Nanami Skrevet 18. juli 2014 #21 Skrevet 18. juli 2014 Ikke prøvd, men jeg stod ute sammen med noen som røykte. Etter en liten stund ble skikkelig svimmel og kvalm og så bare datt jeg sammen og begynte å spy. Åpenbart ikke min greie.
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #22 Skrevet 18. juli 2014 Ja, men ikke mange gangene. Har aldri kjøpt selv, kun røyket når jeg har fått det tilbudt på fest. Som regel har jeg bare tatt noen ytterst få trekk, og da har jeg egentlig ikke merket noe særlig. Har nok vært ganske lite i dem. Det jeg først og fremst merker, og som jeg hater, er niko-sjokket. Blir umiddelbart svimmel og litt uvel, hater den følelsen. Jeg har noen ganger fått i meg nok til å bli sånn skikkelig heftig påvirket, både ved å røyke og å spise. Har lært på den harde måten at man ikke spiser en hel hasjbrownie i Amsterdam, da blir man så stein at det rett og slett bare er fælt. Gikk bare og ventet på å bli mer edru igjen, men det tok jo en halv evighet. Har også driti meg ut når det gjelder kombinasjonen alkohol og hasj. Har nå lært at om jeg er full, bør jeg helst ikke røyke, eller bare røyke BITTELITT. Ellers blir jeg fort skikkelig dårlig og/eller fjern på en totalt ikke-morsom måte. De gangene jeg derimot har fått i meg en fin liten mengde, helst uten tobakk slik at jeg slipper niko-sjokket, har det vært gøy. Har bare ikke nok erfaringer med det til å kunne utdype så veldig hvordan rusen oppleves, og det er jo dessuten forskjeller mellom weed og hasj sånn mtp. rusen man får. Når det gjelder mitt syn på det moralske og alt det der synes jeg egentlig ikke det er noe galt å røyke litt innimellom, for eksempel 1-2 ganger i måneden. Greit i moderate mengder. Kjenner dessverre noen som overdriver røykingen da, og det kan fort bli veldig destruktivt. Dessuten støtter man sannsynligvis en ganske shady business om man kjøper importert marijuana. Skulle jeg kjøpt selv ville jeg helst funnet en som dyrker her i Norge. Anonymous poster hash: c0fe4...8b3 1
Missy1 Skrevet 19. juli 2014 #23 Skrevet 19. juli 2014 Har ikke prøvd og kommer ikke til å prøve det heller. Folk kan mene hva de vil, men jeg er stolt over å aldri ha vært borti den dritten 3
Gjest Allergikeren Skrevet 19. juli 2014 #24 Skrevet 19. juli 2014 Har ikke prøvd, og kommer heller ikke til å prøve. Det får være så "ufarlig" og "bedre rus enn alkohol" det bare vil, jeg liker ikke rus generelt. Har aldri prøvd sigaretter eller snus heller. Jeg har drukket alkohol, men stopper som regel før jeg merker noe særlig. (I følge andre drikker jeg visst så lite at jeg i praksis er så godt som edru, men jeg merker jo fort forskjell selv.) De gangene jeg har merket noe, føler jeg meg bare febersyk. Trøtt, det føles som om hodet er fylt opp med bomull i stedet for hjernen som bruker å være der, og jeg må konsentrere meg mer for å gå stødig eller tørke meg når jeg er på do. Hvordan i alle dager skal det liksom være morsomt å ha det sånn?
Gjest earthquake Skrevet 19. juli 2014 #25 Skrevet 19. juli 2014 Ja. Ble bare ukontrollert fliring og vrangforestillinger, haha
Chanchan Skrevet 19. juli 2014 #26 Skrevet 19. juli 2014 Ja Var veldig vanlig i miljøet på ungdomsskolen, mye mer enn da jeg begynte på VGS. Jeg håndterer sånt veldig fint, og fikk som regel en god, avslappet rus. Med sånt er det alltid viktig å vite hvor mye man tåler, og om man ikke vet det, være veldig forsiktig. Det er ikke alltid det skal så mye til før det får alvorlige følger
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2014 #27 Skrevet 19. juli 2014 Nei. Jeg har ingen lyst til å prøve. Det virket kult og forlokkende og jeg var i miljøet sent i tenårene, men av forskjellige årsaker prøvde jeg aldri, og det er jeg glad for i dag. Flere av vennene mine røyker/har røykt, og selv om de var helt oppegående, ordentlig ungdom har flesteparten av de som fortsatt røyker fast blitt idioter. Å røyke en gang i kvartalet i festlige lag eller på ferie i Amsterdam er ikke noe jeg anser som et problem. Likevel, de jeg kjenner som har fortsatt utover det har alle prøvd tyngre stoffer, gått tilbake til hasjen og latt den ødelegge livet deres. Et vennepar var mer interesserte i å ruse seg enn å ta vare på ungene sine, en kompis var mer interessert i å ruse seg enn å gå på skole, en venninne ville heller røyke seg fjern og selge kroppen sin enn å spise. Venneparet mistet ungene sine før de var fylt 25, kompisen har maxet ut perioden for studielån og har omtrent ingen studiepoeng og får heller ikke jobb siden han ikke har erfaring eller utdanning - og forsøker å bli trygdet i en alder av 27 selv om han fysisk (og psykisk i de periodene han kutter ut rusinga) er helt frisk, venninnen min er innlagt på "rehab" for å få skikk på kroppen og sinnet. Hun er i slutten av 20-årene og kan sannsynligvis aldri få barn fordi en av kundene hennes skadet henne. Bortsett fra hun siste, så røyker de andre fortsatt. Jeg har i tillegg flere bekjente og venner av venner som har ødelagt seg selv på samme måte. De som driver med tyngre stoffer som jeg har kjennskap til sier også alle sammen at det ikke er verdt å prøve å røyke. Ikke alle som røyker hasj begynner med tyngre stoffer, men alle som begynner med tyngre stoffer har røyket hasj først. Jeg er kanskje ulidelig kjedelig i manges øyne, og jeg vet at det finnes folk som takler rusen helt fint, men etter å ha vært i miljøet som edru frister det på ingen måte. Anonymous poster hash: 35314...957 3
Mrs Smith Skrevet 19. juli 2014 #29 Skrevet 19. juli 2014 Ja, ble veldig dårlig første gangen fordi jeg røyket like mye som man gjør med en vanlig sigarett. Ikke så lurt! Har i ettertid prøvd grønt og det liker jeg mye bedre,det tok en del ganger men nå liker jeg den rusen mye bedre enn alkohol. Blir ekstremt dårlig av alkohol, gjerne i 3-4 dager om jeg har hatt en ordentlig fyllekule. Passer på at det ikke blir for ofte dog, har ingen interesse av å bli ordentlig amøbe i hodet.
Wilmus Skrevet 19. juli 2014 #30 Skrevet 19. juli 2014 jup, likte IKKE.. Du vet den prikkingen du får når foten sover? Den fikk jeg i tunga og nedover hele halsen. Det ble den ene gangen gett..
Nuttery Skrevet 19. juli 2014 #32 Skrevet 19. juli 2014 Ja. Syntes det er en mye mer behagelig rus enn ved alkohol. Ved alkohol føler jeg at jeg mister kontroll, det gjør jeg ikke ved hasj. Får en mye mer behagelig rus av grønn marijuana enn brun hasj. Ikke gjør det daglig.
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2014 #33 Skrevet 19. juli 2014 Ja, en gang. En meget behagelig rus. Anonymous poster hash: f5963...ae8
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2014 #34 Skrevet 29. oktober 2014 ja, men jeg liker weed bedre. Anonymous poster hash: e5799...9b7
strawberry Skrevet 29. oktober 2014 #35 Skrevet 29. oktober 2014 Ja, men jeg likte det ikke i det hele tatt. Svært ubehaglig å ikke huske mer enn 3 sekunder omtrent, så jeg fikk egentlig panikk av hele greia. Greit å ha prøvd det, og da også greit å finne ut at man IKKE liker det
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2014 #36 Skrevet 29. oktober 2014 Nei. Jeg har ingen lyst til å prøve. Det virket kult og forlokkende og jeg var i miljøet sent i tenårene, men av forskjellige årsaker prøvde jeg aldri, og det er jeg glad for i dag. Flere av vennene mine røyker/har røykt, og selv om de var helt oppegående, ordentlig ungdom har flesteparten av de som fortsatt røyker fast blitt idioter. Å røyke en gang i kvartalet i festlige lag eller på ferie i Amsterdam er ikke noe jeg anser som et problem. Likevel, de jeg kjenner som har fortsatt utover det har alle prøvd tyngre stoffer, gått tilbake til hasjen og latt den ødelegge livet deres. Et vennepar var mer interesserte i å ruse seg enn å ta vare på ungene sine, en kompis var mer interessert i å ruse seg enn å gå på skole, en venninne ville heller røyke seg fjern og selge kroppen sin enn å spise. Venneparet mistet ungene sine før de var fylt 25, kompisen har maxet ut perioden for studielån og har omtrent ingen studiepoeng og får heller ikke jobb siden han ikke har erfaring eller utdanning - og forsøker å bli trygdet i en alder av 27 selv om han fysisk (og psykisk i de periodene han kutter ut rusinga) er helt frisk, venninnen min er innlagt på "rehab" for å få skikk på kroppen og sinnet. Hun er i slutten av 20-årene og kan sannsynligvis aldri få barn fordi en av kundene hennes skadet henne. Bortsett fra hun siste, så røyker de andre fortsatt. Jeg har i tillegg flere bekjente og venner av venner som har ødelagt seg selv på samme måte. De som driver med tyngre stoffer som jeg har kjennskap til sier også alle sammen at det ikke er verdt å prøve å røyke. Ikke alle som røyker hasj begynner med tyngre stoffer, men alle som begynner med tyngre stoffer har røyket hasj først. Jeg er kanskje ulidelig kjedelig i manges øyne, og jeg vet at det finnes folk som takler rusen helt fint, men etter å ha vært i miljøet som edru frister det på ingen måte. Anonymous poster hash: 35314...957 en av kundene skadet henne ja. ofte trenger man ikke noen kunde for å bli skadet faktysk holde med å ha dårlige venner med dårlige forbindelser og onde makter i hodene sine så er skaden skjedd for resten av livet. derfor flykter så mange inn i rusens verden pga hvordan VERDEN ER OG DE ONDE SELVGODE DRITTFOLKA SOM STYRER DEN. ÆSJ. SERI..Ø.S..T. HVIS MAN KAN SE ØNSKER MAN Å BLI BLIND OG BEGYNNER Å RUSE SEG DET ER EGENTLIG ET SUNNHETSTEGN. ER SÅ MYE KVALMT I VERDEN AT JEG ER KVALM DØGNET RUNDT. Anonymous poster hash: 78e5e...f22 1
bobler Skrevet 29. oktober 2014 #38 Skrevet 29. oktober 2014 kunne nok ha prøvd å røyke hasj men har foreløpig ikke gjort det
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2014 #39 Skrevet 29. oktober 2014 Gjorde det et par ganger da jeg var fjortis. Ville tøffe meg og ville prøve det. Har holdt meg unna etter det.Anonymous poster hash: a5996...881
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2014 #40 Skrevet 29. oktober 2014 en av kundene skadet henne ja. ofte trenger man ikke noen kunde for å bli skadet faktysk holde med å ha dårlige venner med dårlige forbindelser og onde makter i hodene sine så er skaden skjedd for resten av livet. derfor flykter så mange inn i rusens verden pga hvordan VERDEN ER OG DE ONDE SELVGODE DRITTFOLKA SOM STYRER DEN. ÆSJ. SERI..Ø.S..T. HVIS MAN KAN SE ØNSKER MAN Å BLI BLIND OG BEGYNNER Å RUSE SEG DET ER EGENTLIG ET SUNNHETSTEGN. ER SÅ MYE KVALMT I VERDEN AT JEG ER KVALM DØGNET RUNDT. Anonymous poster hash: 78e5e...f22 hahahha, best Anonymous poster hash: 3067c...1d4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå