Gå til innhold

Hva gjør dere alenemammaer når barna er hos far?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg synes det er så tomt og trist uten gutten min hos meg. Spesiellt nå i ferien merkes dette godt. Hva bedriver dere andre dagene med?

Jeg har ikke stort nettverk og jobber ikke grunnet sykdom. Dagene blir lange, og jeg går bare å venter på at gutten min skal komme hjem.

Nå har han akkuratt dratt til faren sin for to uker, og jeg klarte ikke holde meg fra å felle noen små tårer når han skulle dra :-(

Hvordan får dere andre dagene til å gå?



Anonymous poster hash: 932f9...074
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sover lenge, nyter friheten til å kunne gjøre ting på kveldene eller på impuls, går på fjellturer, er med venninner, rydder i kaos (type bod, kjøkkenskap etc.), leser bøker, går på kino og drikker vin :)

I dag skal jeg ta med teltet og campe ved et fjellvann.

Jeg savner henne, men hun har det supert hos pappaen sin og han savner henne nok like mye når hun har ferie hos meg. Så jeg nyter dagene og regner med at hun gjør det samme :)



Anonymous poster hash: 6f85b...5f6
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sover lenge, nyter friheten til å kunne gjøre ting på kveldene eller på impuls, går på fjellturer, er med venninner, rydder i kaos (type bod, kjøkkenskap etc.), leser bøker, går på kino og drikker vin :)

I dag skal jeg ta med teltet og campe ved et fjellvann.

Jeg savner henne, men hun har det supert hos pappaen sin og han savner henne nok like mye når hun har ferie hos meg. Så jeg nyter dagene og regner med at hun gjør det samme :)

Anonymous poster hash: 6f85b...5f6

Åh, det hørtes hyggelig ut. Jeg blir ofte bare sittende hjemme... Kanskje jeg må komme meg ut litt mer :-)

Dette med venninnder er vanskelig. Jeg har liksom ingen som er sånn veldig nære..

TS

Anonymous poster hash: 932f9...074

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå jobber jeg da, men jeg gjør ting jeg vanligvis ikke kan gjøre når sønnen min er hjemme. Gå meg en tur på kvelden, impuls tur på butikken, rundvasker huset, og mangen småting...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er som deg. Klarer ikke finne på noe eller slappe av. Går bare rundt og mistrives i tom leilighet. Og teller ned til hun kommer hjem. Går sånn noenlunde greit på pappahelger, da er det jo bare to netter. Men ferien er grusom! De to siste årene har hun vært der to uker i strekk, og det er et mareritt.

Hvor i landet bor du? :) Jeg trenger ihvertfall flere venninner, har veldig lite nettverk selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slapper av eller tar en rask tur til byen.Det er som regel det jeg rekker mens hun er hos far.

Hun overnatter ikke hos far og er ikke hos han i ferien.



Anonymous poster hash: 91031...82d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chelseagirl

Jeg synes det er så tomt og trist uten gutten min hos meg. Spesiellt nå i ferien merkes dette godt. Hva bedriver dere andre dagene med?

Jeg har ikke stort nettverk og jobber ikke grunnet sykdom. Dagene blir lange, og jeg går bare å venter på at gutten min skal komme hjem.

Nå har han akkuratt dratt til faren sin for to uker, og jeg klarte ikke holde meg fra å felle noen små tårer når han skulle dra :-(

Hvordan får dere andre dagene til å gå?

Anonymous poster hash: 932f9...074

Pusler rundt i heimen, stikker på trening, er på fjelltur, alt som jeg ikke gjør når jeg har minien :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...