Gå til innhold

Maybelline Color Delights cream shadow


Gjest Lilleulv

Anbefalte innlegg

Gjest Lilleulv

Er så utrolig misfornøyd. Var innom Vita her om dagen og gikk forbi et stativ med Maybelline-ting rett ved kassa. Der så jeg en sak med 4 øyenskygger i 4 forskjellige brun-farger. Er utrolig glad i bruntoner på øyenskygge, og disse så kjempefine ut. den lyseste var helt lysebrun og den mørkeste var veldig mørk brun. Var sånne kremskygger med litt skimmer. Spurte dama i disken om disse var bra, og hun sa de var kjempefine altså. Skikkelig gode og herlige farger. Så jeg kjøpe øyenskyggen... Fy f*** for noe ubrukelige greier. :veldigsur:

Den lyseste gir ingen farge i det hele tatt, den nest lyseste er for lys. den mørkeste er grei i fargen, men konsistensen er helt jævlig, den legger seg i én stripe etter 10 min som renner bort etter hvert. Går det an å lage noe så ubrukelig?? Det trodde jeg ikke om Maybelline ass. Dette er det dårligste jeg noen sinne har vært borti... Møkkadrit :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for advarselen, der sparte jeg de kronene. Hadde planer om å kjøpe den, siden det stod om den i et blad at den "var så praktisk, kunne brukes til flere ting" :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleulv
Takk for advarselen, der sparte jeg de kronene. Hadde planer om å kjøpe den, siden det stod om den i et blad at den "var så praktisk, kunne brukes til flere ting" :roll:

:) Veldig glad hvis jeg kan avverge at fler kjøper den. synes forsåvidt ikke maybelline er noe gode på øyenskygger generelt. Har en som sitter helt greit, men fargen er ikke så fin på som den ser ut som i boksen :) L'oreal og max factor er bedre på øyenskygge da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...