Gjest Cid Skrevet 15. juli 2022 #1121 Del Skrevet 15. juli 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Jeg har lyst på godtesnop! 😁 🍬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #1122 Del Skrevet 15. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 16.7.2014 den 21.58): Det var ikke godterisnop, men godtesnop. Så disse sammenligningene dine som du morer deg sånn med på min bekostning passer ikke helt inn. Har ikke du et par gamle klassvenninner fra barndommen som du bør si unnskyld til? Lett å kjenne igjen typen, du var nok sjefsmobberen i klassen på skolen. Anonymous poster hash: fcd04...1f7 Hva er forskjellen på godterisnop og godtesnop? Aldri hørt om noen av delene Anonymkode: 8ac3b...916 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 15. juli 2022 #1123 Del Skrevet 15. juli 2022 Cid skrev (3 minutter siden): 🍬 Takk 😄 Du kan få 🍫 av meg 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #1124 Del Skrevet 15. juli 2022 Stengt! Anonymkode: 618e5...492 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 15. juli 2022 #1125 Del Skrevet 15. juli 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Stengt! Anonymkode: 618e5...492 Hva? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 18. juli 2022 #1126 Del Skrevet 18. juli 2022 Gjerrige mennesker ere verste som fins 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #1127 Del Skrevet 8. august 2022 Ts burde skamme seg. Jeg og mine venner har egne favorittsnop som vi holder for oss selv og ikke deler av. Det ligger en pose i vesken og vi har også gjemt lagre av snopet flere steder hjemme trygt ute av syne for mann og barn. Jeg har vært med på slike spleisekvelder og tatt med snop og delt, og spleiset på det vertinnen har servert. Vippset penger til henne flere ganger. Hadde hun kritisert at jeg har favorittsnop i veska som jeg ikke deler, så hadde jeg ledd rått! Hun spiser ikke denne typen snop engang om hun så hadde blitt tilbydd det! Ja, jeg har forsøkt å tilby flere ganger, men hun vil heller ha sjokolade og potetgull, noe jeg ikke er glad i og derfor ikke spiser så mye av på slike kvelder. Denne tråden er den mest tåpeligste jeg noen gang har lest på kg. Anonymkode: 8409e...e1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 8. august 2022 #1128 Del Skrevet 8. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ts burde skamme seg. Jeg og mine venner har egne favorittsnop som vi holder for oss selv og ikke deler av. Det ligger en pose i vesken og vi har også gjemt lagre av snopet flere steder hjemme trygt ute av syne for mann og barn. Jeg har vært med på slike spleisekvelder og tatt med snop og delt, og spleiset på det vertinnen har servert. Vippset penger til henne flere ganger. Hadde hun kritisert at jeg har favorittsnop i veska som jeg ikke deler, så hadde jeg ledd rått! Hun spiser ikke denne typen snop engang om hun så hadde blitt tilbydd det! Ja, jeg har forsøkt å tilby flere ganger, men hun vil heller ha sjokolade og potetgull, noe jeg ikke er glad i og derfor ikke spiser så mye av på slike kvelder. Denne tråden er den mest tåpeligste jeg noen gang har lest på kg. Anonymkode: 8409e...e1a Da har du ikke lest mye her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #1129 Del Skrevet 8. august 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ts burde skamme seg. Jeg og mine venner har egne favorittsnop som vi holder for oss selv og ikke deler av. Det ligger en pose i vesken og vi har også gjemt lagre av snopet flere steder hjemme trygt ute av syne for mann og barn. Jeg har vært med på slike spleisekvelder og tatt med snop og delt, og spleiset på det vertinnen har servert. Vippset penger til henne flere ganger. Hadde hun kritisert at jeg har favorittsnop i veska som jeg ikke deler, så hadde jeg ledd rått! Hun spiser ikke denne typen snop engang om hun så hadde blitt tilbydd det! Ja, jeg har forsøkt å tilby flere ganger, men hun vil heller ha sjokolade og potetgull, noe jeg ikke er glad i og derfor ikke spiser så mye av på slike kvelder. Denne tråden er den mest tåpeligste jeg noen gang har lest på kg. Anonymkode: 8409e...e1a Mest tåpeligste? Om dette er det tåpeligste du har lest her - til og med mest - så er jeg enig med Cid: Cid skrev (5 timer siden): Da har du ikke lest mye her Hvis h*n har lest hele denne tråden har h*n lest i hvert fall 57 sider. Anonymkode: 2c2e5...bc1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 8. august 2022 #1130 Del Skrevet 8. august 2022 SVK skrev (På 25.6.2022 den 15.32): Sjokoladepeanøttgodtesnop 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #1131 Del Skrevet 8. august 2022 Jeg kom hit for å spise popcorn, men legger det fra meg, for vil ikke ha vertinnen på nakken… «ANONYM! HARD DU MAISKOLBEPOPPACORN I VESKA?» Jeg tør rett og slett ikke! Anonymkode: efdd9...b7f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 9. august 2022 #1132 Del Skrevet 9. august 2022 6 hours ago, Djungelvrål said: Sjokoladepeanøttgodtesnop Du har jo selv godtesnop som brukernavn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 9. september 2022 #1133 Del Skrevet 9. september 2022 Jeg kjøpte en Kick med havsalt i dag. Delte ikke 😇 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 9. september 2022 #1134 Del Skrevet 9. september 2022 Boetica skrev (3 minutter siden): Jeg kjøpte en Kick med havsalt i dag. Delte ikke 😇 Ronja ville vært stolt av deg 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #1135 Del Skrevet 9. september 2022 KGs kjedeligste tråd. Savner gamledager når trolletrådene var morsomme. Anonymkode: 37c7b...66d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 9. september 2022 #1136 Del Skrevet 9. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): KGs kjedeligste tråd. Savner gamledager når trolletrådene var morsomme. Anonymkode: 37c7b...66d Tydeligvis langt i fra den kjedeligste så populær som den har vært i alle år 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #1137 Del Skrevet 9. september 2022 Cid skrev (2 minutter siden): Tydeligvis langt i fra den kjedeligste så populær som den har vært i alle år 😄 Det er jo kun fordi dere i "tellegjengen" har omfavnet den 😏 Anonymkode: 37c7b...66d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 9. september 2022 #1138 Del Skrevet 9. september 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): KGs kjedeligste tråd. Savner gamledager når trolletrådene var morsomme. Anonymkode: 37c7b...66d Noe av det morsomme med tråden er jo at det alltid er noen som må innom og fortelle at den ikke er morsom 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 9. september 2022 #1139 Del Skrevet 9. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er jo kun fordi dere i "tellegjengen" har omfavnet den 😏 Anonymkode: 37c7b...66d Jeg er ikke med i noen tellegjeng Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 9. september 2022 #1140 Del Skrevet 9. september 2022 Cid skrev (6 minutter siden): Ronja ville vært stolt av deg 😊 🤡 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå