Gå til innhold

Hva er dine tanker om silikonpupper?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du skriver så bra, Marie. Tenkte på Upton da jeg leste tråden jeg og, har hørt mange si at hun ser ut som en gris i ansiktet, har dvask kropp, feit osv men at de hadde "pult hu ihjel" osv pågrunna puppene. En kompis dumpa ei som var way out of his leauge fordi puppene ikke var store nok. Eksemplene er endeløse men jeg gidder ikke bruke hele dagen til å skrive de her og de aller fleste menn som sier de ikke bryr seg om store pupper enten juger eller er ikke klar over hva de selv liker. Ord og handling henger overhode ikke sammen i dagens utseendehysteri.

Går jeg på byen i utringning er det mange menn i omgangskretsen som blir sett på veldig ordentlige som glor åpenlyst og blir ekle om de er fulle fordi de vet jeg ikke orker å bry meg, dette er menn som kan finne på å si at store pupper og "perfekte" kropper er turn off når de er edru og skal smiske med dama si. Som sagt, ord og handling henger ikke på greip.

Anonymous poster hash: ff0e8...4a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest HarryDotter

Tja, exen var veldig opptatt av store pupper og sa flere ganger at jeg godt kunne hatt større pupper. Og jeg har ikke små pupper engang! Det er vel litt sånn fifty-fifty.

Og du tok deg ikke nær av det?

Jeg får stikk i hjertet bare jeg leser at andre får sånne kommentarer. Tør ikke tenke på hvor ille det ville vært å fått en så kjip kommentar da på meg selv.

Fint å ha preferanser altså, men jeg trodde ikke det var vanlig å utbasunere hva man ønsket forstørret/forminsket hos kjæresten sin ?

Hadde en dame fortalt meg at hun syntes godt jeg kunne hatt mindre øyne, eller større penis, ville jeg blitt såret for livet! Det er jo slik jeg er født og det kan jeg ikke gjøre noe med. Da ville tilliten til den personen forduftet som dugg for solen!

Kudos til deg om du ikke tok det ille opp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ganske små pupper, da jeg har lav fettprosent all over og er veltrent med litt synlige magemuskler etc. Jeg vil ikke bruke penger på silikonpupper, så jeg prøver heller å holde bakdelen i god form ;) Haha.

Anonymous poster hash: 6cac5...ea0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker best kvinner med ekte varer, og som er fornøyd med seg selv.

Jeg liker best kvinner som er fornøyd med seg selv, om silikon har tatt dem dit så flott, men jeg foretrekker naturlige varer først og fremst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fytti for et opprbukt tema å lage tråd om.

Folk får gjøre hva de vil så lenge de er grei og snill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SoccerPlayer

Jeg har ganske små pupper, da jeg har lav fettprosent all over og er veltrent med litt synlige magemuskler etc. Jeg vil ikke bruke penger på silikonpupper, så jeg prøver heller å holde bakdelen i god form ;) Haha.

Anonymous poster hash: 6cac5...ea0

Ingenting er som en spretten, trent rumpe :wow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BrienneOfTarth

Folk får gjøre som de vil,men jeg er generelt ikke noe for silikon selv. Går ikke rundt å misjonerer om dette,men syns ofte at folk ser bedre ut når de er naturlige.

Ville aldri tatt selv,og menn får ta til takke med det jeg har å tilby. Hadde noen prøvd å presse meg til å ta silikon,så hadde ikke vi vært sammen lenge for å si det sånn. Heldigvis har det aldri skjedd,og folk må jo ha en skrue løs om de driver å skal få partneren til å forandre på utseendet sitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og du tok deg ikke nær av det?

Jeg får stikk i hjertet bare jeg leser at andre får sånne kommentarer. Tør ikke tenke på hvor ille det ville vært å fått en så kjip kommentar da på meg selv.

Fint å ha preferanser altså, men jeg trodde ikke det var vanlig å utbasunere hva man ønsket forstørret/forminsket hos kjæresten sin ?

