Gå til innhold

Hva er dine tanker om silikonpupper?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest HarryDotter

Nei, jeg syns ikke det er et kompliment at menn vil ha sex med meg, for å være ærlig, jeg syns det er et kompliment når menn liker at jeg er smart :wink:

Ja jeg kan forstå det. Men for at noen skal oppdage hvor smart du faktisk er må han jo tilbringe litt tid med deg. For mange menn er jo et flott utseende OG smart hode en gyllen god kombinasjonsfaktor som får dem til å tenne....men vi kan også tenne på bare EN av de tingene isolert sett. MEN det er utseende man ser først på en dame, før man rekker å bli kjent med personligheten hennes.

Men at han faktisk utbrøt: Åh, så du er ikke så dum og deilig som du ser ut?" virker bare helt......borti natta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest KateW

Ja jeg kan forstå det. Men for at noen skal oppdage hvor smart du faktisk er må han jo tilbringe litt tid med deg. For mange menn er jo et flott utseende OG smart hode en gyllen god kombinasjonsfaktor som får dem til å tenne....men vi kan også tenne på bare EN av de tingene isolert sett. MEN det er utseende man ser først på en dame, før man rekker å bli kjent med personligheten hennes.

Men at han faktisk utbrøt: Åh, så du er ikke så dum og deilig som du ser ut?" virker bare helt......borti natta.

Vanskelig å forklare, men min erfaring er at mange menn umiddelbart avskriver damer som er dumme og deilige, før de har funnet ut om de fakisk er det. Ser man ikke ut som et "kjæreste-emne" så gjør man ikke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Vanskelig å forklare, men min erfaring er at mange menn umiddelbart avskriver damer som er dumme og deilige, før de har funnet ut om de fakisk er det. Ser man ikke ut som et "kjæreste-emne" så gjør man ikke det.

Kan nok være noe i det ja.

Ta på deg en sånn flott tskjorte med en tekst som: "Jeg er ikke så dum og blond som jeg ser ut"

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW

Kan nok være noe i det ja.

Ta på deg en sånn flott tskjorte med en tekst som: "Jeg er ikke så dum og blond som jeg ser ut"

:skratte:

Jeg går for motsatt taktikk, jeg har en det står: "I wish these were brains!" på....

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Jeg går for motsatt taktikk, jeg har en det står: "I wish these were brains!" på....

Det fanger iallefall oppmerksomheten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hater silikonpuppene til samtlige unge rosabloggere i dag. 18 år gamle jenter som kun vil ha store pupper for å bli "digge". Hvilke gutter er det egentlig de tiltrekker seg? Er de noe å samle på?

De sier selvfølgelig at de gjør det for sin egen del blabla, sikkert mange der ute som gjør det, men når man har normale pupper fra før av så ser jeg altså ikke hensikten overhodet. Jeg ser bare en haug med dårlig selvtillit.



Anonymous poster hash: 5a4e8...409
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg går for motsatt taktikk, jeg har en det står: "I wish these were brains!" på....

:laugh::laugh:

Må jeg spørre om hvorfor det? Det virker da bestemt som at du sto langt framme i køen da verdens hjerner ble delt ut.

Utifra din egen beskrivelse så sto du tydligvis i fremre del da verden bryster ble fordelt også.

Kan vel bare være vinn vinn med begge deler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW

:laugh::laugh:

Må jeg spørre om hvorfor det? Det virker da bestemt som at du sto langt framme i køen da verdens hjerner ble delt ut.

Utifra din egen beskrivelse så sto du tydligvis i fremre del da verden bryster ble fordelt også.

Kan vel bare være vinn vinn med begge deler.

Veddemål med en kompis etter at han hadde sett hvordan menn behandlet meg. Jeg brukte den kun en gang, men jeg fikk to den, og "Who needs a brain when you've got these"

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner bedre valget da ja.

Men særlig flatterende var vel ingen av de to.

Rart egentlig hvor lett vi henger oss opp i det ytre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å forklare, men min erfaring er at mange menn umiddelbart avskriver damer som er dumme og deilige, før de har funnet ut om de fakisk er det. Ser man ikke ut som et "kjæreste-emne" så gjør man ikke det.

Men for menn så handler det jo om at man enten er tiltrukket eller ikke.

Hvis en mann avskriver en attraktiv kvinne som "dum og deilig" uten å bli kjent med henne og samtidig avviser alle som IKKE er attraktive, betyr det jo at han reellt sett avviser alle for et forhold.

Dvs. hvis hun er stygg vil jeg ikke ha henne, dersom hun er deilig vil jeg bare ha sex.

Men folk ender jo opp i forhold, med attraktive partnere. Så sannheten er mer kompleks enn det.

Noen menn gidder ikke bli kjent med kvinner, deilige eller ei. Men så lenge man ikke har sex umiddelbart og filterer ut mennene som ikke vil ta med en på en skikkelig date, så er det ikke slik at det at man er vakker eller sexy tilsvarer kun userios oppmerksomhet. Det tilsvarer mer oppmerksomhet generelt, og man må anstrenge seg mer for å filtrere ut de useriose.

Jo mer attraktiv man er, jo fler menn tiltrekker man seg. Både av de som vil ha sex OG et forhold. Men det er ikke min erfaring at alle menn ignorerer at man er en morsom/oppegående jente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW

Marie, som jeg skrev så generaliserte jeg og dro over en kam, og vel så det. (Håper jeg skrev det ;) )

Dog tror jeg at det er noen slike mekanismer ute og går, etter noen runder i "gamet".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW

Skjønner bedre valget da ja.

Men særlig flatterende var vel ingen av de to.

Rart egentlig hvor lett vi henger oss opp i det ytre.

Uredd, joke: a thing that someone says to cause amusement or laughter, especially a story with a funny punchline.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uredd, joke: a thing that someone says to cause amusement or laughter, especially a story with a funny punchline.

:laugh: Eg tog'an.

Tenkte vel egentlig bare litt høyt rundt prinsippet.

Ingen skjede skadd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm.... Interessant innlegg Marie.

Som kvinne med store bryster, timeglassfasong og mye av det andre du beskriver, så vet jeg at jeg ofte har sjans på menn, som i at de gjerne vil ha sex med meg. Dog er det svært få som ønsker å bli kjent med meg, være i forhold med meg eller tror jeg kan føre en noenlunde oppegående samtale.

Mitt beste eksempel er en mann jeg satt og snakket med på fest for et par år siden, på et tidspunkt nevnte jeg Carl Jung i forbindelse med en artikkel han hadde lest. Da sa han litt sånn langsomt og tydelig: "Åh, er det en parfyme du liker?" Hvorpå jeg svarte, "Uh, nei, det er en sveitsisk psykolog som levde mellom 1875 og tidlig 60tall. Jeg refererte til ham fordi du snakket om Freud." Da ble han litt blek og sa, "Åh, så du er ikke så dum og deilig som du ser ut?"

Kanskje det er det jeg implisitt mener, når jeg sier det er PK å like små? at menn vil pule de med store, men elske de med små? Og siden kvinner ser siklingen, men ikke elskingen, så antas det at store er det menn vil ha? Når store pupper egentlig bare er litt som sjeldne dyr på safari, som man liker å se på, og syns er veldig spennende, men egentlig ikke vil ha i virkeligheten?

Generaliserende og over en kam som pokker, altså.... :wink:

En mann som ikke har hørt om Jung, det hadde vært en turnoff for min del ;).

Ellers forstår jeg hva du skal frem til. Jeg har selv naturlig store bryster og timeglassfasong, men er i motsetning til deg mørkhåret. Jeg er derimot også av den oppfatning at enkelte av en eller annen mystisk grunn ser ut til å tro at forholdet mellom bryststørrelse og intelligens er omvendt proporsjonalt.... :klo:.

Senest i fjor høst fikk jeg som deg en slags beklagelse fra en mann som etter ti minutters samtale sa at han akkurat hadde oppdaget at jeg ikke bare var søt, men faktisk også var veldig intelligent, noe han ikke hadde trodd til å begynne med... også spørs det da om man bør ta slikt som et kompliment eller en fornærmelse ;)..

Det er gjerne ikke så attraktivt at menn i det hele tatt har den typen fordommer, selv om evnen til å anerkjenne og revurdere dem, dog kan være det.

Forøvrig har jeg, med noen få unntak, heldigvis opplevd gjensidig respekt og å bli behandlet bra av menn.

Endret av Ibsenfrue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

En mann som ikke har hørt om Jung, det hadde vært en turnoff for min del ;).

Ellers forstår jeg hva du skal frem til. Jeg har selv naturlig store bryster og timeglassfasong, men er i motsetning til deg mørkhåret. Jeg er derimot også av den oppfatning at en del av en eller annen mystisk grunn ser ut til å tro at forholdet mellom bryststørrelse og intelligens er omvendt proporsjonalt.... :klo:.

Senest i fjor høst fikk jeg som deg en slags beklagelse fra en mann som etter ti minutters samtale sa at han akkurat hadde oppdaget at jeg ikke bare var søt, men faktisk også var veldig intelligent, noe han ikke hadde trodd til å begynne med... også spørs det da om man bør ta slikt som et kompliment eller en fornærmelse ;)..

Det er gjerne ikke så attraktivt at menn i det hele tatt har den typen fordommer, selv om evnen til å anerkjenne og revurdere dem, dog kan være det.

