Gå til innhold

Film/seriekarakter som du irriterer deg over


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Likte ikke Bright Abbott i Everwood. Skuespilleren er mye bedre i sin nåværende rolle. Litt motsatt med søsteren Amy som har vært ok hele veien og har sneket seg inn i samme univers. (Dvs. hun var først, men han er størst).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Irriterer meg over apen i Vennebyen. Herregud, så plagsom, er kanskje den norske stemmen sin feil, men uanz.

Anonymous poster hash: 528be...b48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen over, ingen ved siden... ingen irriterer meg som Horatio i CSI Miami.. alle de dere andre nevner er bare blåbæra mot denne karen.. er jeg sikker på selv om jeg ikke har sett halvparten av de seriene dere nevner :fnise:

Så enig med deg, får kramper spasmer og masse oppgulp av å se han :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Awzm me

Sansa i got, selv om hun har vokst seg bedre, og Daerenis som bare har blitt verre og verre og aldri kommer til den siden hvor historien faktisk foregår!!
Joffrey har jeg faktisk alltid likt, i motsetning til de fleste. Mulig fordi han minner meg om en venn jeg har :fnise:

Susan Mayer og alle ungene i Scavofamilien og Juanita Solis(moren til Carlos, og datteren) i frustrerte fruer

Stacy i Drop Dead Diva!!! Blir så irritert, samme skuespiller som Kandi i Two and a Half men, like irriterende der!

Peggy i Mad Men, er bare i første sesong, begynt å like henne mer nå som den går mot slutten da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jessica Pearson i Suits - Ekstremt høy på seg selv og overlegen mot alle.

Alison i PLL - Skjønner ikke hvorfor de gadd å være venner med henne. Hun var jo bare slem mot alle.

Hun blonde med dragene i Game of Thrones - Ekstremt høy på seg selv.

Moren i 7th Heaven - Ekstremt tafatt dame. Bare sutrer og leker moralsk overlegen.

Penny i The Big Bang Theory - Vanligvis liker jeg henne, men av og til er hun så dust mot Leonard at jeg bare har lyst til å slå til henne. Hun setter ikke pris på ham i det hele tatt.

Hannah McKay i Dexter - Årrh, hun var bare så utrolig teit. Kan ikke helt sette ord på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...