som blir kjærester, det må være deres privatsak og er noe begge parter blir med på helt frivillig. Kan ikke skjønne annet enn at sutring over noe så banalt må skyldes misunnelse.

Anonymkode: a822b...4bc

Har du lest overskriften i tråden?  Om man ikke liker slike temaer så er det jo bare å ikke lese innholdet i tråden.  Om man  synes temaet er helt OK og  kun reagerer når man  er uenig i at noe er kleint og man da er rask med å stemple ting som sutring, surmuling og misunnelse så bør synes jeg man er hyklersk. 

Endret av Pizzabakeren
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukerne som poster samme innlegg flere ganger i samme tråd fordi de ikke fikk respons første gangen de postet innlegget. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle sørgetrådene for kjendiser. Forstår  at enkelte kjendiser kan bety mye for en, men når man forteller at man blir trist hver gang en kjendis i verden dør så er det vanskelig å ta en seriøst. 

Anonymkode: daaf4...71c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle sørgetrådene for kjendiser. Forstår  at enkelte kjendiser kan bety mye for en, men når man forteller at man blir trist hver gang en kjendis i verden dør så er det vanskelig å ta en seriøst. 

Anonymkode: daaf4...71c

Så ikke les de da ;)

Anonymkode: 2efe9...ead

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.9.2017 den 21.18, AnonymBruker skrev:

At order kleint blir brukt.

Anonymkode: 3f321...b94

Det syns faktisk jeg også :fnise:Kleint lissom....:sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når man får flere private meldinger fra brukere som mistenksomt nok ikke har profilbilde, signatur eller et eneste innlegg å henvise til ... enten er de stalkers som bare leser og aldri deltar i noe som helst eller så er det noen brukere her inne som lager seg alts for å bedrive slik aktivitet uten å bli gjenkjent. Som oftest blir det sendt de mest patetiske meldingene jeg noen gang har lest. Regner med de er mentale på en aller annen måte.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har opplevd å bli kontaktet av menn basert på at jeg har vært inne å lest en eller annen tråd om seksualitet. Selv om jeg har lest en tråd «ønsker å være naken foran jenter» betyr ikke det at jeg er interessert i at en fremmed mann skal være naken foran meg😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 28/09/2017 at 3:49 PM, Wilma89 said:

Har opplevd å bli kontaktet av menn basert på at jeg har vært inne å lest en eller annen tråd om seksualitet. Selv om jeg har lest en tråd «ønsker å være naken foran jenter» betyr ikke det at jeg er interessert i at en fremmed mann skal være naken foran meg😂

Verste er at det ikke er så uvanlig det du opplever.

 

Endret av Tom Erik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 2 uker senere...

Flørtingen. Greit å flørte, men fint om det tas på PM i stedet for i andres tråder. 

Anonymkode: 4fe0f...03c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...