Gå til innhold

Hvordan blir folk kjærester nå til dags...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Etter mye tid inne på KG lurer jeg på hvordan folk egentlig blir kjærester for tiden. Min ene eks og jeg var kjærester etter at vi hadde hatt sex første gang. Han bare sa "det er så godt å ha en kjæreste", og så var vi det da.. Andre etter at vi hadde kysset, og egentlig på oppfordring av andre på at nå måtte dette bli offisielt. Vi var alle i 20-årene da dette skjedde.

Har vært singel ganske lenge nå, og merker at jeg kanskje er litt utdatert.

Her inne har folk sex i hytt og pine med samme person, man overnatter, er sammen og gjør alt kjærester gjør, men er likevel usikker på "hvor dette går"?! Kvinnen får følelser, men tror mannen er bare ute etter sex og holder henne på gress, og ofte er det slik.

Virker jo håpløst å få seg en kjæreste i dagens samfunn?



Anonymous poster hash: cd8ae...fb0
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kommunikasjon er nøkkelen. hjelper ikke å syte og bære seg til andre om man faktisk ikke snakker med vedkommende om følelser man har eller hva man er usikker på.



Anonymous poster hash: adec7...577
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter mye tid inne på KG lurer jeg på hvordan folk egentlig blir kjærester for tiden. Min ene eks og jeg var kjærester etter at vi hadde hatt sex første gang. Han bare sa "det er så godt å ha en kjæreste", og så var vi det da.. Andre etter at vi hadde kysset, og egentlig på oppfordring av andre på at nå måtte dette bli offisielt. Vi var alle i 20-årene da dette skjedde.

Har vært singel ganske lenge nå, og merker at jeg kanskje er litt utdatert.

Her inne har folk sex i hytt og pine med samme person, man overnatter, er sammen og gjør alt kjærester gjør, men er likevel usikker på "hvor dette går"?! Kvinnen får følelser, men tror mannen er bare ute etter sex og holder henne på gress, og ofte er det slik.

Virker jo håpløst å få seg en kjæreste i dagens samfunn?

Anonymous poster hash: cd8ae...fb0

Jeg har også undret meg over kg-metoden. Aldri vært borti "mellomfasen" eller den store praten i det virkelige liv.

Anonymous poster hash: 13d0c...4c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi burde gått back to basic. Sniffet litt på hverandres rumper, og var der tenning så var et par skapt.



Anonymous poster hash: 76dcd...b8b
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen er det det. Men du skal bare holde på dine egne standarder.

Det er vanskeligere å navigere datingmarkedet idag, og det er begge parters feil.

Ikke lytt til de som bare sier at "slik er det blitt". Hvis du vil ha en partner og ikke bli kastet til side - ikke ha sex før du vet at ingen av dere treffer noen andre. Ikke godta gutter som avlyser dater i siste minuttet, kun inviterer deg ut på byen og aldri på en date eller som insisterer på at dere skal ta ting casual i 6 mnd.

Ja det er vanskelig å finne en bra fyr men det er også vanskelig å finne en bra dame, og hvis du ER en bra dame kan jeg love deg at det at det finnes menn som er interessert.



Anonymous poster hash: 239c5...950
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt poeng!

jeg tror, TROR at mange jenter ikke er så flinke til å forstå u tide at han de har sex med egentlig ikke er interessert i forhold. Derfor klarer de ikke å avslutte det når de burde, og lar det gå fir langt. Men det er sikkert ikke så lett heller hvis du er betatt og det føles bra. Helt til det ikke føles så bra lenger, og da er det for sent.

men jeg er glad jeg har klart å bli gift, der har jeg hatt flaks tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har man sluttet å spørre på hverandre? Kjenner meg gammel..

Det tok slutt rundt fjerdeklasse synes jeg å huske. :fnise:

Anonymous poster hash: 13d0c...4c9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også undret meg over kg-metoden. Aldri vært borti "mellomfasen" eller den store praten i det virkelige liv. Anonymous poster hash: 13d0c...4c9

Jaha så hvordan fungerer det for deg da om drt ikke er noen mellomfase? Du går rett fra å ikke kjenne en person til å bli sammen med han? Dristig om så

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt poeng!

jeg tror, TROR at mange jenter ikke er så flinke til å forstå u tide at han de har sex med egentlig ikke er interessert i forhold. Derfor klarer de ikke å avslutte det når de burde, og lar det gå fir langt. Men det er sikkert ikke så lett heller hvis du er betatt og det føles bra. Helt til det ikke føles så bra lenger, og da er det for sent.

men jeg er glad jeg har klart å bli gift, der har jeg hatt flaks tror jeg.