Hadde en dame fortalt meg at hun syntes godt jeg kunne hatt mindre øyne, eller større penis, ville jeg blitt såret for livet! Det er jo slik jeg er født og det kan jeg ikke gjøre noe med. Da ville tilliten til den personen forduftet som dugg for solen!

Kudos til deg om du ikke tok det ille opp

Tok meg ikke spesielt nær av det nei, men synes det var en unødvendig kommentar. Hadde jeg hatt komplekser for dem så hadde jeg nok blitt lei meg.

Tror ikke det er så vanlig å si slikt til kjæresten sin, men han var veldig direkte og han visste at jeg ikke tar meg så lett nær av ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW

Hm.... Interessant innlegg Marie.

Som kvinne med store bryster, timeglassfasong og mye av det andre du beskriver, så vet jeg at jeg ofte har sjans på menn, som i at de gjerne vil ha sex med meg. Dog er det svært få som ønsker å bli kjent med meg, være i forhold med meg eller tror jeg kan føre en noenlunde oppegående samtale.

Mitt beste eksempel er en mann jeg satt og snakket med på fest for et par år siden, på et tidspunkt nevnte jeg Carl Jung i forbindelse med en artikkel han hadde lest. Da sa han litt sånn langsomt og tydelig: "Åh, er det en parfyme du liker?" Hvorpå jeg svarte, "Uh, nei, det er en sveitsisk psykolog som levde mellom 1875 og tidlig 60tall. Jeg refererte til ham fordi du snakket om Freud." Da ble han litt blek og sa, "Åh, så du er ikke så dum og deilig som du ser ut?"

Kanskje det er det jeg implisitt mener, når jeg sier det er PK å like små? at menn vil pule de med store, men elske de med små? Og siden kvinner ser siklingen, men ikke elskingen, så antas det at store er det menn vil ha? Når store pupper egentlig bare er litt som sjeldne dyr på safari, som man liker å se på, og syns er veldig spennende, men egentlig ikke vil ha i virkeligheten?

Generaliserende og over en kam som pokker, altså.... :wink:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

spørsmål til både menn og kvinner! hva tenker dere om folk som tar silikon? vil dere menn helst ha ekte varer? føler folk med silikon i dag ofte blir sett ned på, faktisk. har ikke silikon selv, lurer bare på hva folk mener om det.

Anonymous poster hash: ef5a2...544

Silikonpupper er en av de tingene jeg liker minst. Det mener jeg.

Anonymous poster hash: 04492...8f9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Hm.... Interessant innlegg Marie.

Som kvinne med store bryster, timeglassfasong og mye av det andre du beskriver, så vet jeg at jeg ofte har sjans på menn, som i at de gjerne vil ha sex med meg. Dog er det svært få som ønsker å bli kjent med meg, være i forhold med meg eller tror jeg kan føre en noenlunde oppegående samtale.

Mitt beste eksempel er en mann jeg satt og snakket med på fest for et par år siden, på et tidspunkt nevnte jeg Carl Jung i forbindelse med en artikkel han hadde lest. Da sa han litt sånn langsomt og tydelig: "Åh, er det en parfyme du liker?" Hvorpå jeg svarte, "Uh, nei, det er en sveitsisk psykolog som levde mellom 1875 og tidlig 60tall. Jeg refererte til ham fordi du snakket om Freud." Da ble han litt blek og sa, "Åh, så du er ikke så dum og deilig som du ser ut?"

Kanskje det er det jeg implisitt mener, når jeg sier det er PK å like små? at menn vil pule de med store, men elske de med små? Og siden kvinner ser siklingen, men ikke elskingen, så antas det at store er det menn vil ha? Når store pupper egentlig bare er litt som sjeldne dyr på safari, som man liker å se på, og syns er veldig spennende, men egentlig ikke vil ha i virkeligheten?

