Gå til innhold

Film/seriekarakter som du irriterer deg over


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Debra Morgan - Dexter (til tider, hun kom seg med de kule fuck-kommentarene)

Manny - Modern family (HVORFOR ER HAN MED I DET HELE TATT????)

Skyler White - BB

Lumen - Dexter

Hannah McKay - Dexter (Er vel fordi jeg fortsatt er pissed over at rita døde)



Anonymous poster hash: 42aa7...036
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Izzy Stevens fra Grey's Anatomy.

:( Kanskje i den sesongen der hun fikk kreft og ble litt crazy, men i starten var hun min favoritt :)

Anonymous poster hash: 5a591...252

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joey i friends irriterer meg, karakteren hans var så tilgjort og urealistisk at det var bare kleint å se på. Likte han i de første sesongene, før han ble dummere enn en grønnsak. Grøss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dawson i Dawsons Creek var også ekstremt irriterende til tider. Samme med Marissa fra The OC, hun nye hovedjenta i sesong 4 av The OC, Lucas etter sesong 3 av One tree hill og Kelly fra Beverly Hills 90210.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dansedilla

Tuller du? Ekstremt morsom karakter!

Jeg synes han er så pysete og slem. Men han har noen morsomme slengkommentarer innimellom ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dansedilla

Debra Morgan - Dexter (til tider, hun kom seg med de kule fuck-kommentarene)

Manny - Modern family (HVORFOR ER HAN MED I DET HELE TATT????)

Skyler White - BB

Lumen - Dexter

Hannah McKay - Dexter (Er vel fordi jeg fortsatt er pissed over at rita døde)

Anonymous poster hash: 42aa7...036

Manny er med fordi at ellers ville det ikke bli noe morsomt med Jay :D De to sammen er underholdende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest New_Girl

Vee i Orange is the New Black. Håper hun dør! :P (har noen episoder igjen av sesong 2, så ikke spoile om det faktisk skjer!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wil Wheaton i TBBT. Han er rett og slett slem i serien. Får så vondt av a Sheldon pga ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ove i Solsidan er så irriterende at det klør i hele kroppen når han dukker opp på skjermen! (Og ikke på en god måte)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:( Kanskje i den sesongen der hun fikk kreft og ble litt crazy, men i starten var hun min favoritt :)

Anonymous poster hash: 5a591...252

Ja, jeg er enig. Jeg likte hun godt i starten, men så ble hun bare mer irriterende. Det samme med Meredith. Jeg har alltid likt Christina, bortsett fra de depressive periodene som varte i eeeevigheter.

Anonymous poster hash: 75c0d...09c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Manny er med fordi at ellers ville det ikke bli noe morsomt med Jay :D De to sammen er underholdende!

Det holder med at Gloria roper "DZEEEEEEEEEJJ" :-D. Synes han er morsom nok. Manny er bare grinete og veslevoksen :P

Anonymous poster hash: 42aa7...036

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Joey i friends irriterer meg, karakteren hans var så tilgjort og urealistisk at det var bare kleint å se på. Likte han i de første sesongene, før han ble dummere enn en grønnsak. Grøss.

joey var dummere før. Han er jo smartere i de nyeste sesongene syns nå jeg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dansedilla

Det holder med at Gloria roper "DZEEEEEEEEEJJ" :-D. Synes han er morsom nok. Manny er bare grinete og veslevoksen :PAnonymous poster hash: 42aa7...036

Heheh det er bra vi er forskjellige - jeg liker han jeg :) han har noen gode poeng innimellom. Kan høre for meg "dzeeeeeej" når jeg leser det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest BettyBoop

Heheh det er bra vi er forskjellige - jeg liker han jeg :) han har noen gode poeng innimellom. Kan høre for meg "dzeeeeeej" når jeg leser det :P

haha. Gloria er så herlig.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

joey var dummere før. Han er jo smartere i de nyeste sesongene syns nå jeg

Nei..?

Har du i det hele tatt sett den første sesongen? Der var han dum på morsom måte, og for hver sesong når serien ble mer og mer populær ødela de hele karakteren hans. Grøsser av å tenke på episoden når han skulle lære fransk. Snakker om teit "tiss og bæsj" humor av barnehagenivå..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Nei..?

Har du i det hele tatt sett den første sesongen? Der var han dum på morsom måte, og for hver sesong når serien ble mer og mer populær ødela de hele karakteren hans. Grøsser av å tenke på episoden når han skulle lære fransk. Snakker om teit "tiss og bæsj" humor av barnehagenivå..

jeg har fulgt slavisk med på serien og sett alle episoder opptil flere ganger. Joey var rar i første sesong
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...