Gå til innhold

Hvordan bli en bedre slikker?

Fremhevede innlegg

Skrevet

en gammel tråd det her.. men lenge siden jeg har vært innom nå, så måtte bla litt i "arkivet" :-)

Mye bra har jentene sagt her, og vil tro at det er stor variasjon i mallom hva nettopp DIN jente liker..

MIN kjære har jeg funnet ut liker variasjon, i alle fall i starten, jeg bruker ofte "alfabet metoden", en sikker vinner det! -i allefall når man starter, jeg bruker gjerne LITT spissere tunge i starten, og gjør mitt allerbeste på å lese de tegnene hun kommer med, en finger, inne i henne, på det stedet som de fleste liker :wink: er også bra i sterten.. Men jeg vet, forde vi SNAKKER SAMMEN om slik, at hun blir litt "distrahert" av den, så etterhvert som jeg kjenner kroppen hennes spenner seg bruker jeg sjeldent noe inne i henne.

En hånd på maven hennes, ører og øyne åpne er gode hjelpe middler for å kjenne hvor langt hun er kommet..

Når den store begynner å nærme seg (hun har ofte flere små orgasmer først) så er det super fiktig at jeg verken bytter rytme.. -faktisk så kan etter min erfaring, bare det og flytte hender osv hindre at hun "bikker over" til en real orgasme.. Og èn ting til.. Orgasmen er ikke ferdig fordi om du kjenner det går for henne! gjør ditt beste for fortsatt å kose på henne, men bruk bred tunge! Alt er ekstremt følsomt nå.. Ikke alle klarer at du koser videre.. men hvis du her ei jente som takler mer, og du finner "vinner formelen" for din jente, på hvor bred tunge, og rytme (etter min erfaring, er det ikke den samme som du hadde før..) kommer det raskt flere, gjerne raskt etterpå..

Er du riktig så heldig, og klarer å holde tingene i gang, uten å bli verken for "ivrig" eller det motsatte når hun kommer, kan du "lett" klare å holde en orgasme gående i mange minutter.. men vær klar over at dette kan være utrolig krevende for begge.. For det første er det ikke altid like lett for oss gutta å "holde seg fast" , ting strår jo ikke akkurat i ro :wink: og jenta og hennes muskler får jo ganske så røff behndling.. Men sjelden man hører en klage over akkurat det..! :)

Direkte berøring av clitoris kan etter mine erfaringer gå, HVIS man er ekstremt forsiktig, og bruker flat tunge, men sjelden over lengre tid. Etter en orgasme, bør etter mine erfaringer dette ikke skje.. :P

Og til slutt; dette er MINE erfaringer på området, og jeg er en helt ordinær mann, så ta det ikke som en fasit.. :-)

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

For all del, ikke hardt og for fort!

Gjest Anonymous
Skrevet

vær øm og forsiktig når dere tar på oss.

Slikking rund klitoris :tunge1::tunge1: eller nære åpningen er helt herlig, stikk en finger forsiktig inn og roter med fingeren sakte mens du slikker,for oppi skjeden finnes det et G-punkt.

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

MMMMMMMMMMMM

JAAAAAAAAAAAAAA

phuuuuuuuuuu

Skrevet

Tror ikke man skal glemme at det er mange jenter som liker slike tråder så de kan lære litt også... Det er ikke alle some er like klar over hva de liker som det har vært inne på litt her...

:oops:

Skrevet

Saftig og god lærdom :P

Jeg liker det best,når Han suger seg fast på klitten,til den blir stor,rød og hoven,da funker den så mye bedre!!

Og orgasmene kommer da på tur og rekke!! :)

jeg foretrekker også ha 2-3 fingre inne meg også, det er så deilig når han Finger P.ler meg skikkelig,ellers er det godt da han tar tunga fort opp&ned i sprekken,eller at han bare konsentrer seg om klitten, den er viktig!!

En god dildo,men god virator er jo også digg,men den må ikke være for stor,gubben må jo komme til :wink:

Var det bra nok svar til deg, Gjest?? :ler:

• 4 uker senere...
Skrevet

Min utkårede nyter slikking best når jeg legger hånden oppå venusberget og skyver bakover slik at klitoris strutter oppover. Jeg slikket lett til å begynne med for så å øke trykket når det nærmere seg. Hun liker også at jeg bruker en finger inne i henne. Fingeren skal beveges sakte inn og ut når jeg slikker, hun pleier å stramme skjeden rundt fingeren.

Skrevet
vær øm og forsiktig når dere tar på oss.

Slikking rund klitoris :tunge1::tunge1: eller nære åpningen er helt herlig, stikk en finger forsiktig inn og roter med fingeren sakte mens du slikker,for oppi skjeden finnes det et G-punkt.

må si meg enig her...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...