Gå til innhold

Har dere mange krav til utseende på partner?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

hjelpes jeg har krav/preferanser ja,

han må vere ærlig - respekt og tillit bygges ikke på uærlighet

han må ha orden på sin økonomi

høflig og snill og grei ,

leken og ujålete , humor og humør

helst litt høyere enn meg på 159 cm, og helst litt eldre enn meg

han må ha et godt smil

han må se ut som mann ikke gutt, gjerne ha skjegg og vere "gorillahårete"på kroppen

ikke for overvektig, men heller ikke for mager, må vere litt bamse

håret på hodet bør vere ganske kort (gjør ikke noe om det har falt av)

han må vere ferdig med å få barn og de bør vere gamle nok til å klare seg selv (siden jeg ikke skal ha flere og mine er voksne, og det er fare for at de planlegger at jeg skal skifte navn fra mamma til bestemor)

men om ikke blikket som får meg til å smelte som smør i en varm stekepanne er der , så hjelper det ikke, da blir han ikke mer enn en venn



Anonymous poster hash: 7fa27...547
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker veldig godt menn med breie skuldre! Liker å forsvinne litt inn i armene hans når han holder rundt meg:) ellers er det ikke viktig hvilken øyenfarge eller hårfarge han har, personligheten er alfa og omega. Han må få meg til å føle meg trygg, dele den slemme humoren min og få meg til å le:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Din kopp te? Er så lei folk som må bruke engelske uttrykk. Flaut. Verre når de(du)oversetter. Beklager,men det er pinlig.

Jeg bare sa hva jeg foretrekker. Spurte ikke etter din mening.

Anonymous poster hash: 12b64...a93

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

Gjorde jeg noe utilgivelig nå?

Ble du hårsår?

Fordi jeg sa min mening uten å be om tillatelse? :-D

Jeg bare sa hva jeg foretrekker. Spurte ikke etter din mening.

Anonymous poster hash: 12b64...a93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var da også noe å begynne å kverulere over..

Anonymous poster hash: 12b64...a93

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er sjekklista mi:

  • Han må være like høy som meg, gjerne høyere
  • Han må ha litt muskler
  • Han må være kjekk og mandig


Anonymous poster hash: b52aa...2c1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har aldri falt for noen under 190 uten brede skuldre, så høyde og skulderbredde er det jeg bryr meg mest om. Er 173 selv, så liker å kunne føle meg liten og søt sammen med mannen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest New_Girl

Har ingen spesielle krav. Jeg tiltrekkes av ulike typer menn, og ulike menn har ulikt utseende. Det eneste må vel være at jeg foretrekker(ikke krever) at han er høyere enn meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

Var da også noe å begynne å kverulere over..

Anonymous poster hash: 12b64...a93

Er ingen kverulant. Så,ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viktigste er personligheten på absolutt alle måter. Utseendet er jeg ikke spesielt opptatt av. Men klart en fantastisk personlighet hadde fått en ekstra utfordring hos meg også dersom han hadde store deformiteter, ekstremt stor eller tynn, ekstremt høy eller lav. Eller på andre måter var ekstrem, jeg liker best det jeg anser som normalt utseende.

Liker utseendet til typen godt da, så hadde flaks der ;)

Endret av AUG---UAG
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe krav, men faller mest for menn som er litt mandige og ser litt barske ut, uten å være shabby. Det viktigste er at de ser velstelte ut og er ren i tøyet.

Hjelper lite hvor pen en mann er hvis han stinker gammel svette og har pels på tennene og lukter røyk.



Anonymous poster hash: 5cea4...1e0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blåmeis

Ikke så lett å peke ut "krav", lettere å si hva jeg syntes er negativt/turn off

Ikke for høye, høye menn er turn off, dvs helst ikke over 1.85, et sjarmerende smil/smil som har kontakt med øynene.

Ellers har jeg ingen krav, men har selvfølgelig noen ting som tiltrekker meg mer enn andre.

For eksempel er jeg ikke into hipstermenn med skjegg, krøller, litt mage og rutete oversized sjorter

Ikke sånn:

http://data3.whicdn.com/images/126621871/large.jpg

Derimot litt velkledd, sjarmerende smil som har kontakt med øynene, en som tar litt plass og har karakter.

http://data1.whicdn.com/images/127595946/large.jpg

Fant ikke et godt bildeeksempel, fordi det går mer på personlighet.

Endret av Stjerneklart
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingaborga

Ikke veldig overvektig, helst ikke lavere enn meg, og ikke noen jeg selv synes er stygg/uattraktiv(men selvfølgelig, hvis jeg faller for noen jeg objektivt ville syntes var stygg, så kommer jeg jo fortsatt til å synes at han er verdens fineste mens jeg har følelser for ham(positive følelser, that is)).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har mange krav.... Men endte opp med en som ikke oppfyller dem fordi personligheten og kjemien var så bra. Skulle gjerne hatt en som var 185 høy, brede skuldre, kraftig bygd, store hender, litt hårete, og et sjarmerende smil.

Anonymous poster hash: f1305...2ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge jeg finner han tiltrekkende kan han være alt fra lav til høy eller mørk til lys. Ingen av mine tidligere kjærester er en spesiell type, men for all del - jeg skjønner høye jenter som ikke vil ha en type som er 10 cm kortere enn seg. Men en sjekkliste med ørten punkter på utseende er bare tull, da kan man være alene lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen spesielle krav, jeg er ganske åpensinnet. Det viktigste er personligheten.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Linaria

Det er helheten som teller. Jeg kan falle for alle typer menn. Noen ganger har de bare noe ved seg som jeg virkelig liker og ikke helt kan forklare, men det er sjelden noe som er helt felles for alle, og jeg kan derfor ikke ha en sjekkliste.

De har kanskje alle vært høyere enn meg da, men det er ikke fordi jeg liker høye menn spesielt, det er mer statistikk. Jeg er lav. Ganske mange menn er høyere enn meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri skjønt dette med jenter og mørkt hår. Anonymous poster hash: 365a4...36e

i know! ikke jeg heller. Jeg kjenner jenter som er sammen med en døll fyr med mørk blondt hår, og de skal på død og liv fremstille han som "høy, mørk og kjekk".

hva er galt med å være blond og middels høy, liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har noen krav, som at han må være høy og ha brede skuldre. I tillegg må jeg finne ham kjekk. Men jeg har ingen krav på hva slags øyenfarge og hårfarge o.l., han må ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen krav bortsett fra at jeg må finne ham/henne attraktiv ;)

Ingen preferanser på høyde, hår, øyne, hudfarge, vekt osv.



Anonymous poster hash: 39f2f...801
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...