Gå til innhold

Film/seriekarakter som du irriterer deg over


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest KeyserSoze

Mercedes i Glee (Likte henne før, men ikke i de siste sesongene!)

ALLE i How I met your mother.....

Phil Dunphy i Modern Family

Stuart i The big bang theory

Whuuut. Phil er jo en av de beste i serien :D synes heller kona er kjedelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Serena fra Gossip Girl og Marissa fra The OC!

Ikke minst Peyton fra One Tree Hill..

Blondiene med andre ord :icon_lol:

Endret av gjestgjestgjest1
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Og mora til Trey! Gud, for et kvinnemenneske!

Enig! Grusomt kvinnemenneske, ja! Hvordan kunne jeg glemme å nevne henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Harry potter suger... Ah, og John Travolta, kan man egentlig kalle han for en skuespiller..? #teamPeyton

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Holder på å se Weeds for første gang og er i midten av sesong 6. Aldri før har jeg irritert meg så mye som over en karakter i film eller serie. Nancy Botwin går virkelig av med seieren som verdens verste mor. For en selvsentrert, egoistisk, empatiløs kjerrig. Jeg vet at serien er svart komedie, men jeg finner ikke oppførselen hennes morsom i det hele tatt. De første tre sesongene var morsomme og hun virket ikke så ille. Nå grøsser jeg av alt hun gjør. Er bare opptatt av hennes eget beste og jakten på et nytt mannfolk som kan gi henne oppmerksomhet. Håper hun dauer en pinefull død i fengsel i slutten av serien og at barna og Andy får en lykkelig slutt langt vekke fra henne.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder på å se Weeds for første gang og er i midten av sesong 6. Aldri før har jeg irritert meg så mye som over en karakter i film eller serie. Nancy Botwin går virkelig av med seieren som verdens verste mor. For en selvsentrert, egoistisk, empatiløs kjerrig. Jeg vet at serien er svart komedie, men jeg finner ikke oppførselen hennes morsom i det hele tatt. De første tre sesongene var morsomme og hun virket ikke så ille. Nå grøsser jeg av alt hun gjør. Jeg tror aldri hun elsket Judah og jeg tror aldri hun har elsket barna hennes, hun elsker at de elsker henne. Er bare opptatt av hennes eget beste og jakten på et nytt mannfolk som kan gi henne oppmerksomhet. Håper hun dauer en pinefull død i fengsel i slutten av serien og at barna og Andy får en lykkelig slutt langt vekke fra henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Holder på å se Weeds for første gang og er i midten av sesong 6. Aldri før har jeg irritert meg så mye som over en karakter i film eller serie. Nancy Botwin går virkelig av med seieren som verdens verste mor. For en selvsentrert, egoistisk, empatiløs kjerrig. Jeg vet at serien er svart komedie, men jeg finner ikke oppførselen hennes morsom i det hele tatt. De første tre sesongene var morsomme og hun virket ikke så ille. Nå grøsser jeg av alt hun gjør. Er bare opptatt av hennes eget beste og jakten på et nytt mannfolk som kan gi henne oppmerksomhet. Håper hun dauer en pinefull død i fengsel i slutten av serien og at barna og Andy får en lykkelig slutt langt vekke fra henne.

haha jeg digger sånn humor jeg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lucy Camden fra 7th heaven er irriterende ja.. Så prektig, masete og irritabel. Egentlig var alle karakterene fra den serien utrolig irriterende, bortsett fra Mary og Matt; de var de beste. Foreldrene var jævlig irriterende. Skikkelig typisk amerikanske, overbeskyttende foreldre. Også kristne i tillegg da, veldig praktiserende kristne usj. Snokete, stikker nesa si i ting de ikke har noe med, og ja.. Jeg hadde rømt for lenge siden. Ruthie var skjønn da hun var liten. Så ble hun til en fjortisdrittunge, sur og gretten. Simon var helt ok. Tvillingene taklet jeg overhodet ikke, men det har vel noe med at de som spilte dem var helt forferdelig dårlige skuespillere...

Han der Kripke fra the big bang theory. Æææ, så utrolig selvgod og arrogant og så snakker han som en idiot. "You'we a wooser!"

