Gå til innhold

Mulig å se forbi sterk overvekt i dating?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Med de holdningene du har TS, så er det nok ikke mulig!

Utrolig usjarmerende å være så fordomsfull!

Jeg for min del kunne ikke vært sammen med noen som var kraftig overvektig, siden de ofte lever et liv som er veldig ulikt mitt. Men å rakke ned på de? Virkelig?

Anonymous poster hash: ff556...118

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*stor* kan være veldig subjektivt ..

Hvis hun har problemer med sin overvekt og er veldig bevisst på den så er det klart det går utover begge parter i forholdet.

Men da må det også være en vilje fra hennes side om å gjøre noe med problemet og ikke bare sitte der å klage men ikke gjøre noe med det.

Så vondt er det ikke å kutte noen dårlige matvaner og legge inn noe trening jevnlig. Det finnes så mye bra kunnskap på internett om hvordan det kan gjøres med forbehold om alle mulige utgangspunkt.

Endret av Rainbow81
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da, jeg er vel litt større enn damen på første bilde. Jeg bada i Oslo-fjorden i forrige uke, men ingen klaga, men takk skal du ha mann, nå drar jeg den store rumpen min opp av stolen og kommer meg ned til trenings-senteret jeg har snakket med og får ordnet ett trenings-opplegg.

Lykke til med neste dame!

Anonymous poster hash: 1b236...ddf

Huff da, jeg er vel litt større enn damen på første bilde. Jeg bada i Oslo-fjorden i forrige uke, men ingen klaga, men takk skal du ha mann, nå drar jeg den store rumpen min opp av stolen og kommer meg ned til trenings-senteret jeg har snakket med og får ordnet ett trenings-opplegg.

Lykke til med neste dame!

Anonymous poster hash: 1b236...ddf

Lol? Får ikke personer lov å skrive hva de vil bare fordi du kjenner deg igjen? Er det ikke lov å si at man ikke liker feite damer uten at en random person skal ta seg nær av det?

Anonymous poster hash: 5ec42...97a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

charming.

Vel, vedkommende har lagt igjen lite hyggelige kommentarer så jeg forsvarer meg. Finner meg ikke i dritt av noen, heller ikke her på forumet.

Anonymous poster hash: f508e...a0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har truffet ei veldig hyggelig dame og hun er topp på alle vis bortsett fra dette med vekt. Ikke snakk om noen kosekilo ekstra her, jeg vil klassifisere henne som kraftig overvektig og det er nok et større problem enn jeg liker å innrømme. Prøver virkelig å se forbi det men det er vanskelig. (For å beskrive så er det typen overvekt der man nesten får havnivået til å stige hvis man tar seg et bad på stranda eller man hadde blitt godkjent av elefantflokken i dyrehagen).

Noen som har klart å se forbi overvekt, hvordan gjorde dere det?

Anonymous poster hash: f508e...a0b

Utseende er ikke alt. Det er faktisk personligheten som betyr mest for meg egentlig. Men kan egentlig ikke se bortifra at jeg vil være tiltruket også, men noen litt overvektige personer er jo flotte og.... Bedre det enn for tynn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...