Gjest Anonymous Skrevet 29. juni 2004 #21 Del Skrevet 29. juni 2004 Personlig synes jeg det er viktig at man ikke begynner med fingring, men starter med å pirre litt med tungen både rundt området rundt klitoris, og innsiden av kjønnsleppene. Forsiktig suging på klitoris er kjempe deilig, men gutten må vite hva han driver med, ellers blir det bare sårt! Ikke hold på for lenge på et sted, men overrask stadig, da blir det pirrende og orgasmen blir deilig, når den tid kommer. Personlig må jeg innrømme at jeg ikke liker fingring sammen med slikking, men det er meg da. Ved oralsex er det tungen som skal brukes for at jeg skal nyte det maks, fingring blir bare forstyrrende for meg må jeg innrømme. Men forsiktig stimulering av klitoris med fingeren samtidig som han slikker kan være deilig. Uansett; regel nr ! Stopp ALDRI opp hvis du først har satt i gang. Mange menn har ikke skjønt dette med at jenters orgasme bygger seg gradvis opp.... og går rett i bånn om mannen avbryter, slik at han må begynne helt på ny igjen for å bygge den opp til selve høydepunktet. Man kan jo godt slikke som en del av forspillet, men noe av det værste jeg vet er når menn setter i gang med å stimulere og jeg uttrykker at jeg har det helt himmelsk.. kjenner at NÅ...NÅ kommer orgasmen snart... og DER stoppet han opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. juni 2004 #22 Del Skrevet 29. juni 2004 En ting til.... ved slikking rundt området, ikke slikk som ei bikkje! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wilma Skrevet 29. juni 2004 #23 Del Skrevet 29. juni 2004 Det beste jeg vet er en bred varm tunge, som slikker sakte opp og ned og litt rundt omkring i hele området, også helt opp over venusberget. Om han samtidig finner G-punktet mitt og stimulerer det med et par fingre så er jeg i himmelen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kris Skrevet 29. juni 2004 #24 Del Skrevet 29. juni 2004 Lytt til den du er sammen med, er mitt beste råd! Hun vet best hva som fungerer best for henne. Dessuten, som det vel ble sagt tidligere her, ta den tiden det treges for henne til å komme. Blir man sliten, så er det garantert verd det, når hun får orgasme! Noe som fungerer bra for oss, er en jevn rytme med bred tunge, stimulering av brystvortene samtidig. Når hun kommer forsterkes orgasmen ved massering av nedre del av magen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Icy Skrevet 29. juni 2004 #25 Del Skrevet 29. juni 2004 Skal man slikke i samme tempo eller variere? Og er det bedre hvis mann slikker fortere / mer inntensivt når det er rett før dere kommer eller slikke i samme tempo uansett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 29. juni 2004 #26 Del Skrevet 29. juni 2004 Jeg synes det er best når han holder tempoet når jeg begynner å nærme meg, for ellers har det lett for å bli for voldsomt. Faktisk liker jeg det når han senker tempoet og intensiteten litt i det jeg kommer, for klitoris blir veldig følsom under/etter orgasmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quinden Skrevet 29. juni 2004 #27 Del Skrevet 29. juni 2004 skjønner ikke hvorfor dere alltid tror det er noe griseri på gang!?? Dette er jo ett SEX forum, og det må vel være lov å spørre om ting man lurer på?? Sikkert noen gutter som kanskje sitter å runker til disse forumene, men SO WHAT!!!!?? Helt enig med deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 29. juni 2004 #28 Del Skrevet 29. juni 2004 Hvis man ikke skal kunne spørre om og diskutere sex på et sexforum, hva skal man spørre om og diskutere der da? Gardiner?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisemor Skrevet 1. juli 2004 #29 Del Skrevet 1. juli 2004 Spør dama di hva hun liker,vi er alle heldigvis sååååååååååååå forskjellige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bø Skrevet 1. juli 2004 #30 Del Skrevet 1. juli 2004 Skal man slikke i samme tempo eller variere? Og er det bedre hvis mann slikker fortere / mer inntensivt når det er rett før dere kommer eller slikke i samme tempo uansett? Jeg liker best at tempoet er jevnt. De fleste menn jeg har "vært borti" har økt på tempo og intensitet, men det har bare motsatt effekt på meg. Det kan rett og slett gå over til å bli ubehagelig. Fart og "trøkk" er noe menn trenger for å komme, ikke kvinner. (Selv om jeg ikke kan snakke for ALLE.) Dersom mannen har et jevn bevegelse, kan jeg evt. bevege meg mot munn/ fingre for å "treffe" riktig og bekke over toppen. