Gå til innhold

Menn på 50 som ønsker yngre kvinner - nei takk!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skjønner menn 50+ hvorfor mange vil ha yngre kvinner, men skjønner ikke hvorfor kvinner i 20-30 åra går etter menn over 50. Er sikkert pga pengene. Penger gjør folk blinde! De lurer menna med at de elske dem når de egentlig elsker pengene hans.

En mann på 50 er 10-15 år unna å pensjonere seg så ser ikke helt den der med en fristende økonomi? Må være tretti prøve frem i tid når gubben dør av alderdom da, og den yngre kona får en bit av arven?

Anonymous poster hash: 0ec1b...e7f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke alt man skal forstå. Hvilke sexuelle preferanser andre har

Plager meg ikke.

Om noen liker en tykk, slank, hårete, lubben, ung , brune øyne, kort,

Lang, store ører , eldre , maskulin , utrent, mørkhudet, lyshudet,

Langt hår, små hender, stor neste, liten neste.... Osv

"Beauty is in the eye of the beholder"

Er ikke alt man skal forstå. Hvis alle hadde vært like så hadde det vært

En utrolig kjedelig verden 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 årene er gjerne de beste årene for menn. Så forstår ikke hva du mener med gubbete og ikke har energinivået. Hvor høy kapasitet kreves ikke for å være ceo eller statsminister? Det er 50-åringer.

Nå er det ikke akkurat gjennomsnittlige folk som er statsministre og CEOs. Og hvis menn er på topp i 50-årene, hvorfor finnes det så godt som ingen toppidrettsutøvere over førti år uansett kjønn?

Jeg skjønner at du må klynge deg til håret om at 50-årene blir bra Summers, siden du ikke er så langt unna. Og jeg jobber med mange menn og kvinner som er i 50-årene, og det er reflekterte mennesker som har masse erfaringer og minner og som er dyktige i jobbene sine. Jeg trives godt sammen med dem, vi utfyller hverandre (jeg er i starten av 30-årene). Men de er like fullt på alder med foreldrene mine, og jeg hadde blitt kvalm og fått sjokk om en av disse mennene prøvde å sjekke meg opp!

Anonymous poster hash: 0ec1b...e7f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

Så nylig statistikk som viste at menn fra alderen 20-50 var mest keen på damer i 22 års alderen. Tror forklaringen du leter etter ts er av biologisk natur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit nok at det pga biologi og alt det der, men ærlig talt da. Synes dere menn det er helt ok at kvinner går kun etter rike menn med masse status da? I og med at dette også er på grunn av biologi? Å nei da,da er vi bare golddiggers...

Ærlig talt,når en mann på 50 skal drive å prøve seg på 20-30år yngre jenter så kommer han i 99%av tilfellene til å faile. Jeg er 27 og kan godt være med noen mellom min egen alder til oppi 40 årene,men er han oppi 40årene så må han være kjekk. De yngre trenger ikke å være så kjekke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel. det er ikke alltid en kan velge.. men den stikker vel litt for dypt for de fleste her inne?



Anonymous poster hash: 20118...9ee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minesveiper

Greit nok at det pga biologi og alt det der, men ærlig talt da. Synes dere menn det er helt ok at kvinner går kun etter rike menn med masse status da? I og med at dette også er på grunn av biologi? Å nei da,da er vi bare golddiggers...

Ærlig talt,når en mann på 50 skal drive å prøve seg på 20-30år yngre jenter så kommer han i 99%av tilfellene til å faile. Jeg er 27 og kan godt være med noen mellom min egen alder til oppi 40 årene,men er han oppi 40årene så må han være kjekk. De yngre trenger ikke å være så kjekke.

Vel, hvis vi først skal tenke biologisk så sier man at:

Fitness(individets evne til å få avkom) = fekunditet(fruktbarhet) * overlevelse.

Sant, menn vil ha kvinner i 22 års alderen i følge biologisk teori fordi de er bra fruktbare. Om jeg ikke husker feil tror jeg kvinner i gjennomsnitt velger en mann som er 2 år eldre fram til de er 34-36 år? Og så begynner de sakte men sikkert å velge menn som er yngre enn dem.

En mann på 50 kan ha god fitness verdi pga av han scoret høyt på overlevelse, gitt at han er rik har status osv. Jeg har lest om flere 50 åringer som har draget på yngre kvinner. Forøvrig bryr jeg meg egentlig ikke helt om motivene kvinnenene som går for rike 50åringer har. Hvis de vil ha en 50 åring så må de få gå for han hvis de har lyst. Hugh hefner har damer rundt seg enda :P

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det slik at alle menn i 50 årene er rike og har masse status?? NEI

Er det helt ufattelig og forstå at noen kanskje blir sammens med

Noen for at de virkelig er glad i den personen??

Er da unge menn også som har penger og jenter som løper etter slike menn også,

Henge seg opp i alder, status osv..

Folk må bestemme selv, uten at alle skal ha en mening...

Jeg liker ikke unge gutter men dømmer ingen som liker de yngre heller,

Er bare bra at mennesker finner hverandre..

Vi har et liv, alle må få velge selv. Hvis man ikke kan

Respektere andre og deres valg så bør man gå litt dypere i seg selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, hvis vi først skal tenke biologisk så sier man at:

Fitness(individets evne til å få avkom) = fekunditet(fruktbarhet) * overlevelse.

Sant, menn vil ha kvinner i 22 års alderen fordi de er bra fruktbare. Om jeg ikke husker feil tror jeg kvinner i gjennomsnitt velger en mann som er 2 år eldre fram til de er 34-36 år? Og så begynner de sakte men sikkert å velge menn som er yngre enn dem.

En mann på 50 kan ha god fitness verdi pga av han scoret høyt på overlevelse, gitt at han er rik har status osv. Jeg har lest om flere 50 åringer som har draget på yngre kvinner.

Forøvrig bryr jeg meg egentlig ikke helt om motivene kvinnenene som går for rike 50åringer har. Hvis de vil ha en 50 åring så må de få gå for han hvis de har lyst. Hugh hefner har damer rundt seg enda :P

Motivet er biologi, akkurat som hos menn. Det er biologien som forteller at man må finne noen som kan beskytte seg. For lenge siden betød det forsvar fra rovdyr og menn(krigere)

Så de siste 200årene har det betydd å finne seg en som man kan leve med-og av. En som kan brøfø.

Nå(i vesten,først og fremst)betyr det å finne en med høy status og rikdom, alt ender i biologi og evolusjon.

Vi er alle mennesker men formet forskjellig og utviklet oss (evolusjonsmessig)forskjellig.

Menn er flinkere med rom følelse,avstand m.m fordi de jaktet dyr i begynnelsen. Kvinnene holdt seg hjemme pga barn og de måtte ta ansvar mens mannen var borte.

Sånn er biologi og evolusjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i 40-åra, og er kun på utkikk etter damer i 20-åra.

Jeg syns de generelt har finere kropp, enn damer på min egen alder, og de er mer spennende å prate med (merkelig nok). Damer over 30 som er single er generelt kjedelige.

Anonymous poster hash: 894e2...c38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, det er så flott på sånne datingsider, hvor omtrent alle mannfolk over 40 har nick med "gutt" i seg. Kosegutt, gladgutt, guttebamse, gutt57...and the list goes on...

Alle er unge, spreke og føler seg ikke en dag over 30! De løper, sykler, klatrer opp på fjelltopper, kjører mc, trener og reiser jorda rundt. Og digger kosekvelder med et glass rødt. Jeg spyr av uttrykket "et glass rødt"......kan man ikke bare si at man liker rødvin?!

Og gutteaktig sjarm, ja.... :daane:

Den har de visst til de stappes ned i penalet.

Det verste er at de gjerne trekker fra 10 år på alderen sin.

Men har inntrykk av at de fleste er skikkelige menn og ønsker noen på egen alder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i 40-åra, og er kun på utkikk etter damer i 20-åra.

Jeg syns de generelt har finere kropp, enn damer på min egen alder, og de er mer spennende å prate med (merkelig nok). Damer over 30 som er single er generelt kjedelige.