Generaliserende og over en kam som pokker, altså.... :wink:

Godt poeng! Jeg tror de fleste menn vil pule en dame de liker jeg da. Også følger puppene med på lasset. Men pupper er estetisk fine å se på uansett, og desto større de er desto mer "areal" er det å se på. Da oppdager vel damene raskere at øynene hans har større flater å dekke og han bruker litt mer tid på å trekke til seg sikleblikket.... og vips...han er avslørt :)

Dette er noe svært mange blonde veldreide damer må leve med virker det som. Spesiellt blonde....Generalisering på sitt værste! Er vel et komliment at mange vil ha sex med deg, men alikevel må det være forbannet irriterende og litt sårende at mange tror man er dum fordi du ser sånn ut?

Endret av HarryDotter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Riskjeks

Selvsagt! Og når man har brukt hele sitt postpubertale liv på å måtte spesialhandle undertøy, bite i seg nedverdigende kommentarer fra andre kvinner og ikke minst alltid bli sett på grunn av puppene først, så er man helt klart opptatt av boobs, og jeg kan da personlig ikke forstå at andre kvinner ønsker å operere seg for å oppnå samme problemer som jeg har.

Samtidig, min løsning var å bli glad i de puppene jeg har. Den mannen jeg skal ha, skal ønske meg ikke fordi jeg har de puppene jeg har, men fordi jeg er den jeg er.

Fordi du har store pupper? :sjokk:

Vi skulle ha byttet da, jeg ble alltid kalt strykebrett/gutt/flatbrystet og fikk vite at ingen kom til å ville ha meg på grunn av dette :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW

Fordi du har store pupper? :sjokk:

Vi skulle ha byttet da, jeg ble alltid kalt strykebrett/gutt/flatbrystet og fikk vite at ingen kom til å ville ha meg på grunn av dette :P

Oh yeah, darling.... "Hvem ønsker å se sånn ut!?" "Herregud er de FAKE eller?" "Jeg tror INGEN menn liker sånt!" "Har hun ikke hørt om minimizer bh?" :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HarryDotter

Fordi du har store pupper? :sjokk:

Vi skulle ha byttet da, jeg ble alltid kalt strykebrett/gutt/flatbrystet og fikk vite at ingen kom til å ville ha meg på grunn av dette :P

Faen hva slags menn er det dere omgåes med folkens?? Eller er det andre kvinner som spyr om seg med slikt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er egentlig litt trist å se at brystene deres er kilde til så mye frustrasjon. Desverre er det slik at små mennesker gjerne føler seg litt større ved å rakke ned på andre.

For menn er det nok helst manglende tilgang som er største kilde til "puppefrustrasjon". Ikke feil størrelse...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen hva slags menn er det dere omgåes med folkens?? Eller er det andre kvinner som spyr om seg med slikt?

Både menn og kvinner spyr om seg med slikt. Uansett størrelse er det alltid et eller annet drit noen klarer å lite av seg.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest KateW

Dette er noe svært mange blonde veldreide damer må leve med virker det som. Spesiellt blonde....Generalisering på sitt værste! Er vel et komliment at mange vil ha sex med deg, men alikevel må det være forbannet irriterende og litt sårende at mange tror man er dum fordi du ser sånn ut?

Nei, jeg syns ikke det er et kompliment at menn vil ha sex med meg, for å være ærlig, jeg syns det er et kompliment når menn liker at jeg er smart :wink:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW

Både menn og kvinner spyr om seg med slikt. Uansett størrelse er det alltid et eller annet drit noen klarer å lite av seg.

Amen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne med at menn ikke er så opptatt av store bryster som kvinner tror er vel en sannhet med modifikasjoner. Jeg vet at heterofile menn liker å fremstille det som om alle latterlige påfunn kvinner kommer med er tatt rett ut av egen fantasi.

Dog det er kvinner som overdriver, så er roten til det hele en genuin observasjon. Menn liker ikke kvinner som ser "fake" ut, men de liker kvinner som har fikset på ting på en diskre måte. De fleste menn er ikke klar over hva de fleste kjendiser gjennomgår for utseende, dermed er deres eneste referanser de som overdriver.

