Gå til innhold

Avlyse syden pga terror trussel?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skal til syden snart (innen en uke) men nå lurer jeg på om jeg skal avlyse? Pga terror trusselen i dag

Noen andre som vurderer det?

Anonymous poster hash: e9c56...404

Nei. Ikke avlys noe som helst.

Med mindre PST går ut og ber folk sitte hjemme i husene og ikke reise noen steder, bør du dra på ferie.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær livredd. Det kan skje når som helst, hvor som helst. Politiet har ikke kontroll, sier de, de vet ikke hvem, når, hvor. De vet bare at det vil skje. Snart. Når som helst. Vær livredd!



Anonymous poster hash: bfa59...aac
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette stemmer vel ikke helt. PST opererer med en helt konkret trussel, noe som visstnok skal skje innen få dager. Slik har i hvertfall jeg skjønt det.. Håper det ikke er sant!

Anonymous poster hash: e9c56...404

De "opererer" ikke med en trussel. Det de gjør er å jobbe aktivt med å få denne terrorgruppa til å avlyse hele aksjonen sin, fordi nasjonen sitter forberedt og venter på terroristene.

Da blir det ingen aksjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har avlyst sol- og badeferien min til Syria. Med denne terrortrusselen blir det rett og slett for stor sjanse å ta.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær livredd. Det kan skje når som helst, hvor som helst. Politiet har ikke kontroll, sier de, de vet ikke hvem, når, hvor. De vet bare at det vil skje. Snart. Når som helst. Vær livredd!

Anonymous poster hash: bfa59...aac

Tull og tøys.

Men du er jo et pent forsøk på å være troll, det skal sies. :kosteskaft:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har avlyst sol- og badeferien min til Syria. Med denne terrortrusselen blir det rett og slett for stor sjanse å ta.

Hvorfor mener du det?

Tror du at eks-Profetens Ummah-gutta med Ubaydullah Hussain i spissen kommer til å fotfølge alle nordmenn rundt i Syria for å angripe dem?

De har ikke oversikt nok til sånt.

De er vel en fire-fem gutter, hvorav én er stor i kjeften og vil ha street-cred.

Dra på tur. Ikke gi Ubaydullah den gleden at du blir hjemme pga han der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er gjengen:

sye6ce8d_10296.jpg

De forsøker hardt å bli respektert av andre islamister som ler litt av dem og kaller dem småbarn.

Jeg ville ikke tatt dette så hardt at jeg ble hjemme fra ferien min.

Her er link til artikkel i Morgenbladet om dem:

http://morgenbladet.no/samfunn/2012/de_er_norske_militante_salafister#.U9IE12Oc7Sl

PST har såpass god oversikt at Arfan Bhatti har rømt landet i frustrasjon...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ingen informasjon om hvem, hvordan, hvilket mål eller på hvilken måte et slikt eventuelt angrep er planlagt gjennomført.

http://www.pst.no/media/pressemeldinger/mulig-terrortrussel-mot-norge/

Anonymous poster hash: bfa59...aac

Joda, de vet hvem godt hvem det er som de har fått informasjon om og fra...

Hvilke andre norske islamister med ekstreme holdninger som har dratt til Syria for å islamiste fins det i Norge?

Kun denne gjengen. Da er det dem...

Endret av Tøytigern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, de vet hvem godt hvem det er som de har fått informasjon om og fra...

Hvor har du det fra? Det de sier selv er at de ikke vet hvor, når, hvem eller hvordan. Det vet bare at det vil skje. Snart. Når som helst. Vær redd! Vær meget redd!

Anonymous poster hash: bfa59...aac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er gjengen:

sye6ce8d_10296.jpg

De forsøker hardt å bli respektert av andre islamister som ler litt av dem og kaller dem småbarn.

Jeg ville ikke tatt dette så hardt at jeg ble hjemme fra ferien min.

Her er link til artikkel i Morgenbladet om dem:

http://morgenbladet.no/samfunn/2012/de_er_norske_militante_salafister#.U9IE12Oc7Sl

PST har såpass god oversikt at Arfan Bhatti har rømt landet i frustrasjon...

Haha! For noen klovner. Så tøffe de er når de poserer med automatvåpen. Tipper de ligger hjemme i senga si godter seg over all oppmerksomhet de får nå. For nå er de så fali att..

Anonymous poster hash: d569b...e45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor har du det fra? Det de sier selv er at de ikke vet hvor, når, hvem eller hvordan. Det vet bare at det vil skje. Snart. Når som helst. Vær redd! Vær meget redd!

Anonymous poster hash: bfa59...aac

Ja, jeg er skrekkelig redd... Not.