Anonymous poster hash: 894e2...c38

Mens single menn i 40-årene er så utrolig spennende?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i 40-åra, og er kun på utkikk etter damer i 20-åra.

Jeg syns de generelt har finere kropp, enn damer på min egen alder, og de er mer spennende å prate med (merkelig nok). Damer over 30 som er single er generelt kjedelige.

Anonymous poster hash: 894e2...c38

Jeg kan godt skjønne at du er på utkikk etter ei ung jente. Men er du kjekk og spennende nok til å ha sjanse på så unge, da? Mange menn har overdreven tro på egen attraktivitet selv om de begynner å dra på åra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan godt skjønne at du er på utkikk etter ei ung jente. Men er du kjekk og spennende nok til å ha sjanse på så unge, da? Mange menn har overdreven tro på egen attraktivitet selv om de begynner å dra på åra.

Ja. Jeg er faktisk det :)

Antagelig er det fordi jeg utstråler en helt annen selvsikkerhet, enn jeg gjorde da jeg var i 20-åra.

Jeg føler hvertfall at jeg har mer sjans på 25 år gamle damer nå, enn jeg hadde da jeg var 25 selv.

Anonymous poster hash: 894e2...c38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Jeg er faktisk det :)

Antagelig er det fordi jeg utstråler en helt annen selvsikkerhet, enn jeg gjorde da jeg var i 20-åra.

Jeg føler hvertfall at jeg har mer sjans på 25 år gamle damer nå, enn jeg hadde da jeg var 25 selv.

Anonymous poster hash: 894e2...c38

Da er det bare å gønne på, som reklamen sier. Å være ung er jo et valg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Jeg er faktisk det :)

Antagelig er det fordi jeg utstråler en helt annen selvsikkerhet, enn jeg gjorde da jeg var i 20-åra.

Jeg føler hvertfall at jeg har mer sjans på 25 år gamle damer nå, enn jeg hadde da jeg var 25 selv.

Anonymous poster hash: 894e2...c38

Men du. Du skriver at single damer over 30 er kjedelige. Synes du at kvinner over tretti som er i forhold er mer spennende? Eller er det kvinner over 30 generelt?

Anonymous poster hash: ffa20...292

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja. Jeg er faktisk det :)

Antagelig er det fordi jeg utstråler en helt annen selvsikkerhet, enn jeg gjorde da jeg var i 20-åra.

Jeg føler hvertfall at jeg har mer sjans på 25 år gamle damer nå, enn jeg hadde da jeg var 25 selv.

Anonymous poster hash: 894e2...c38

Jeg er i 40-åra, og er kun på utkikk etter damer i 20-åra.

Jeg syns de generelt har finere kropp, enn damer på min egen alder, og de er mer spennende å prate med (merkelig nok). Damer over 30 som er single er generelt kjedelige.

Anonymous poster hash: 894e2...c38

Så du bytter ut damene når de blir 30?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du. Du skriver at single damer over 30 er kjedelige. Synes du at kvinner over tretti som er i forhold er mer spennende? Eller er det kvinner over 30 generelt?Anonymous poster hash: ffa20...292

Jeg har for lite kjennskap til kvinner over 30 som er i forhold egentlig.

Det er sikkert noen her som vil si jeg er i en 40-årskrise e.l. men jeg har så mye mer jeg vil oppleve, og gjøre, og da gjerne sammen med ei jeg liker.

Og jeg syns det er vanskelig med ei som helst vil bruke helgen til å se på tv, og diskutere fargen på gardinene.

Anonymous poster hash: 894e2...c38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

menn over 40 som vil ha seg en ung dame må

Kunne være sporty selv også.

Er ikke alle menn på 40 / 50 som syns det er så kult og

Gå på discotek , være ute hele natten, være spontan ,

Like og reise ...

Jenter på min aldrer kan sikkert være fristende for mange men

Samtidig må man kunne holde koken , hvis du skjønner??

Er flere på min alder rundt 25 som liker og snakke om gardiner og bleieskift :D

En ung dame kan lage mere drama også, men alder er ingen hindring .

Hvis man føler at det er det man vil så hvorfor ikke. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...