Så målet er å bli gift? De som ikke er gift men har kjæreste, de har liksom mindre flaks enn deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi lå bare i sengen og, også så han på meg og sa: Kan ikke vi bare bli offisielt sammen nå?

Hehe :)



Anonymous poster hash: 5b1fd...783
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så målet er å bli gift? De som ikke er gift men har kjæreste, de har liksom mindre flaks enn deg?

eh, nei. Jeg mente bare at jeg har hatt flaks som har funnet noen, når det tydeligvis er så vanskelig.

men når jeg tenker meg om,så er jo målet å bli gift for de aller fleste. Men ikke alle, selvfølgelig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaha så hvordan fungerer det for deg da om drt ikke er noen mellomfase? Du går rett fra å ikke kjenne en person til å bli sammen med han? Dristig om så

Man blir jo kjent over tid før man blir kjærester. Det folk her på kg kaller mellomfasen er jo når de begynner å oppføre seg som kjærester tydeligvis uten å være det, inkludert sex, mens de lurer desperat på om han egentlig liker dem.

Anonymous poster hash: 13d0c...4c9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg stusser i grunnen mer på de som blir sammen umiddelbart, fremfor de som velger å bli relativt godt kjent med hverandre først. Når det er sagt - jeg støtter ikke greien med å ha en relasjon der man kjenner hverandre godt, og har sex - uten at man definerer seg som kjærester... dersom den ene ønsker det. I så fall VET jo den andre at han/hun ikke vil det samme, og bør avslutte greien.

Og så bruker vel folk ulik tid på å finne ut om de vil satse på den andre - da holdes den andre som kjent "på gress". Men det mener jeg er feil uttrykk i de tilfellene der vedkommende bare ikke føler at han/hun vet nok om den andre (og hvordan ting vil fungere) til at man vil definere seg som kjærester ennå.

Men tja. Vanskelig spørsmål. I min verden er man ikke kjærester før begge to er enige om det i hvert fall. At den ene spør, eller begynner å omtale deg som kjæreste uten at du protesterer. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Corto Maltese

Fordi mennesker lever i den feilaktige tanke at man må være sammen med noen for og være lykkelig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er visst godt utdatert jeg også, kjenner jeg :glare:

Prøvde meg på date etter å ha blitt singel igjen nå(12år siden sist). Jeg er ikke interessert i å ha sex på "mellomstadiet"? Jeg vil bli kjent med gutten å vite om dette er en kar jeg vil være med og en som vil være med meg over lengre tid først.

MEN problemet kom jo ganske raskt med denne mannen jeg datet... Han hadde en forventning om at vi skulle hoppe til seng med en gang. Når han ikke fikk det slik han ville, ble jeg dumpet og han sprang rett i armene til ei annen kvinne.

Herregud for en dust, tenkte jeg og var lenge glad til for at det ble som det ble.

Men er samfunnet blitt slik og de fleste har denne holdningen risikerer jeg å bli gammel og grå alene. Hadde jo vært litt stussjelig det også, mener jeg! PUH! :bond:



Anonymous poster hash: 0fb40...fa1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fordi mennesker lever i den feilaktige tanke at man må være sammen med noen for og være lykkelig.

Ntåå så provoserende.

Ta den diskusjonen et annet sted. TS er interessert i en monogam partner og det er det svarene er gitt utifra. Du svarte heller ikke på sporsmålet.

Anonymous poster hash: 239c5...950

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med xen var det sånn:

Jeg ramlet, istedenfor å være snill å hjelpe meg opp, la han seg oppå meg, stirret meg i øynene og sa "Du er min, det er ingen vei tilbake nå" :fnise:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er visst godt utdatert jeg også, kjenner jeg :glare:

Prøvde meg på date etter å ha blitt singel igjen nå(12år siden sist). Jeg er ikke interessert i å ha sex på "mellomstadiet"? Jeg vil bli kjent med gutten å vite om dette er en kar jeg vil være med og en som vil være med meg over lengre tid først.

MEN problemet kom jo ganske raskt med denne mannen jeg datet... Han hadde en forventning om at vi skulle hoppe til seng med en gang. Når han ikke fikk det slik han ville, ble jeg dumpet og han sprang rett i armene til ei annen kvinne.

Herregud for en dust, tenkte jeg og var lenge glad til for at det ble som det ble.

Men er samfunnet blitt slik og de fleste har denne holdningen risikerer jeg å bli gammel og grå alene. Hadde jo vært litt stussjelig det også, mener jeg! PUH! :bond:

Anonymous poster hash: 0fb40...fa1

Må da være bedre å bli gammel og grå alene enn å tilbringe tiden med en sånn dust.

Anonymous poster hash: 13d0c...4c9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

Man sender søknad til nav, etter 3 til 8 måneder om den blir godkjent, blir man utdelt en av de som går på AAP

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...