Gå til innhold

Hvorfor ikke la smårollinger luften hunden?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tolket ts sitt innlegg som ironisk, og at h*n egentlig mente at dette er helt feil. Du må aldri glemme ironiflagget på kg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Feil, hunden vil ikke kunne slepe barnet med seg om hunden er løs.

Barnet vil ikke kunne klare å holde igjen, med mindre du har tredd hånden deres mellom løkken.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det mest tullete innlegget jeg har sett på en stund. Hvem lar en ett åring gå tur med en så stor bikkje. Dessuten, du har aldri full kontroll på bikkjene dine uansett hvor lydige dem er! Vår hund ble angrepet av en kjempesnill og lydig hund. Den gikk løs fordi han mente han hadde kontroll på han.

Poenget er det at når en ett åring som ihvertfall ikke har kontroll og ikke sterk nok til å holde igjen en 50 kilos hund og plutselig skal møte på en annen hund rundt hjørnet, hva gjør man da? Vil alle hunder bare stå å se på fordi hunden vet den har et barn i andre enden av kobbelet?



Anonymous poster hash: 9572a...f1d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og at en stakkars hund den møter blir skremt eller bitt, eller et menneske får hundeskrekk er ikke i dine tanker?

Anonymous poster hash: fb57c...345

Trodde øyerullingen var åpenbar at jeg tullet. En ettåring får ikke lov til å gå med min hund uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det kun vi voksne som skal gå tur med hundene våre, jeg mener, har ikke barn like mye rett til det som det vi har? Hvorfor skal ikke en ettåring, som kan gå, få gå tur med familiens 50-kilos hund?

Så nettopp et KJEMPESØTT og bedårende bilde av en 1-2-åring som holdt kobbelet til en 50-kilos hund. Og så gikk de tur. Noe så søtt? Tenk så koselig de har det der de går tur gatelangs sammen, og så kan foreldrene gå et stykke bak og observere det herlige vennskapet mellom småbarn og hund <3 <3

Om det kommer andre hunder eller mennesker gjør vel ingenting, hunden er vel så snill at den ikke drar i båndet, vel?? :)

Hva synes du, skal flere la smårollingene sine få lufte bikkja? Anonymous poster hash: 547cf...cf0

Ja det er jo kjempekoselig den dagen hunden blir redd/skvetter eller ser et dyr(feks rådyr)og setter etter. Kjempesltt å se smårollingen bli dratt bortover bakken etter halsbåndet med 50 kilos hunden ledende ann. Kjempesøtt å dra på legevakta fordi man var uansvarlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trollunger er ekstra flink til å kontrollere store og sterke hunder. Det er jo viden kjent :opplyser:

Endret av fruBeist
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her

Jada. Var ironisk ment! Ble oppgitt over et uansvarlig, og ekte, bilde jeg så av en liten unge og stor hund, der ungen holdt hunden i kobbelet og alle som kommenterte syntes at de var sååå søøøteeee! Osv.

Anonymous poster hash: 547cf...cf0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...