AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #61 Del Skrevet 16. juli 2014 Etter oppførselen å dømme vil jeg si mellom 3 og 5 Jada, hoho, du er SÅ morsom. Anonymous poster hash: fcd04...1f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 16. juli 2014 #62 Del Skrevet 16. juli 2014 Jada, hoho, du er SÅ morsom. Anonymous poster hash: fcd04...1f7 Jeg var faktisk seriøsarvorlig jeg tullerkødder ikke med godterisnop 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #63 Del Skrevet 16. juli 2014 Man legger seg ikke opp i hva andre har i veska. Hun burde vel gjemt det bedre. Jeg har også lagt merke til den tendensen at hvis man har noe usunt, forventes det at man skal dele. Rart egentlig. Hvis jeg har med tre brødskiver i lunsjen, forventer ingen at jeg skal dele med de andre. Men har man en sjokolade og spiser hele alene derimot... Anonymous poster hash: 8e797...b70 Poenget her er at hun satt og vekslet mellom å spise SNOPET hun hadde i veska, og det jeg hadde satt fram som jeg hadde kjøpt. Anonymous poster hash: fcd04...1f7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #64 Del Skrevet 16. juli 2014 Jeg var faktisk seriøsarvorlig jeg tullerkødder ikke med godterisnop Det var ikke godterisnop, men godtesnop. Så disse sammenligningene dine som du morer deg sånn med på min bekostning passer ikke helt inn. Har ikke du et par gamle klassvenninner fra barndommen som du bør si unnskyld til? Lett å kjenne igjen typen, du var nok sjefsmobberen i klassen på skolen. Anonymous poster hash: fcd04...1f7 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 16. juli 2014 #65 Del Skrevet 16. juli 2014 Sært av «Ronja» å ikke dele, sært av deg å påpeke det..... 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EDM Skrevet 16. juli 2014 #66 Del Skrevet 16. juli 2014 Det var ikke godterisnop, men godtesnop. Så disse sammenligningene dine som du morer deg sånn med på min bekostning passer ikke helt inn. Har ikke du et par gamle klassvenninner fra barndommen som du bør si unnskyld til? Lett å kjenne igjen typen, du var nok sjefsmobberen i klassen på skolen. Anonymous poster hash: fcd04...1f7 TS er på et ufatellig lavt intelektuellt nivå Beklager å måtte si det. Det kommer seg nok med årene 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 16. juli 2014 #67 Del Skrevet 16. juli 2014 TS; siden du nå er så opptatt av å rope ut om mobbing til folk i tråden her, har du tenkt på at "Ronja" kanskje følte det som en form for mobbing at du konfronterte henne foran alle de andre ved å spørre og grave om snopet i veska hennes? Mulig hun følte seg uthengt, har du tenkt på det? De andre vennene syntes kanskje det ble litt klein stemning og prøvde å løse opp litt ved å le av godtesnop-maset ditt. 49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 16. juli 2014 #68 Del Skrevet 16. juli 2014 Det var ikke godterisnop, men godtesnop. Så disse sammenligningene dine som du morer deg sånn med på min bekostning passer ikke helt inn. Har ikke du et par gamle klassvenninner fra barndommen som du bør si unnskyld til? Lett å kjenne igjen typen, du var nok sjefsmobberen i klassen på skolen. Anonymous poster hash: fcd04...1f7 Det kan faktisk være det samme... Kos deg med tulletråden din, som jeg nå forlater. Prøvde bare å være morsom, men det der var jævlig lavt av deg. Ha det bra 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle âme Skrevet 16. juli 2014 #69 Del Skrevet 16. juli 2014 Herregud, ho får vel bare spise sitt eget snop om ho har lyst da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #70 Del Skrevet 16. juli 2014 TS er på et ufatellig lavt intelektuellt nivå Beklager å måtte si det. Det kommer seg nok med årene I det minste på et såpass høyt nivå at jeg klarer å stave "intellektuelt".. Beklager å måtte si det, men det kommer seg garantert IKKE med årene for din del. Du kommer til å beholde det samme, stusselige intelligensnivået ditt resten av livet. Anonymous poster hash: fcd04...1f7 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #71 Del Skrevet 16. juli 2014 Poenget her er at hun satt og vekslet mellom å spise SNOPET hun hadde i veska, og det jeg hadde satt fram som jeg hadde kjøpt. Anonymous poster hash: fcd04...1f7 Så hva er problemet, da spiste hun vel mindre av deres enn hun ellers ville gjort. Kanskje hun var sulten, og vet at du sannsynligvis er typen til å påpeke det hvis hun tar for mye. Anonymous poster hash: 8e797...b70 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stove Skrevet 16. juli 2014 #72 Del Skrevet 16. juli 2014 I det minste på et såpass høyt nivå at jeg klarer å stave "intellektuelt".. Beklager å måtte si det, men det kommer seg garantert IKKE med årene for din del. Du kommer til å beholde det samme, stusselige intelligensnivået ditt resten av livet. Anonymous poster hash: fcd04...1f7 Og du snakker om sjefsmobber? 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruBeist Skrevet 16. juli 2014 #73 Del Skrevet 16. juli 2014 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #74 Del Skrevet 16. juli 2014 Synes det var uhøflig av dere begge Anonymous poster hash: f7ad0...34f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 Populært innlegg #75 Del Skrevet 16. juli 2014 Ikke lov å nyte medbragt popcorn! Anonymous poster hash: 8e797...b70 120 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rararara Skrevet 16. juli 2014 #76 Del Skrevet 16. juli 2014 Kanskje det var halspastiller og hun hadde vondt i halsen? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #77 Del Skrevet 16. juli 2014 Kanskje dette er det mest rampete Ronja kan finne på? Sitte å snike i seg godesnopet sitt uten at noen ser henne. Lille tøyes Ronja! Anonymous poster hash: f8276...ddc 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EDM Skrevet 16. juli 2014 #78 Del Skrevet 16. juli 2014 (endret) I det minste på et såpass høyt nivå at jeg klarer å stave "intellektuelt".. Beklager å måtte si det, men det kommer seg garantert IKKE med årene for din del. Du kommer til å beholde det samme, stusselige intelligensnivået ditt resten av livet. Anonymous poster hash: fcd04...1f7 Helt klart! En skrivefeil gjør opp for hele bildet av en person Du derimot, viser gang på gang at du verken skjønner ironi eller evnen til å ta ting som en voksen person. Dessuten. Ingen her vil deg noe vondt!.. men når du oppfører deg som et barn og søker respons fra voksne folk, må du regne med å få useriøse kommentarer. Endret 16. juli 2014 av EDM 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #79 Del Skrevet 16. juli 2014 bort med det godtesnopet! Anonymous poster hash: c6359...1e4 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 Populært innlegg #80 Del Skrevet 16. juli 2014 Ronja? Anonymous poster hash: c6359...1e4 57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå