klarinetta Skrevet 29. oktober 2014 #41 Skrevet 29. oktober 2014 Ja, to ganger. Ikke behagelig, ble forferdelig dårlig. På en helt annen måte enn alkohol-dårlig. I tillegg fikk jeg muskelspasme i halsen som kjennes som en klump i halsen i flere dager etterpå, men det verste var en slags "klikking" i hodet som gjorde at jeg mistet tråden midt i en samtale. Jeg kunne snakke, så sa det "klikk" i hjernen, og jeg glemte hva vi snakket om. Altså i edru/nykter tilstand. Det holdt også på i flere dager. Alt dette skjedde på festival i tenårene, så det var alkohol samtidig, men uff, veldig skremmende opplevelser. Ikke gjør det rett og slett. Ingen grunn til å tulle med hjernen.
Gjest fotballflue Skrevet 29. oktober 2014 #42 Skrevet 29. oktober 2014 (endret) Ja, en gang, og aldri igjen. Ble dårlig av det. Endret 29. oktober 2014 av fotballflue
Sjokoladenøtt Skrevet 29. oktober 2014 #43 Skrevet 29. oktober 2014 Har gjort det en del ganger, og gjør det en sjelden gang enda om noen tilbyr. Synes igrunn det er ganske greit, ikke noe jeg blir avhengig av heller. Følelsen er behagelig og man slapper mye bedre av. Jeg blir også veldig oppfinnsom, lager utrolig gode matretter som jeg kan huske Mat smaker mye bedre, det er jo et pluss!
minister-mio Skrevet 29. oktober 2014 #44 Skrevet 29. oktober 2014 Ja. Mat smaker godt, sex er godt, tankene er morsomme, blir søvnig. 1
Nuttery Skrevet 30. oktober 2014 #45 Skrevet 30. oktober 2014 Ja. Mat smaker godt, sex er godt, tankene er morsomme, blir søvnig. JA! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå