Gå til innhold

Har du prøvd hasj?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har du prøvd hasj?

Hvordan var det? Hvilken reaksjon fikk du?

Anonymous poster hash: 56858...080

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Det er ikke min cup of tea. Blir dårlig.

Skrevet

Ja. Meget behagelig rus. Enkelte har tendenser til å bli dårlig første gangen, men det har aldri jeg personlig opplevd.

Gjest Booker
Skrevet (endret)

Yup, et par ganger. Var bedre rus enn alkohol. Ingen ubehagelige bivirkninger for min del.

Endret av Booker
AnonymBruker
Skrevet

Ja, syns det var ekkelt, ble dritsvimmel, lo masse og merket jeg ble skikkelig idiot mot de rundt men klarte ikke skjerpe meg.

Anonymous poster hash: 225b2...723
  • Liker 2
Gjest Blomsterert
Skrevet

Har prøvd det ja. Er nok ganske så vanlig i dag det.

Jeg ble bare mer følsom og fokusert,aldri "fjern"som mange blir. Har du tenkt å prøve?

Da vil jeg grunnen advare,for selv om det er et mildt stoff,så er det ikke alle som takler tanker og følelser som kan komme! En annen ting er at du kan bli avhengig,selv om det er psykisk. En blir ikke fysisk avhengig,og derfor tror mange det er ufarlig.

Kjenner folk som røyker daglig,og de er/blir utrolig late og virkelighetsfjerne. Fryktelig slitsomt. De får også sterke tendenser til løgn og selvtilfredshet. Nå vil sikkert noen arrestere meg for å skrive dette,men jeg vet utmerket godt hva jeg skriver!

Hvis en bruker det kun til festbruk,så ok.

Ville likevel styrt unna.

Skrevet

Har prøvd det ja. Er nok ganske så vanlig i dag det.

Jeg ble bare mer følsom og fokusert,aldri "fjern"som mange blir. Har du tenkt å prøve?

Da vil jeg grunnen advare,for selv om det er et mildt stoff,så er det ikke alle som takler tanker og følelser som kan komme! En annen ting er at du kan bli avhengig,selv om det er psykisk. En blir ikke fysisk avhengig,og derfor tror mange det er ufarlig.

Kjenner folk som røyker daglig,og de er/blir utrolig late og virkelighetsfjerne. Fryktelig slitsomt. De får også sterke tendenser til løgn og selvtilfredshet. Nå vil sikkert noen arrestere meg for å skrive dette,men jeg vet utmerket godt hva jeg skriver!

Hvis en bruker det kun til festbruk,så ok.

Ville likevel styrt unna.

Ja, å misbruke et rusmiddel er farlig uansett hva det måtte være.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Heller ikke røyk eller snus. Grunnen er at det er idioti og det finnes andre ting man kan sløse vekk penger på uten at det går ut over helsa.

Anonymous poster hash: ffaa2...2ed
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Å bruke rusmiddel er også farlig. Trenger ikke være misbruk for at det er farlig. Ødelegger helsa. Men så er det vel noen mennesker som ikke klarer å tenke så langt.

• Liker 1
Skrevet

Nei, og jeg kommer nok aldri til å prøve det heller. Bodd med to stk som holdt på med det der, og jeg ble rett og slett uvenn med hun ene over det hele.

• Liker 2
Gjest Booker
Skrevet

Å bruke rusmiddel er også farlig. Trenger ikke være misbruk for at det er farlig. Ødelegger helsa. Men så er det vel noen mennesker som ikke klarer å tenke så langt.

Yolo

Gjest Blomsterert
Skrevet

Sant ja!

AnonymBruker
Skrevet

Yolo

Helt sant. Derfor ganske lurt å ha god helse slik at man har mindre risiko for å dø av lungekreft eller demens som 50-åring.

Men som sagt, er kanskje ikke mennesker som tenker så langt. Dessverre for dem.

• Liker 1
Gjest Booker
Skrevet

Helt sant. Derfor ganske lurt å ha god helse slik at man har mindre risiko for å dø av lungekreft eller demens som 50-åring.

Men som sagt, er kanskje ikke mennesker som tenker så langt. Dessverre for dem.

thats-the-joke.gif

AnonymBruker
Skrevet

Ja, røyka endel for noen år siden. Men effekten gikk over, på slutten føltes det bare som jeg ble sjukt varm i øra, så slutta.

Anonymous poster hash: c8052...2ad

Skrevet

Kommer helt ann på hvilket rusmiddel det er snakk om.

Skrevet

Ja, mange ganger. Blir som regel veldig trøtt og sløv av det så tar det sjeldent i særlig sosiale lag, men heller om jeg har vanskeligheter med å sove for eksempel.

Gjest Blåbæret.
Skrevet

Begynte med fest-røyking når jeg var 15-16 år gammel, fordi jeg trodde det var tøft. Angrer så klart i ettertid, og ser nå hvor idiotisk det var. Han ene gidde meg et trekk fra noe jeg trodde var vanlig røyk. Fant fort ut at det var hasj. Aldri mer. (Holdt bare på 1 år, og er glad for det.)

Gjest Blomsterert
Skrevet

Nei. Heller ikke røyk eller snus. Grunnen er at det er idioti og det finnes andre ting man kan sløse vekk penger på uten at det går ut over helsa.

Kult med avholdsmennesker! Gir deg et stort pluss!

Skrevet

Ja. Synes det er en behagelig rus, men kommer an på hva slags hasj det er. Vanlig brunt man får kjøpt på gata i Norge gjør meg bare sløv og trøtt, mens grønt (marihuana) gir en mye bedre opplevelse. Røykte mye i en periode da jeg var 15-16 og det anbefales ikke, rusen ble ikke like morsom etter hvert og dessuten ble jeg "bakfjern," dvs skikkelig sløv hele tiden. Nå røyker jeg bare av og til hvis jeg blir tilbudt på fest. Er i grunn enig med Blomsterert, og hvis du skal prøve, havn for all del ikke i et miljø hvor det røykes daglig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...