Gå til innhold

Problem med Kanebo pudder


Emy

Anbefalte innlegg

Jeg bruker Total-Finish og er generelt fornøyd med dette pudderet. Har brukt det de siste seks årene ( bare til fest da ) Det jeg har begynt å legge merke til nå, er at jeg blir litt blank på haken av det. Samt at det legger seg i linjene rundt øynene.

Noen med samme erfaring, tips , råd eller forslag til andre lignende puddere jeg bør prøve ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

JEg har brukt dette pudderet i mange herrens år og aldri opplevd problemet. Det jeg kanskje tenker er om du har for mye på? Bruker du kost eller svamp? Hvis du bruker de nye svampene så har de to forskjellige sider en til fet hud og en tid tørr. Kanskje du kan variere litt her og se om det hjelper? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Total Finish nå er visst ikke det samme som gamle TF. Det gamle TF var beregnet på blandingshud, mens det nye (kom for kanskje to år siden) er beregnet for tørrere hudtyper. Det som er best for blandingshud, heter nå Transmatte. Kanskje det kunne passe bedre? Jeg tror de har de samme fargene i begge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Forresten kan jeg anbefale ID Bare Escentuals Mineral Foundation. Flottere resultat skal du lete lenge etter! Resultatet blir totalt naturlig, samtidig som det dekker alt du vil dekke. Jeg bruker ikke concealer rundt øynene en gang...

Fås hos hudpleiere eller www.essentialdayspa.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Nå har jeg testet Transmatte. Det er ikke så dekkende som TF men jeg har tenkt å bruke dette på T-sonen så kan jeg bruke TF på kinn kanskje :P

Takk for tipset!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...