Gå til innhold

Nok en tråd om anal-sex.


AnonymBruker

  

82 stemmer

  1. 1. Foretrekker du analsex?

    • Ja (mann)
      17
    • Nei (mann)
      9
    • Ja (kvinne)
      7
    • Nei (kvinne)
      49


Anbefalte innlegg

Gjest KateW

Sid Walker : har du tungt for det ? Jeg snakker ikke om vanlig avføring. Jeg snakker om at det kom avføringssiv ut av endetarmen når jeg ikke var på do....skjønner du ? ....altså ufrivillig som i at rompehullet virket slapt....at jeg var innom toalettet hele tiden for å tørke vekk det som kom ut...

Dust !

Anonymous poster hash: 35ddd...62c

Det kan også komme av at man bruker for mye glidekrem, blandet med sperm, dersom han kommer inni deg uten kondom, så virker jo dette som tidenes klyster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

skremmehistorier om lekkasje er bare tull. kos dere med analsex. noen veldig få kan sikkert få småproblem men de er få..

Anonymous poster hash: 92f36...122

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avstemningen er ikke verdt noe fordi den spør om man foretrekker anal fremfor vaginal...

Det er en håpløs og talentløs problemstilling!

Hvor mange som syns det er hyggelig med variasjon kommer ikke frem der.

Personlig ville jeg ikke stemt ved en sånn tåpelig problemstilling.

Dessuten: Mister du ereksjonen av tanken på anal, så bruk det som argument for å ikke ha det.

Ikke lat som om du er edel og tenker på andre :biggrin:

Hvorfor ikke?

Jeg liker f.eks å bli sugd. Men hvis dette kunne påføre partneren min skader i munnen, og hun begynte å sikle ukontrollert i etterkant, så ville jeg ikke latt henne suge meg.

Anonymous poster hash: 58972...ffe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skremmehistorier om lekkasje er bare tull. kos dere med analsex. noen veldig få kan sikkert få småproblem men de er få..

Anonymous poster hash: 92f36...122

Min lekkasje var ekte nok !

Anonymous poster hash: 35ddd...62c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan også komme av at man bruker for mye glidekrem, blandet med sperm, dersom han kommer inni deg uten kondom, så virker jo dette som tidenes klyster.

Vi brukte babyolje.

Jeg har lyst til å kunne ha analsex innimellom men redd det blir sånn igjen og at det blir varig

Anonymous poster hash: 35ddd...62c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW

Vi brukte babyolje.

Jeg har lyst til å kunne ha analsex innimellom men redd det blir sånn igjen og at det blir varig

Anonymous poster hash: 35ddd...62c

Altså, jeg vet jo ikke, men jeg tenker at dersom det er mye som føres inn, ikke bare penis, men olje / glidemiddel / osv, så renner jo det ut, da det har en helt annen konsistens enn avføring, og i tillegg har man akkurat blitt "åpnet" litt videre enn man trenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler deg tøff når du gjemmer deg bak AB skjønner jeg.

Blir god når barnehagen åpner igjen og du får et sted å være og noe å gjøre, tenker jeg!

Du var frekk i nebbet, så da får du tåle såpass.

Anonymous poster hash: f01aa...09b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi brukte babyolje.

Jeg har lyst til å kunne ha analsex innimellom men redd det blir sånn igjen og at det blir varig

Anonymous poster hash: 35ddd...62c

Babyolje er overhode ikke egnet til dette, så det er ikke så veldig rart at du får problemer. Babyolje kan ødelegge slimhinnene og gir for høy friksjon. Kjøp noe skikkelig, vannbasert analglid, og bruk kondom.

Anonymous poster hash: 769f5...daf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babyolje er overhode ikke egnet til dette, så det er ikke så veldig rart at du får problemer. Babyolje kan ødelegge slimhinnene og gir for høy friksjon. Kjøp noe skikkelig, vannbasert analglid, og bruk kondom.

Anonymous poster hash: 769f5...daf

Enig i det første. Men anal-sex, som all annen sex, nytes best uten kondom for mannens del.

Trådstarter.

