Gå til innhold

"Sprukken" hud på nesa..


Gjest Gjesta

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta

Aiaiaia.....jeg har vært plaget av at huden ser sprukken ut på nesa, + at jeg har antydning til litt tørre flak...

Var helt fin en periode, men så kom en kvise og ødela alt... :evil:

Bruker Active Moist, men den er tydeligvis ikke nok for nesa mi... :-(

Noen ideer til fuktigivende kremer???

(Helst fra Dermalogica da jeg reagerer mot lanolin..)

Clea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med Skin Smoothing Cream? Den er for en normal til tørr hud.. Evnt. at du bruker denne som nattkrem, og fortsetter med Active Moist på dagtid.

Og så har du også Intensive Moisture Balance. Men den er for en tørr til meget tørr hud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Jeg har også vært plaget med flassete nese, men det forsvant da jeg begynte å bruke Facial Cream fra MD Formulations under kremen min om natta. Nå er huden helt fin!!!

Jeg har tørr hud, og bruker Skin Smoothing Cream på dagtid, og Intensive Moisture Balance+Facial Cream om natta.

Har du mer normal hud, kan Facial Lotion passe bedre. Spør en hudpleier om hva h*n synes, for meg har det i hvertfall funket!

MD Formulations kjøper jeg fra Essential Dayspa, og sparer masse i forhold til prisen her hjemme, men første gang kjøpte jeg den aller minste størrelsen hos hudpleier, for å se hvordan huden reagerte på behandlingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Hmm...det var hudpleier som rådet meg til Active Moist..og den funker supert til alt utenom ett lite område på nesa...

Har blandingshud med skikkelig fete partier :-?

Kanskje jeg bestemmer meg for å "overleve" den tørre nesa en måned til,..Har nemlig lovet meg selv og stikke innom hudpleieren i august (etter all jobbing og før skolen begynner....)

Takk for svar uansett :)

(Hvis jeg ikke kommer meg til hudpleier skal jeg teste ut rådene deres..)

Clea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...