Kooko Skrevet 22. juli 2014 #221 Del Skrevet 22. juli 2014 For meg så er det faramir og boromir. De to brødrene fra gondor i lotr. 💜💜 søte og sterke og gode. Ellers har stor jentecrush på veronica mars. Hun er så kult. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 22. juli 2014 #222 Del Skrevet 22. juli 2014 Jeg hadde crush på han fotballtreneren i how to bend it like beckham. Han var bare yummy nummy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drue Skrevet 22. juli 2014 #223 Del Skrevet 22. juli 2014 (endret) Stephen Holder - The Killing yumyumyum. ENIG Til tross for den jævlige dialekten karakteren har. Endret 22. juli 2014 av drue Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dillyduzit Skrevet 23. juli 2014 #224 Del Skrevet 23. juli 2014 ENIG Til tross for den jævlige dialekten karakteren har. Det er jo litt av sjarmen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2014 #225 Del Skrevet 23. juli 2014 Neal caffery - White collar G Callen - NCIS Derek Morgan - Criminal Minds Seeley Booth - Bones Anonymous poster hash: 7df90...72a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest New_Girl Skrevet 23. juli 2014 #226 Del Skrevet 23. juli 2014 ENIG Til tross for den jævlige dialekten karakteren har. Elsker den jævlige dialekten jeg! Gleder meg VELDIG til ny sesong, bare fordi han er med:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HarryDotter Skrevet 23. juli 2014 #227 Del Skrevet 23. juli 2014 Dattera til Jack Bauer i 24 :wow: Det er bare håpløst at det finnes sånne kvinner på tv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2014 #228 Del Skrevet 23. juli 2014 Marshall fra "How I met your mother" :wow: :wow: :wow: Anonymous poster hash: bed8d...f35 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 23. juli 2014 #229 Del Skrevet 23. juli 2014 Marshall fra "How I met your mother" :wow: :wow: :wow:Anonymous poster hash: bed8d...f35 liker barney jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuttepi Skrevet 23. juli 2014 #230 Del Skrevet 23. juli 2014 Da jeg var fjortis var jeg sykt forelska i Supermann, spilt av Dean Cain Andre på lista mi: Aragorn - barskeste jeg vet om Will Turner fra pirates - mmmm.... Denny fra Grey's - han er bare fullstendig nydelig!!! Jack Sparrow - såklart Vampyrkarakteren til Ian Somerhalder - ser ikke serien, men fyren er jo over middels pen... Morgan fra Criminal Minds ...og sikkert mange flere jeg ikke kommer på i farta! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 24. juli 2014 #231 Del Skrevet 24. juli 2014 Da jeg var fjortis var jeg sykt forelska i Supermann, spilt av Dean Cain Andre på lista mi: Aragorn - barskeste jeg vet om Will Turner fra pirates - mmmm.... Denny fra Grey's - han er bare fullstendig nydelig!!! Jack Sparrow - såklart Vampyrkarakteren til Ian Somerhalder - ser ikke serien, men fyren er jo over middels pen... Morgan fra Criminal Minds ...og sikkert mange flere jeg ikke kommer på i farta!å gud ja. Hvordan kunne jeg glemme Denny. Jeg ble såå trist når herlige han døde.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuttepi Skrevet 24. juli 2014 #232 Del Skrevet 24. juli 2014 å gud ja. Hvordan kunne jeg glemme Denny. Jeg ble såå trist når herlige han døde.. Jepp. Min soleklare favoritt. Jeg gråter hver gang jeg ser en reprise... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2014 #233 Del Skrevet 25. juli 2014 Luke Skywalker Anonymous poster hash: fcb1a...dd0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest iGirl Skrevet 25. juli 2014 #234 Del Skrevet 25. juli 2014 Uncle Jesse 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KeyserSoze Skrevet 26. juli 2014 #235 Del Skrevet 26. juli 2014 (endret) Charlie Hunnam I både green street hooligans og sons of anarchy Jack ( cam gigandet) i Burlesque Tony Stark, Iron Man Aragorn, lotr Jack, Titanic Captain Jack Sparrow Noah, the notebook Jared ( Paul walker) into the blue Dominic (Michael Early) think like a man Endret 26. juli 2014 av KeyserSoze Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 26. juli 2014 #236 Del Skrevet 26. juli 2014 Dexter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus_ Skrevet 26. juli 2014 #237 Del Skrevet 26. juli 2014 Jon Snow og Khal Drogo i GoT. Michael Scofield i Prisonbreak. Don Draper i Mad Men. Alle karakterene til Leonardo DiCaprio <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kluski Skrevet 29. juli 2014 #238 Del Skrevet 29. juli 2014 Jarle Klepp fra Mannen som elsket Yngve! Dexter Angel(og Angelus, han var herlig slem!) Michael Scofield fra Prison Break. Jax fra Sons of Anarchy Turtle fra Entourage Og så hadde jeg en rar greie for Seth Rogens rolle i Knocked up Ha Ha! Jeg må si meg enig i nesten alle, trodde det var bare meg som kjente det kriblet litt av Jarle Klepp og han i knocked up Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest New_Girl Skrevet 29. juli 2014 #239 Del Skrevet 29. juli 2014 Ha Ha! Jeg må si meg enig i nesten alle, trodde det var bare meg som kjente det kriblet litt av Jarle Klepp og han i knocked up Godt vi er flere! Begynte å føle meg rar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2014 #240 Del Skrevet 29. juli 2014 Altfor mange, blir hovedsakelig betatt av folk i serier. Blir liksom bedre kjent med de da. Marshall fra How I met your mother. Don Draper fra Mad men. Holden fra the killing. Chuck Bass fra gossip girl(dette er vel kanskje den jeg er mest flau over). Francis Underwood fra house of cards. Andy Dwyer i parks and recreations. Dr. William Masters i masters of sex. Sikker hundrevis av andre i både serier og filmer. Blir aldri betatt av folk ute i den virkelige verden. Anonymous poster hash: e53b8...5eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå