Gå til innhold

Fitfager - Er hun ironisk nå, eller?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Først trodde jeg det var ironi, men hva er det med all kukpraten? Djeez Louise...



Anonymous poster hash: ee053...9d1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror også hun må være ironisk, det er ganske mye overdrivelser i annen hver setning. Men jeg fikk litt sjokk over alle prinsens som har kommet... Har bare lest bloggen en gang tidligere, og da var den i hvertfall fri for kjønnsorganer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fitfager lanserer seg selv på en "litt" mer direkte måte enn de andre, hun sier rett ut det mange av de andre bloggerne sier mellom linjene: "Se på meg! Jeg er pen! Jeg er smart! Se på meg! Se på meg! se på meg!" Ergo er hun som de andre, bare mer direkte. Helt til hun begynte med bilder av kjønnsorganer ...

Forresten, jeg syns Blogg.no er en søppelkasse, man blir bare lei seg av å se hva de skriver og hvilke bilder de legger ut, i alle fall mange av dem.



Anonymous poster hash: 0e8f8...104
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fitfager lanserer seg selv på en "litt" mer direkte måte enn de andre, hun sier rett ut det mange av de andre bloggerne sier mellom linjene: "Se på meg! Jeg er pen! Jeg er smart! Se på meg! Se på meg! se på meg!" Ergo er hun som de andre, bare mer direkte. Helt til hun begynte med bilder av kjønnsorganer ...

Forresten, jeg syns Blogg.no er en søppelkasse, man blir bare lei seg av å se hva de skriver og hvilke bilder de legger ut, i alle fall mange av dem.

Anonymous poster hash: 0e8f8...104

Hun skriver IRONISK. Les litt mellom linjene da...

Anonymous poster hash: cc9c6...413

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun skriver IRONISK. Les litt mellom linjene da...

Anonymous poster hash: cc9c6...413

Hennes form for ironi er å si rett ut det de andre bloggerne mener, men ikke skriver. Det ENESTE hun vil er å få oppmerksomhet.

Anonymous poster hash: 0e8f8...104

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...