Anonymous poster hash: f01aa...09b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenker at det må være et fryktelig styr å finne noen som alltid er klar til analsex.. i mine forhold har jeg (hvertfall i begynnelsen når man er dødsforelska og lever på en rosa sky) hatt sex hver dag, gjerne flere ganger om dagen - og hvordan det skulle ha gått til med bare rumpesex det skulle jeg likt å sett :fnise: det krever jo sitt av forberedelser, og det å ta en kjapp en blir med ett mye vanskeligere..

Anonymous poster hash: 5db2b...4ac

Eneste forberedelsen jeg gjør er å passe på jeg har bæsjet den dagen. Ellers er ingenting annet nødvendig.

Anonymous poster hash: 35125...e51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i det første. Men anal-sex, som all annen sex, nytes best uten kondom for mannens del.

Trådstarter.

Anonymous poster hash: f01aa...09b

De mannfolka jeg knuller er like lite keen på tarmbakterier i urinrøret sitt, som jeg er på å få sæd i rumpa, så de er uenig med deg.

Anonymous poster hash: 769f5...daf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig i det første. Men anal-sex, som all annen sex, nytes best uten kondom for mannens del.

Trådstarter.

Anonymous poster hash: f01aa...09b

Dette er det jeg også har hørt av menn. De vil ikke bruke kondom bak der! :fnise:

Anonymous poster hash: aa790...e55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De mannfolka jeg knuller er like lite keen på tarmbakterier i urinrøret sitt, som jeg er på å få sæd i rumpa, så de er uenig med deg.

Anonymous poster hash: 769f5...daf

I så fall bør du kanskje opplyse dem om at det kan være lurt å dusje og spise sunt, sånn at man både er renslig og har et tålig velfungerende immunsystem. Dersom kuken ramler av fordi man har hatt den i rumpa til noen, er det noe som ikke stemmer.

Anonymous poster hash: f01aa...09b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste forberedelsen jeg gjør er å passe på jeg har bæsjet den dagen. Ellers er ingenting annet nødvendig.

Anonymous poster hash: 35125...e51

Her er det vel snakk om å ha analsex oftere enn vaginal sex? Altså ha dette som den foretrukne seksuelle aktiviteten som det står i HI? Folk gjør jo som de vil, men å ha analsex bortimot hver dag tror jeg ikke fører til noe godt i lengden...

Anonymous poster hash: 5db2b...4ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Her er det vel snakk om å ha analsex oftere enn vaginal sex? Altså ha dette som den foretrukne seksuelle aktiviteten som det står i HI? Folk gjør jo som de vil, men å ha analsex bortimot hver dag tror jeg ikke fører til noe godt i lengden...

Anonymous poster hash: 5db2b...4ac

Har det 1-2 ganger i uka.

Anonymous poster hash: 35125...e51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skremmehistorier om lekkasje er bare tull. kos dere med analsex. noen veldig få kan sikkert få småproblem men de er få..

Anonymous poster hash: 92f36...122

Det er som med fødsel også.

Det kan føre til at du får problemer med å holde deg. Jeg leste om en som bæsjet på seg fordi at hun ble ødelagt etter fødselen. Det skjer, men det er kun med noen få som får problemer med dette.

Anonymous poster hash: aa790...e55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint at ikke alle er så trangsynte inn her da. Dere som liker det, kan dere skrive noe positivt ved analsex? Mannen er ganske gira på det, og jeg er litt nysgjerrig.

Anonymous poster hash: 724d3...240

Jeg elsker analsex, og har det ofte. Må ha "vanlig" sex som oppvarming, men blir som regel så kåt at jeg må ha mer enn "bare" det. Bruker rikelig med glidekrem så han kan ta meg hardt. Han kommer alltid inni meg da, og det siver jo da selvfølgelig noe ut, da ofte med litt misfarging.

Hverken han eller jeg bryr oss om det, håndklet ligger alltid klart. Dagen etter må jeg skikkelig på do, så det har tydelig litt lakserende effekt. Men noe slapp fisering har jeg overhodet ikke.

Anonymous poster hash: 60161...b7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får himmelske orgasmer av det, særlig hvis jeg sitter på topp :) :)

Fint at ikke alle er så trangsynte inn her da. Dere som liker det, kan dere skrive noe positivt ved analsex? Mannen er ganske gira på det, og jeg er litt nysgjerrig.

Anonymous poster hash: 724d3...240

Anonymous poster hash: 60161...b7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...