De mest attraktive kvinnene i media har operert seg på diskre vis - enten det er neseoperasjon, hakeimplantat, litt injeksjoner i leppene, små brystimplantater. De har extension som blandes godt inn, en gyllen glod fra moderat solarium og litt god sminke, har bleket tennene uten at de er selvlysende og har ofte sultet seg/kastet opp og blitt retusert til å holde en ideell fasong.

De fleste kvinner vet til en viss grad hva kvinner som Candice Swanepoel, Adriana Lima og Irina Shayk går igjennom. De av oss som har jobbet innen mote og PR har (dessverre) et komplett bilde.

At menn ser på, sikler etter og elsker store bryster er ikke en fiks ide noen har koket opp. Kvinner som Kelly Brook og Sofia Vergara er regelmessig feiret for sine timeglassfasonger, hyppig i manneblader. Sistnevnte har også blitt Hollywoods best betalte TV-skuespillerinne til tross for ikke imponerende skuespillerprestasjoner og fått diverse stempel som "den perfekte kvinne". Kate Upton bygde hele sin karriere på sine bryster, samt et pent ansikt selvsagt. Media vet at et par formfulle bryster i bikini eller BH på forsiden av vg.no eller dagbladet.no gir all verdens klikk og selger bedre enn konflikter i Gaza. Formfulle kvinner med heldige proporsjoner mottar kommentarer på nettet om at "slik skal kvinner se ut", ikke bare fra kvinner - men fra menn.

En venninne av meg har en soster som likner henne selv - både i utseende og personlighet. Bortsett fra noen få forskjeller, deriblant at hun selv hadde små, nesten ikke-eksisterende, bryster mens hennes soster var en D-cup. Hun bestemte seg senere for å ta silikon.

I forkant fikk hun selvsagt alle slags motsagn - menn bryr seg ikke om slikt, du er fin som du er, bare spill opp din personlighet. Til slutt ble hun nesten sint. Det var frustrerende å se "mann etter mann lyve henne opp i trynet om hva de likte". Og jeg forstår 100% hvor hun kommer fra - dersom man har stått dag etter dag ved siden av sin soster og sett effekten på menn av hennes Dcup mot sitt eget flate bryst, så blir man demotivert. Dersom kun "overfladiske drittsekker" bryr seg om slikt, er de alle overfladiske drittsekker. Hun opplevde dette gang på gang, med alle slags menn. Jeg kan selv testamentere til at de begge er pene jenter - men at hennes sosters bryster setter henne ett hopp opp på skalaen, fra 8/10 til omtrent 9/10.

Det handler ikke om at man ikke kan finne en som setter pris på små bryster, eller en hyggelig fyr. Det handler om at man allerede er en attraktiv kvinne, men ikke den ultimate. Og det siste stykket dit er tilgjengelig, med litt smerte, tålmodighet og en engangsbetaling. I en verden av smekre kvinner, kan de attraktive mennene velge på overste hylle. Og det finnes de kvinnene som er intelligente, vakre, unge, morsomme og sjarmerende MED store bryster, dermed er man akkurat litt kort til uten.

Det er overfladisk og det er perfeksjonisme. Men det er like fullt et symptom på hvordan verden er blitt. Og jeg klandrer ikke noen for å ville henge med, det gjor de fleste i stor eller liten grad.

Derfor du tok silikon? Fordi at menn ikke så på deg som en perfekt kvinne med de naturlige du hadde?

Anonymous poster hash: 1bd25...e97

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Riskjeks

Faen hva slags menn er det dere omgåes med folkens?? Eller er det andre kvinner som spyr om seg med slikt?

Dette var på ungdomsskolen/videregående ;) Har heldigvis ikke hørt sånt i voksen alder, men så har jeg vel fått litt større bryster enn da...

Fra både gutter og jenter, for øvrig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...