Gå til innhold

Graviditetstester


Emy

Anbefalte innlegg

hmmm...skal på apoteket og kjøpe en nå snart..

Lurer på om de alle er like pålitelige ?

Og til dere som allerede har testet flere ganger..:

Tester dere om morgenen eller når som helst på dagen?

Har lest at dagens tester er så følsomme at det ikke spiller noen rolle når på dagen man utfører testen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Testene er følsomme, men mest pålitelig resultat får du av å teste med morgenurin...

Hvem som er mest pålitelig vet jeg ikke, men jeg har selv god erfaring med ClearBlue-, QuickRespons- og NewGeneration-testene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også hørt at NewGeneretion er bra:)Har tvilt før når jeg skulle kjøpe en test siden den er billigst av alle,men den skal visst være bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en oversikt over testenens følsomhet.

Men jeg skjønner den ikke...

Er det New Generation som er best, eller er det Fact Plus og Abbott?

Neste gang jeg skal kjøpe test, så tror jeg jeg velger den som er mest sesitiv for hcg. Det må da tross alt være stor forskjell på 25 og 50!?

Kjøpte HennesHelse sist, fordi den var billigst på det apoteket (hadde bare CB og HH), og damen sa de var like. Hun hadde tydeligvis ikke peiling i det hele tatt... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NewGeneration og KenWa skal slå ut tidligere enn de andre, siden det skal mindre HCG til før de slår ut....

Altså skal de være mest følsomme....

Men det er mange som har opplevd at en av de som skal være mest følsom har gitt utslag ETTER at de som skal være mindre følsomme har slått ut...

ClearBlue anbefales mange steder, siden den er svært pålitelig (og slår ut tidlig, selv om følsomheten er på "hele" 50)

(ClearBlue har i noen tilfeller gitt bedre utslag enn f.eks NewGeneration, har jeg lest - noe som egentlig ikke skal være "mulig" i følge de verdiene produsentene oppgir)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...