Gå til innhold

Noen som blir slikket hver gang før sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg slikker kjæresten min de fleste gangene vi har sex.

Best smaker hun om morgenen, når hun er helt nyvasket er mye av hennes herlige smak borte.

Det gir meg stor glede og det gjør meg utrolig kåt og hard.

Jeg tror det er stoffer, feromoner kanskje, som virker på meg, jeg blir helt "rusa" og "høy". Nå tro jeg at jeg har blitt "avhengig", så eneste grunnen til at jeg ikke slikker henne hver gang er for å få litt variasjon i sexlivet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest HarryDotter

Kjæresten min elsker å slikke, og gjør det frivillig ganske ofte ^.^

Jeg grøsser ved tanken på at jeg kan risikere å havne til sengs med en dame som ikke liker oralsex. Har inntrykk av at det finnes flere kvinner enn menn som ikke liker det? Iallefall utifra det vi kan lese på KG.

Det er jo en kritisk del av hele pakken.....og forspillet :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var gift i 15 år med en mann som aldri slikket meg! :glare: Nå derimot :icon_lol: Han elsker å slikke. Han slikker meg ofte sånn at jeg kommer og da er hen helt "klar" selv også. Favoritten er at han fingrer meg samtidig som han slikker. Åh!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ikke slikket hver gang, nei, noen ganger er jeg så kåt at det ikke er nødvendig. Ikke at jeg hindrer ham om han har lyst, men om han går i gang mens jeg er helt i hundre, skal det ikke så mye til for at jeg får orgasme, og da er jeg ganske "ubrukelig" en stund etterpå. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kun hatt sexpartnere som har vist glede over å få slikke, mitt inntrykk er at de fleste menn tenner veldig på det. God hygiene er selvsagt viktig, men skulle da tro de fleste oppegående damer vet å vaske underlivet sitt ofte nok.

En gang hadde jeg en ONS med en deilig brasilianer som var helt vill etter å slikke, han fikk ikke nok. Ga meg sikkert 10 orgasmer den natten. Ah, minner :rodmer:

Med min nåværende kjæreste er oralsex en helt selvsagt del av sexen. Vi kan selvsagt ta en kjappis iblant, men vi liker best å ha god tid i senga og bare slikke, suge, rimme, fingre og beføle hverandre overalt. Vi elsker jo hverandre, og elsker å nyte hverandres kropper på alle måter. Han elsker når jeg setter meg på ansiktet hans og bare krever å bli slikket i fitta og rumpa. Det samme gjør han med meg, krever at jeg tar penisen hans i munnen og rimmer ham. Vi utfører oralsex på hverandre nesten hver dag, og får høylydte orgasmer..

Mmm, i kveld blir det sengekos merker jeg :lur:



Anonymous poster hash: e5709...351
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det blir jeg ikke.

Og sant og si er det helt greit.

Jeg vet ikke hvorfor men jeg er ingen stor fan av det.

De gangene det skjer er det himmelen, men jeg foretrekker å bli tilfredsstilt av at han bruker fingrene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...