Det de ikke vet er hvem av denne lille ekstremist-klanen, eller deres kompiser i Syria, det er som eventuelt, eventuelt hvis det skjer og de greier å komme seg gjennom passkontrollen med høynet sikkerhetsnivå (...), kommer på tur til Norge med planer om å lage huskestue.

Men de vet hva, hvorfor og hvem de har fått info fra og om. Det er jeg voldsomt sikker på.

Bare rolig.

Endret av Tøytigern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha! For noen klovner. Så tøffe de er når de poserer med automatvåpen. Tipper de ligger hjemme i senga si godter seg over all oppmerksomhet de får nå. For nå er de så fali att..

Anonymous poster hash: d569b...e45

Ja. Enig med du.

Det største problemet Ubaydullah (han heter forøvrig Arslan... Ubaydullah har han lagt til selv...) har hatt før i livet var en sinna, skuffet far.

Så ble han ekstrem muslim og prøvde å fikse livet.

Det han derimot har greid er å erte på seg PST...

Hurra... :fnise:

Endret av Tøytigern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er skrekkelig redd... Not.

Det de ikke vet er hvem av denne lille ekstremist-klanen eller deres kompiser i Syria det er som eventuelt, eventuelt hvis det skjer og de greier å komme seg gjennom passkontrollen med høynet sikkerhetsnivå (...), kommer på tur til Norge med planer om å lage huskestue.

Men de vet hva, hvorfor og hvem de har fått info fra og om. Det er jeg voldsomt sikker på.

Bare rolig.

Men de vet ikke hvem, hvor, når eller hvordan et terrorangrep vil skje. De vet bare at det vil skje.

Er du ikke redd tar du ikke dette på alvor.

Anonymous poster hash: bfa59...aac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men de vet ikke hvem, hvor, når eller hvordan et terrorangrep vil skje. De vet bare at det vil skje.

Er du ikke redd tar du ikke dette på alvor.

Anonymous poster hash: bfa59...aac

PST tar disse gutta på alvor og de har kontroll på dem.

Det har de hatt i flere år.

De sier fra nå til alle nordmenn så vi skal vite at de har etteretningen i orden og sånn at terroristene skal få med seg nøyaktig det samme: Man er forberedt på et angrep og sitter klare til å avverge det.

Jeg håper ingen avlyser noe som helst med mindre de får beskjed om å gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

De vet bare at det vil skje.

Anonymous poster hash: bfa59...aac

Nei, det har de ikke sagt.

Det de har sagt er at noen har truet med det.

Ikke at det SKAL skje.

Nå som de sier offentlig på nyheter og i alle medier at de sitter klare og venter; og det spaserer sikkerhetspersonell, millitære og politi omkring, så hender det ingen ting. PST har ødelagt for dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PST tar disse gutta på alvor og de har kontroll på dem.

Det har de hatt i flere år.

I så fall ville de visst hvem, hvor og muligens når. Det vet de ikke.

Den svenske avisa har også snakket med servitøren Elin Höglind (22) fra Kristinehamn. Hun kom for seint til jobben etter at bussen fra Göteborg ble stoppet på grensa.

- Vi ble stoppet på grensa, og tre grensevakter kom på og begynte å søke gjennom alt. Vi måtte vise fram pass og de spurte hva vi hadde i veskene, forteller 22-åringen.

http://www.dagbladet.no/2014/07/25/nyheter/innenriks/terror/terrortrussel/beredskap/34494517/

Slikt må de gjøre fordi de ikke vet. De vet ikke hvem, hvor eller når. Det kan være du som er den neste terroristen. Noe som forklarer hvorfor du uskyldiggjør trusselen. Så lenge PST ikke vet hvem så vet ingen andre det heller. Da kan ingen utelukkes. Heller ikke du.

Anonymous poster hash: bfa59...aac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I så fall ville de visst hvem, hvor og muligens når. Det vet de ikke.

Den svenske avisa har også snakket med servitøren Elin Höglind (22) fra Kristinehamn. Hun kom for seint til jobben etter at bussen fra Göteborg ble stoppet på grensa.

- Vi ble stoppet på grensa, og tre grensevakter kom på og begynte å søke gjennom alt. Vi måtte vise fram pass og de spurte hva vi hadde i veskene, forteller 22-åringen.

http://www.dagbladet.no/2014/07/25/nyheter/innenriks/terror/terrortrussel/beredskap/34494517/

Slikt må de gjøre fordi de ikke vet. De vet ikke hvem, hvor eller når. Det kan være du som er den neste terroristen. Noe som forklarer hvorfor du uskyldiggjør trusselen. Så lenge PST ikke vet hvem så vet ingen andre det heller. Da kan ingen utelukkes. Heller ikke du.

Anonymous poster hash: bfa59...aac

Det er vel derfor de snakker i så generelle termer som de gjør.

De er ikke tette i pappen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...