Jeg tror det bare dreier seg om antagelser...rett og slett. Jeg skjønner godt at det oppleves som frustrerende for dere kvinner, men jeg tror ikke dere skal ta det for tungt. Mange menn tenker vel på den type kropp som du og KateW beskriver som veldig attraktiv hos mannfolka. Uten å tenke over det legger de nok et regnestykke på at dersom du har flott kropp og store pupper, vil du ha hatt masse oppmerksomhet fra gutta og har hatt tilgang på mye sex. Og dermed også antar at det skulle ha vært det som har vært fokuset ditt i livet. Er vel av sånt hele konseptet "dum og deilig" har blitt født antar jeg?

Det som er skikkelig trist her, er jo at noen menn tar med seg den fordommen før de engang har blitt kjent med dere. Jeg håper jo at kvinner ikke tenker sånn om menn som ikke har vært så heldige med utseende sitt også...at de gir dem en sjangse til å vise personlighet før de blir dømt som stygge og dumme :)

Mine opplevelser sosialt med kvinner som du beskriver, er litt rare :) Man legger jo fort og raskest merke til utseende og kroppen, men får man sjangsen til å prate med dem, vil jo sannheten avsløres ganske raskt. Det er jo først da man har mulighet til å bedømme personen for personligheten og intelligens. I 8 av 10 tilfeller har jeg erfart at den typen dame er snille, intelligente og bra kvinner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Man ser da vitterlig ikke ut som en gutt bare fordi man har små pupper. Da har du i alle fall aldri sett et hankjønn i ditt liv. Det er så kvalmt å si det der...

Really?

Utfordring til deg. Mann eller kvinne?:

  1. Chest4_zps93d6f6fd.jpg
  2. Chest3_zps72dd696c.jpg
  3. Chest2_zpscaf4e1c1.jpg
  4. Chest1_zpsb85e85d1.jpg

Også et par ansikter. Mann eller kvinne?:

  1. Face2_zps91613249.jpg
  2. Face1_zps4cf96a77.jpg

Er det noe annet enn adamseple og kjønnsorganer som er sikre skiller mellom menn og kvinner hvis kvinnen ikke har pupper? Mange menn og kvinner har ansikter som med lik hårsveis og ikke sminke så ser man ikke om det er en mann eller kvinne. Og en menn har ikke alltid bredere skuldre, og en spinkel mann sin overkropp er ofte veldig lik en kvinne uten pupper sin overkropp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

1.kvinne

2.Mann

3.Mann

4.Kvinne?

Ansiktene

Kvinner begge to tipper jeg

Men er da puppene det eneste som definerer en kvinne som kvinne? Hva med hofter og lår...rumpe. spinkle armer. Små hender. Mage....osv. Er jo bare nitrist at folk ikke klarer å se det feminine selv om puppene er små

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er da puppene det eneste som definerer en kvinne som kvinne? Hva med hofter og lår...rumpe. spinkle armer. Små hender. Mage....osv. Er jo bare nitrist at folk ikke klarer å se det feminine selv om puppene er små

Det er mange jenter som ikke har brede hofter eller lår akkurat som at det er mange gutter som ikke har brede skuldre eller at de har spinkle armer. Og små hender har jeg faktisk selv (tror jeg ihvertfall), selv om jeg er hannkjønn.

Generelt er det vel ofte veldig spinkle personer eller veldig overvektige personer som det kan være vanskelig å se forskjell på kjønnet noen ganger (hvis man ser bort fra fra adamseple, kjønnsorganer og eventuelt hårvekst), mens de av mer normal vekt også oftere har de normale kjønns karakteristikkene på proporsjonene på kroppen.

Og dette f.eks er en mann:

miriam2.jpg

Eneste jeg kan se som i det hele tatt hinter til det er litt store hender og underarmer. Mens hofter, lår og midje f.eks har typiske kvinnelige proporsjoner, skuldrene er ikke noe særlig brede, annsiktet har feminine trekk, og puppene er selvfølgelig fake.

Endret av flesvik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Det er mange jenter som ikke har brede hofter eller lår akkurat som at det er mange gutter som ikke har brede skuldre eller at de har spinkle armer. Og små hender har jeg faktisk selv (tror jeg ihvertfall), selv om jeg er hannkjønn.

Generelt er det vel ofte veldig spinkle personer eller veldig overvektige personer som det kan være vanskelig å se forskjell på kjønnet noen ganger (hvis man ser bort fra fra adamseple, kjønnsorganer og eventuelt hårvekst), mens de av mer normal vakt også oftere har de normale kjønns karakteristikkene på proporsjonene på kroppen.

Du har et poeng...men det er ytterst sjeldent at en dame mangler alle de tingene jeg nevnte da....slik er min oppfatning iallefall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...