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rufus fra Gossip girl og, blærh. Takler han ikke. Dårlig kopi av Sandy Cohen (beste faren ever).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Lucy Camden fra 7th heaven er irriterende ja.. Så prektig, masete og irritabel. Egentlig var alle karakterene fra den serien utrolig irriterende, bortsett fra Mary og Matt; de var de beste. Foreldrene var jævlig irriterende. Skikkelig typisk amerikanske, overbeskyttende foreldre. Også kristne i tillegg da, veldig praktiserende kristne usj. Snokete, stikker nesa si i ting de ikke har noe med, og ja.. Jeg hadde rømt for lenge siden. Ruthie var skjønn da hun var liten. Så ble hun til en fjortisdrittunge, sur og gretten. Simon var helt ok. Tvillingene taklet jeg overhodet ikke, men det har vel noe med at de som spilte dem var helt forferdelig dårlige skuespillere...

Han der Kripke fra the big bang theory. Æææ, så utrolig selvgod og arrogant og så snakker han som en idiot. "You'we a wooser!"

ja såå enig ang camden familien. Og husker en episode alle var så bekymra over simon fordi han hadde hatt sex med dama uten å være gift. Fy a meg hvor fælt det var liksom. Hjalp ikke at han var nøye med prevansjon liksom. Og lucy nekta de å komme på besøk hos henne og kevin for bare gifte par var velkommen hos de. Ekstra ille var det visst at simon bodde med dama si... my gaad. Og så er lucy såå sykt sjalu og sutrete dramaqueen. Skjønte aldri hva kevin så i henne. Og kevin. Gud for en dårlig skuespiller
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lucy Camden fra 7th heaven er irriterende ja.. Så prektig, masete og irritabel. Egentlig var alle karakterene fra den serien utrolig irriterende, bortsett fra Mary og Matt; de var de beste. Foreldrene var jævlig irriterende. Skikkelig typisk amerikanske, overbeskyttende foreldre. Også kristne i tillegg da, veldig praktiserende kristne usj. Snokete, stikker nesa si i ting de ikke har noe med, og ja.. Jeg hadde rømt for lenge siden. Ruthie var skjønn da hun var liten. Så ble hun til en fjortisdrittunge, sur og gretten. Simon var helt ok. Tvillingene taklet jeg overhodet ikke, men det har vel noe med at de som spilte dem var helt forferdelig dårlige skuespillere...

Han der Kripke fra the big bang theory. Æææ, så utrolig selvgod og arrogant og så snakker han som en idiot. "You'we a wooser!"

OMG. Ja! Jeg synes han er helt forferdelig!

Anonymous poster hash: 75c0d...09c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

haha jeg digger sånn humor jeg

Serien er morsom ja, til tross for det monsteret av en psykopat. Synd de ødela Celia som karakter også, hun var virkelig vinneren av gjengen i starten i endte som en vits til slutt.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lucy Camden fra 7th heaven er irriterende ja.. Så prektig, masete og irritabel. Egentlig var alle karakterene fra den serien utrolig irriterende, bortsett fra Mary og Matt; de var de beste. Foreldrene var jævlig irriterende. Skikkelig typisk amerikanske, overbeskyttende foreldre. Også kristne i tillegg da, veldig praktiserende kristne usj. Snokete, stikker nesa si i ting de ikke har noe med, og ja.. Jeg hadde rømt for lenge siden. Ruthie var skjønn da hun var liten. Så ble hun til en fjortisdrittunge, sur og gretten. Simon var helt ok. Tvillingene taklet jeg overhodet ikke, men det har vel noe med at de som spilte dem var helt forferdelig dårlige skuespillere...

Han der Kripke fra the big bang theory. Æææ, så utrolig selvgod og arrogant og så snakker han som en idiot. "You'we a wooser!"

Haha, hele den familien går meg på nervene. Skjønner ikke at jeg fulgte med på det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ingen over, ingen ved siden... ingen irriterer meg som Horatio i CSI Miami.. alle de dere andre nevner er bare blåbæra mot denne karen.. er jeg sikker på selv om jeg ikke har sett halvparten av de seriene dere nevner :fnise:

Endret av NoFuss
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joffrey og Cersei i Game of Thrones

Quagmire fra The family guy

Scarlett Johansson i alt hun gjør

Alle Kardashian'ene ( :kvalm: )

Angelina Jolie i alt hun gjør

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phoebe i Friends

Sansa i GoT

Emily i Pretty Little Liars

Jesse i Gilmore Girls (og noen ganger Lorelai, det kan bli litt mye :P )

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ALLE i OTH, spesielt Lucas og Peyton... likte ikke den serien særlig godt heller, men alle venninnene mine digga den, så jeg måtte se ...

Lyla Garrity i Friday Night Lights

Carrie Bradshaw i SATC

Kvier meg skikkelig for å skrive dette.. men jeg husker jeg mislikte Hermine i HP da jeg var yngre

oooog... Monica i Friends

Har alltid mislikt sånne A4 karakterer :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...