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. juli 2004 #31 Del Skrevet 5. juli 2004 Dama elsker å bli slikket etter å ha blitt smurt inn med krem, iskrem, vaniljesaus og samtidig bruke druer som strykes rundt og puttes inn, noen ganger pleier vi også å bruke agurk og banan. Dette liker jeg også - synes det er spennende *s* Noen andre som synes det samme? Eller er vi helt corny? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mel-anie Skrevet 7. juli 2004 #32 Del Skrevet 7. juli 2004 Easy and smuth............... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enhna Skrevet 16. juli 2004 #33 Del Skrevet 16. juli 2004 Skal man slikke i samme tempo eller variere? Og er det bedre hvis mann slikker fortere / mer inntensivt når det er rett før dere kommer eller slikke i samme tempo uansett? I begynnelsen kan man godt variere og eksperimentere litt. Men for å nå høydepunktet trenger ihvertfall jeg rytme. Og det finnes ikke no bedre enn at partneren øker presset og farten en liten stund før jeg kommer og helt frem til orgasmen. Men så må han fort vekk. Etter en orgasme er klitoris utrolig følsom! Men som andre har sagt: Vi jenter er forskjellige! Det viktigste: Ta deg god tid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 18. juli 2004 #34 Del Skrevet 18. juli 2004 Mange interessante svar her, og det beviser jo det flere har vært inne på allerede, at alle er forskjellige. Det finnes sikkert minst like mange forskjellige preferanser som det finnes forskjellige kjønn. Er man i fast forhold, har man muligheten til å eksperimentere, spørre og la partner vise hva hun liker. Man lærer utrolig mye av å se jenta onanere. Dersom jenta er komfortabel med å gjøre dette foran deg, er det å anbefale. Mye å lære! Er man ikke i et fast forhold ønsker man kanskje ikke å spørre så mye, men et tips er å bruke god tid på å bli kjent med kroppen hennes. Lytt til signaler, varier litt, inntil du finner noe som fungerer, og gå så videre derfra. Mange jenter har en side av klitoris de er mest følsom på. Enten vil de bli slikket på den siden de er mest følsom på, eller så er de så overfølsomme at de vil bli slikket på andre siden. Her gjelder det å prøve seg frem... Uansett er det vanvittig spennende å utforske, leke og nyte dette sammen med partner, fast eller ikke.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Slikkmunn Skrevet 19. juli 2004 #35 Del Skrevet 19. juli 2004 Som mannlig gjest i dette forumet må jeg si at denne tråden faktisk er en av de mer informative jeg har lest her. Ja, alle er forkjellige, men det er allikevel noen punkter som går igjen. Jeg har blant annet lært at mykhet i all hovedsak er bedre enn tempo, og at slikking rett på klitoris lett blir for følsomt. For meg er det å snakke med samboer under/etter akten om slike ting ikke veldig lett, så jeg tar med de tips jeg kan få! Dette takker jeg for, og forhåpentligvis vil min samboer snart gjøre det samme..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sugen Skrevet 19. juli 2004 #36 Del Skrevet 19. juli 2004 Som mannlig gjest i dette forumet må jeg si at denne tråden faktisk er en av de mer informative jeg har lest her. Ja, alle er forkjellige, men det er allikevel noen punkter som går igjen. Jeg har blant annet lært at mykhet i all hovedsak er bedre enn tempo, og at slikking rett på klitoris lett blir for følsomt. For meg er det å snakke med samboer under/etter akten om slike ting ikke veldig lett, så jeg tar med de tips jeg kan få! Dette takker jeg for, og forhåpentligvis vil min samboer snart gjøre det samme..... Kan ikke du starte en sugetråd der dere gutta kan gi oss jenter noen tilsvarende tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest paven Skrevet 19. juli 2004 #37 Del Skrevet 19. juli 2004 Skal påta meg den oppgaven .. kommer tilbake på dette snart... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusebaby Skrevet 19. juli 2004 #38 Del Skrevet 19. juli 2004 Vi har maange sånne tråder fra før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. juli 2004 #39 Del Skrevet 19. juli 2004 Vi har maange sånne tråder fra før Ikke hvor BARE gutta svarer...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusebaby Skrevet 19. juli 2004 #40 Del Skrevet 19. juli 2004 Nei, kanskje ikke hvor BAAAAARE gutta svarer, men er det ikke greit med litt tips fra begge kjønn? De jentene gjør det jo faktisk på en mann, å hvis han gir bra tilbakemelding på det de gjør er det ikke da greit å få noen sånne tips også..? Flere damer enn menn her inne vettu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå